Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
64 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren, mobil og proaktiv driftssekretær til ejendomskontorer på Frederiksberg
Sætter du en ære i at være tilgængelig for beboerne og forstå dem? Er du imødekommende, hjælpsom og nærværende?
Du bliver en del af medarbejderteams i et nært driftsområde, som hver dag bestræber sig på at yde den bedste service overfor beboerne. Vi har en uformel tone og er af den holdning, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Medarbejder med service i blodet til fagforeningen DM’s mødecenter – deltid
Vil du være med til at sikre, at vores møde- og kursuscenter fungerer som et velolieret maskineri, hvor gæster føler sig velkomne og godt taget hånd om?
Dine arbejdsopgaver vil f.eks. bestå i:
- Modtagelse af gæster og kursister med et smil og en imødekommende attitude
- Sikre at mødelokalerne er præsentable og klar til brug
Night receptionist, ca. 25 timer ugentligt, Scandic Sydhavnen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service.
Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Piccoline/piccolo med overblik, gåpåmod og masser af energi
Har du f.eks. sabbatår, og kunne du tænke dig at arbejde i et dynamisk miljø med mulighed for at få indblik i arbejdet i fonde? Er du struktureret og serviceminded, og har du sans for planlægning og koordinering? Er du samtidig proaktiv og opsøgende, når du hjælper med til at huset fungerer i dagligdagen?
Du vil blandt andet have ansvar for en række faste opgaver, herunder:
- Deltage i arbejdet med Fondens ansøgninger i vores digitale ansøgningssystem
- Hjælpe med Facebook opslag og besvarelser, samt oversigter m.v. i Excel
- Bidrage til planlægning og afvikling af arrangementer.
Direktionssekretariatet i Økonomistyrelen søger en dygtig og processtærk direktionssekretær med gode samarbejdsevner
Vil du sidde i hjertet af vores organisation og interesserer du dig for direktions- og ledelsesbetjening? Motiveres du af at levere god service og sikre, at direktionens hverdag kører som smurt?
Som en del af Økonomistyrelsens Direktionssekretariat får du et unikt indblik i styrelsens beslutningsgange og et indgående kendskab til hele organisationens arbejde. Du kommer helt ind i maskinrummet hos direktionen og skal bidrage til, at vi som styrelse leverer resultater rettidigt og af høj kvalitet, og at direktionens hverdag hænger sammen.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Dygtig og erfaren faglig sekretær / faglig konsulent
Er du en stærk forhandler med en passion for ansættelsesretlige problemstillinger samt rådgivning til medlemmer? Hvis ja, så søg stillingen her og vær med til at gøre en forskel for lederne i det maritime Danmark.
Stillingen er nyoprettet og rummer en bred opgaveportefølje, hvorfor erfaring fra tidligere arbejde i fagbevægelsen, forhandlingskompetencer samt rådgivning indenfor det arbejdsretslige felt er i fokus.
Shiftleader Front Office, fuldtid, Scandic Spectrum
Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Spectrum.
Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig.
Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Perfekt til sabbatår – Piccoline/piccolo (M/K)
Vi hyrer hvert år to piccoliner/piccoloer, som er hos os fra medio august til ultimo juni.
Din hverdag vil bestå af en lang række forskellige opgaver med bred kontakt til mange forskellige mennesker, herunder særligt studerende ved de videregående uddannelser.
Udfordrende opgaver:
- Kursusansvarlig på vores fysiske fremmødekurser.
- Vejledning af studerende, der skriver (mails) eller ringer.
Du kommer gennem jobbet til at opnå et indgående kendskab til de videregående uddannelser i Danmark herunder særligt uddannelserne på CBS, KU, AU og SDU.
Er du vores nye piccoline/piccolo?
Holder du sabbatår, og leder du efter job, så læs her…
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:
- Omstilling af telefonopkald
- Modtagelse og melding af gæster
- Behandle og fordele indkomne firmamails
Du tilbydes en spændende stilling i en virksomhed i udvikling. Vi tilbyder en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling – selvfølgelig suppleret med en grundig introduktion til virksomheden.
Direktionsassistent
Til vores tegnestue i Kødbyen i København søger vi en direktionsassistent, der kan hjælpe os med at få hverdagen til at fungere, være tovholder på forskellige udviklingstiltag og møderækker samt bistå med en række administrative HR-opgaver.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og følger alle overenskomstmæssige krav. Og så har vi både bordtennisbord, frokostordning, fredagsbar og andet godt, der følger med en rar arbejdsplads.
Night receptionist, hver anden weekend - deltid 60 timer, Scandic Glostrup
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye deltids ”natteravn” på Scandic Glostrup.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Lægesekretær, SOSU-assistent eller HK-medarbejder søges til Lægehuset Kongevejen i Virum pr. 1.8.2024 eller 1.9.2024
Vi søger en medarbejder til vores reception med visitation og administration som hovedopgaver. Det er en deltidsstilling på 21 timer om ugen med start fra 1.8.2024 alternativt 1.9.2024.
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde i et inspirerende, varierende og travlt arbejdsmiljø med godt samarbejde kolleger imellem. Vi har gode rammer for faglig udvikling og supervision. Vi prioriterer fælles undervisning, fælles uddannelses- og temadage samt sociale aktiviteter.
Facility Coordinator/Receptionist
Er du i starten af din karriere, og eller er du på udkig efter et ekstra job og/eller et sommerjob?
De roller du skal dække, er som receptionist eller Facility Coordinator. Hvad i alverden er en Facility Coordinator, tænker du måske.
En Facility Coordinator er en af de vigtigste roller hos Four FM. Som Facility Coordinator repræsenterer du Four FM ude hos kundevirksomheden og udfører, koordinerer og overvåger vores levering af Facility Management.
Du får support fra os som arbejdsgiver og mulighed for personlig udvikling gennem dine arbejdsopgaver og træning.
Kundeservicemedarbejder
Edelmann Kontorservice er en professionel business-to-business (B-t-B) virksomhed, som med fokus på de gode kunder tilbyder telefonpasning for vores kunder, deres kunder og relaterede produkter. Vi dækker både bredt og dybt med over 30 års erfaring.
Vi forventer minimum nedenstående skills:
- Du har erfaring som receptionist eller fra servicebranchen, kundeservicecenter eller detail
- Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
Personal Assistant and Administrative Officer at the Danish Institute for IT Program Management (DIIP), IT University of Copenhagen (reposting)
You will:
- Provide support to the Villum Kann Rasmussen Professor and Chair
- Contribute to internal processes, and improve them where possible
- Plan, organize and follow up on internal and external workshops, seminars, research meetings, dissemination, public engagement activities, and other events
We offer an exciting and challenging job in an international environment with skilled employees and good colleagues. We have an open and informal working environment and a varied everyday life.
Personlig Assistent (PA) til Fast Ejendom, Entreprise, Energi & Infrastruktur
Som PA er det dig, der planlægger og udfører aktiviteter, som skaber den langsigtede, dybe relation mellem Plesner og vores klienter.
Du vil være ansvarlig for at:
- Drive vores årshjul med fokus på klientrelaterede events og konferencer
- Planlægge events, booke restauranter og hoteller i tæt samarbejde med vores Viden & Relationsteam. Som en del af dit virke deltager du selv i relaterede events i både ind- og udland
Chief of Staff
Join us in this role where you’ll be a strategic partner to the Chief Commercial Officer (CCO), proactively shaping the Commercial function's future.
You’ll report into our Head of Strategy, Innovation & Digital, and will report to the CCO. You'll be a problem-solver, an information hub, and a trusted advisor, ensuring the Commercial team operates with maximum efficiency and effectiveness.
Sekretær - bliv første kontaktpunkt for direktøren i Signalprogrammet
Vil du spille en helt central rolle i understøttelsen af ledelsen i Banedanmarks signalprogram? Kan du lide at være den der har styr på alt det, der får hverdagen til at spille?
Som en del af Signalprogrammets sekretariat bliver du involveret i mange både eksterne og interne sager af forskellig karakter. Dagene er derfor sjældent ens og det er opgaverne heller ikke.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
- PA-opgaver for programdirektøren, herunder mødeforberedelse og kalenderstyring
- Referatskrivning og opfølgning på møder
- Rejseafregning
Community Associate
Har du det berømte service-gen, og kan du lide at have gang i mange ting på én gang? Lige nu søger vi fuldtids vikarer, som er klar på at dække ved ferier og sygdom i alle vores centre i og omkring København.
Arbejdet omfatter bl.a.:
- Fakturering
- Koordinering og klargøring af konferencefaciliteter
- Leverandørbestillinger
Vi arbejder hårdt, og mens vi gør det, så sikrer vi at have det sjovt – hver dag.