Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
1.460 jobannoncer matcher din søgning 1.460 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren udviklingskonsulent til Sekretariatet i Center for Regional Udvikling (Special/chefkonsulent)
Vil du bidrage til Region Hovedstadens arbejde med at skabe en grøn og bæredygtig region? Vi søger en erfaren udviklingskonsulent, der skal styrke arbejdet med strategiske tiltag, facilitering og projektudvikling tæt på den administrative og politiske ledelse.
Du skal have interesse for politiske dagsordner, kommunikation og projektledelse – og du skal trives med at drive udviklingsopgaver på tværs af enheder og faggrupper med politisk og administrativ bevågenhed.
Du har mulighed for at tilrettelægge arbejdsdagen fleksibelt og der er mulighed for hjemmearbejdsdage.
Administrationschef med flair for økonomi
Kan du sikre stabile og driftssikre rammer for CONCITOs administration og økonomistyring?
Du bliver chef for sekretariats- og økonomiteamet, hvor du også selv vil tage aktiv del i hverdagens opgaveløsning. I regi af Læderstræde 20 Aps bliver du chef for et lille team, der står for driften af det samlede kontorfællesskab.
Du kan forvente et spændende og alsidigt job i en grøn tænketank med ambitioner på både egne og klimaets vegne.
Vil du mere i din økonomikarriere – og har du en ERP-specialist i maven?
Så har du her chancen for at bruge din økonomiske faglighed som fundament til at lære en masse om ERP-systemers opbygning. Du bliver nemlig vores go-to, både når systemet driller i dagligdagen, og når vi skal vurdere fremtidens ERP-løsninger.
Vi ser gerne, at du:
- har en økonomisk uddannelse og stor interesse for ERP-systemers samspil.
- måske er junior- eller business controller i dag.
Research Analyst
Are you in the right job? Do you want a challenge out of the ordinary?
The Primary Research Analyst has the responsibility of identifying, developing, and maintaining a network of contacts and relationships in the pharmaceutical and biotech industry and organizations.
An academic background in pharmacy or in biotechnology is an advantage but not a necessity as extensive internal training will be provided.
Akademikernes A-kasse søger elever
Har du lyst til at få en kontoruddannelse i Danmarks største A-kasse, hvor vi gør alt for at yde den bedste service og vejledning til vores jobsøgende medlemmer, så de kan fokusere på at søge job? Er du interesseret i at opnå en alsidig uddannelsesprofil inden for både administration, sagsbehandling og service?
Du får tilknyttet en uddannelsesansvarlig, der vil følge og hjælpe dig i din udvikling gennem elevforløbet. Du vil opleve en målrettet og struktureret uddannelse, hvor du vil opnå en solid erfaring med administrative arbejdsopgaver og rutiner i Akademikernes A-kasse, som du kan anvende i et fremtidigt job.
Danbolig Helsingør søger en trainee til vores forretning med tiltrædelse snarest
Hos danbolig Helsingør er vi et stærkt team og en dynamisk blanding af yngre og mere erfarne ejendomsmæglere, som yder vores allerbedste for at sikre, at vi i enhver handel lever op til kundernes forventninger.
Vi er markedsledende i vores område og det forpligter, så det er vigtigt at du sætter en ære i at yde en ekstra ordinær god service til både vores sælgere og købere. Du vil samtidig blive en vigtig spiller i at sikre at vi er synlige og opdaterede på SOME, så det er at foretrække at du er skarp til Facebook, Instagram, videoredigering mv.
Personalejuridisk konsulent
Leder du efter en arbejdsplads i udvikling? Har du interesse for personalejura og er du skarp til forhandlinger og relationer?
Du vil komme ind i en afdeling, som er midt i en forandringsproces. Du skal derfor have lyst til at være en del af en afdeling i udvikling, hvor der ikke er noget ”plejer”, men hvor vi i fællesskab finder de gode løsninger og arbejdsgange.
Som personalejuridisk konsulent vil du blive primær kontaktperson for et antal ledere i organisationen, som du skal understøtte og rådgive om personalejuridiske forhold.
Spændende og alsidig stilling som økonomi- og administrationschef
Vores nuværende dygtige og afholdte administrationschef har valgt nye udfordringer, og vi søger derfor dig, der kan se dig selv som en del af en patientforening, der hvert år tilbyder rådgivning, samtaleforløb og gruppetilbud til berørte og pårørende.
Vi søger en kompetent chef til at lede det økonomiske og administrative arbejde. Derfor er det vigtigt, at du har bredspektrede kompetencer indenfor økonomi, administration og HR.
Som økonomi- og administrationschef bliver du en del af vores ledelsesteam bestående af i alt fem ledere, og i den daglige drift kommer du til at arbejde tæt sammen med direktøren, hvor du skal medvirke til at kvalificere økonomiske og administrative beslutninger.
Senior Financial Controller
Er du klar til at sætte dit præg på finansverdenen inden for en af bilindustriens mest anerkendte virksomheder?
I denne centrale rolle i Finance & Accounting-teamet bliver du en væsentlig bidragsyder og en drivende kraft inden for dine ansvarsområder. Dit bidrag vil være afgørende og bidrage til at skabe merværdi i tæt samarbejde med andre afdelinger med det overordnede formål at forbedre virksomhedens finansielle præstation og understøtte operationelle såvel som strategiske målsætninger.
Finansiel Rådgiver
Vi søger dig, der kan tilbyde vores store kundeområde god rådgivning og fremragende kundeoplevelser. Vi har en åben og familiær kultur med et stærkt fællesskab. Vores afdeling bærer præg af en uformel tone, hvor alle hjælper alle. Vi har en stor grad af frihed, hvor den enkelte rådgiver, bliver hørt og set og kan følge egne initiativer gennem et tillidsfuldt ansvar. Vores hverdag er præget af høje ambitioner, når det gælder vores målsætninger og vores tilgang til udvikling.
Kontorchef til Intern Kommunikation, Kultur og Brand
Kan du skabe rammerne for en klar, sammenhængende og relevant kommunikation målrettet ledere og medarbejdere i Skattestyrelsen?
Du bliver leder for kontoret Intern Kommunikation, Kultur og Brand med 11 medarbejdere. Overordnet har kontoret ansvaret for tre kerneopgaver:
- Skattestyrelsens interne kommunikation, herunder kommunikation fra styrelsens direktør og direktion
- En skarp profilering af Skattestyrelsen som en af Danmarks allerbedste arbejdspladser, herunder udvikling og tilrettelæggelse af styrelsens rekrutteringskampagner
- Kulturskabende tiltag fx tværgående interne arrangementer for Skattestyrelsens ledere og medarbejdere.
Intern sælger
Vi søger en person, som brænder for at sælge og skabe relationer til nye og eksisterende virksomheder. Vores nye interne sælger vil arbejde tæt sammen med vores 12 dygtige medarbejdere og refererer til virksomhedens Managing Director.
Vi tilbyder et alsidigt og udfordrende job, med såvel faglige som personlige udviklingsmuligheder i en veletableret virksomhed med korte beslutningsveje.
Digitalt indstillet økonomimedarbejder med erfaring i regnskabsprocessen fra A-Z
Behersker du processerne i et regnskabsteam og har du kendskab til hele regnskabsprocessen fra start til slut? Har du lyst til og mod på at arbejde datadrevet og kan se muligheder i digitale teknologier?
Du bliver en del af afdelingen Økonomi & Faciliteter, hvor du får 18 gode kollegaer. Vi varetager organisationens centrale opgaver vedrørende budget, prognoser, regnskab, ledelsesinformation, politiske sagsfremstillinger samt driften og udviklingen af vores bygninger. Derudover håndterer vi økonomiopgaven for en række faglige selskaber og tilknyttede virksomheder/organisationer.
Finansmedarbejder
Er du interesseret i at arbejde i et internationalt og dynamisk miljø med opgaver indenfor finansbogføring og andre administrative opgaver, så er du måske vores nye finansmedarbejder.
Du kommunikerer let og ubesværet med forskellige persontyper og vil blive en del af et team, der yder god service og har Iet til smil og humor.
Vi er en virksomhed i ekspansion, hvilket skaber mulighed for, at du selv kan være med til at sammensætte dine arbejds- og ansvarsområder i fremtiden.
Regnskabsmedarbejder søges til nyoprettet stilling hos Nordic Hospitality Partners Denmark A/S i hjertet af København
Som regnskabsmedarbejder vil du spille en central rolle i at hjælpe NoHo Partners Denmark med at nå deres ambitioner. Du vil have ansvaret for det daglige all-around bogholderi i distributionsselskabet, Triple Trading ApS.
Her er der mulighed for at sætte dit eget præg og bruge dine kompetencer fra tidligere stillinger. Udover at have et tæt samarbejde med Business Controlleren, vil du også skabe stærke relationer til deres drift.
På sigt vil stillingen blive udvidet med mindre controlling opgaver og inddragelse i finansprocesserne til mellemlederne i restaurationsselskaberne og dets eksterne bogholderi.
Business analyst
Imagine a future where you provide expert guidance on US power market trends.
Join us in this role where you’ll analyse and synthesise a wide range of market data and discuss your conclusions with other energy experts to support our company view on future power market trends in the US.
You’ll use an advanced mathematical model to quantify the impact of these trends on future power prices.
Vil du være med til sikre, at sanktioner vedtaget af det internationale samfund overholdes?
Vores opgave er at sørge for, at danske virksomheders internationale samhandel ikke sker på bekostning af vigtige sikkerheds- og udenrigspolitiske hensyn. En central del af dette arbejde er, at sanktioner vedtaget af det internationale samfund overholdes. Hvis du har lyst til at arbejde både nationalt og internationalt med denne dagsorden, så er du måske vores nye kollega.
Fra ”Det Hemmelige Rum” på Langelinie Allé arbejder vi i Team Global Handel og Sikkerhed med eksportkontrol og sanktioner overfor 3. lande. Vi er med hele vejen fra afdækning af interesser i Danmark til forhandlingerne i internationale fora samt den efterfølgende implementering.
Alsidig projektassistent/kvalitetsmedarbejder til anlægsprojekter
Har du en god forståelse for administrative opgaver? Og har du lyst til et job med en alsidig hverdag og gode kollegaer?
Som projektassistent/kvalitetsmedarbejder vil du bl.a. få opgaver i forbindelse med vedligeholdelse og udvikling af kvalitetsledelsessystemet samt med udarbejdelse af Som Udført-dokumentation (SU) ved både større og mindre anlægsprojekter.
Du bliver en del af en organisation, hvor fleksibilitet, kompetenceudvikling og arbejdsliv i balance står højt på dagsordenen. Der vil være mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Elev HR og administration
Moove Groups virksomheder kører kunder fra A til B døgnet rundt. Med vores 2000 taxier i Dantaxi og 500 minibusser i HB-Care er der fart på, og som vores nye kontorelev, kan du komme med på turen.
Vi vil give dig mulighed for at få en alsidig uddannelse og praktisk erfaring, som giver dig et bredt kendskab til vores forskellige opgaver i HR og administration. Når du starter hos os, sørger vi for at give dig en grundig introduktion til dine opgaver og HR som fagområde, og vores mål er at give dig relevante færdigheder og erfaringer, som du kan tage med videre i din fremtidige karriere.
Dygtige medarbejdere søges til centrale kontrol- og tilsynsopgaver i Social-, Bolig- og Ældreministeriets departement
Vi søger nu en eller flere nye medarbejdere til vores tilsynsteam, hvor du blandt andet skal bidrage til at sætte rammer for og drive departementets interne kontrolmiljø samt det risikobaserede tilsyn med ministeriets underliggende institutioner.
Kort sagt vil du få mulighed for at opbygge et højt og bredt fagligt niveau med mange berøringsflader og tværgående indsigt i departementets arbejde. Derfor er det lige så meget din lyst til at prøve kræfter i det centrale maskinrum på et højt prioriteret politisk område, som din eventuelle relevante erfaring, vi er interesserede i.