Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
216 jobannoncer matcher din søgning 216 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Controller til international virksomhed med stærke faglige værdier
Er du en forretningsdrevet controller med mod på og erfaring med at sikre både produktions- og finansiel controlling?
Med egne afdelinger inden for udvikling, produktion, indkøb, salg, kvalitet, administration og økonomi, foregår det meste inhouse, og derfor får du som den nye controller mulighed for at arbejde tæt med kolleger fra hele organisationen.
Du får ansvar for både produktions- og finansiel controlling.
Revisorassistent
Med egen kundeportefølje vil dine 3 vigtigste arbejdsopgaver være:
- Gennemførelse af revision og udvidet gennemgang
- Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
- Løbende assistance til vores kunde
Hos er der mulighed for et fleksibelt arbejdsliv og stor forståelse for, at det hele skal hænge sammen.
Specialist i generationsskifte, omstruktureringer og skatteret
Vi oplever stor kundetilgang i selskabsform, og behovet for sparring med specialister er stigende. Det sætter nogle højere krav til den økonomiske rådgivning, som gør, at du kan få din faglige viden og indsigt i spil.
Størstedelen af din arbejdsdag bruges på rådgivning indenfor omstruktureringer herunder generationsskifte, virksomhedsomdannelser, selskabsstiftelser og skatteretslige problemstillinger.
Økonomiassistent
På vegne af vores kunde søger vi en engageret og positiv økonomiassistent til at varetage bogholderi- og administrationsopgaver på vores kundes lokation i Silkeborg.
Som medarbejder hos vores kunde får du en spændende og afvekslende hverdag. Du bliver en del af et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, korte beslutningsprocesser og stor selvstændighed.
Associate/Analyst til Debt Capital Markets (DCM), Origination
Kunne du tænke dig en karriere indenfor Debt Capital Markets? Sammen med dit team, vil du opleve en varieret dagligdag og høj indlæringskurve, hvor du vil have fokus på obligationsudstedelser.
Vi søger en imødekommende og motiveret kollega med et solidt kommercielt mindset og viljen til at opbygge langvarige kunderelationer. Som en del af vores Debt Solutions team, vil du spille en central rolle i vores udadvendte aktiviteter, som fx kundeopfølgning, kundemøder og meget mere
Finance Coordinator til Accounts Payable BOLIA
Som Finance Coordinator i AP vil du være med til at sikre, at alle leverandørregninger behandles og betales rettidigt og korrekt.
Du vil få en stor kontaktflade såvel inden for som uden for organisationen.
Hos Bolia får du en hverdag med plads til være lige præcis den, du er. Vi arbejder med flydende arbejdspladser, fleksible arbejdsrammer og samarbejde på tværs af afdelingerne.
Selvstændig og kvalitetsbevidst sagsbehandler til håndtering af gældsposter
Brænder du for at sikre god kvalitet og gennemføre omhyggelig sagsbehandling, og har du lyst til at blive en del af et team med kollegaer, hvor vi står sammen om opgaverne og løfter en vigtig samfundsopgave?
Overordnet vil du skulle indgå i arbejdet med sagsbehandlingsopgaver relateret til gældsposter. Du får mulighed for at arbejde med processer, hvor korrekthed og omhyggelighed i opgaveløsningen er helt central.
Informationsspecialist i digitale metoder
Det Kgl. Bibliotek, AU Library (AUL) Business and Social Sciences (BSS) søger en informationsspecialist til at indgå i biblioteksdriften på et større forskningsbibliotek, med særligt blik på undervisning og vejledning i brugen af digitale metoder.
Vi har brug for en informationsspecialist, som kan være med til at udvikle bibliotekets fysiske og digitale datalab, samt udbygge kursusindhold og workshops. Du skal kunne vejlede og undervise i brugen af digitale metoder og kildekritik, og have et indgående kendskab til metoder og værktøjer inden for AI, tekst og datamining.
Løn- og HR-rådgiver
Har du styr på regler omkring løn og ansættelse? Brænder du for lønadministration, arbejdsgiverrådgivning om løn og personalejuridiske forhold, og søger du et job med masser af kundekontakt?
Du får din egen kundeportefølje, hvor du hver måned sørger for, at kundens ansatte får udbetalt den rigtige løn til tiden. Herudover hjælper du kunderne med bl.a. administration af feriepenge, refusionsansøgninger, skatteforhold for udenlandske medarbejdere, orlovsydelser, overenskomster, anmeldelse af arbejdsskader og rådgivning om overenskomstmæssige og ansættelsesretlige forhold.
Analytiker med flair for regnskab, økonomi og udvikling af dataflows
Du bliver en del af et nyt team bestående af en product owner og 3 analytikere, som overtager udvikling og driften af vores 8 medlemsbankers interne regnskabs- og corporate performance management løsning.
Du kommer til at arbejde på Bankdatas SAS-platform med værktøjet SAS DI Studio, men der vil også være opgaver på områdets on-premise Microsoft-dataplatform.
Regnskabschef
Vi søger en ny regnskabschef til vores europæiske kontor, som til daglig vil komme til at arbejde tæt med vores 4 Commercial Directors og hele teamet i Aarhus. Du vil rapportere direkte til vores Finance Director på vores hovedkontor i Hong Kong.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Udarbejde analyser og månedlige ledelsesrapporteringer
- Afstemning og rykning af debitorer, betaling af kreditorer og bankafstemning
- Ansvarlig for finansielle rapporteringssystemer, regnskaber og håndtering af bogholderi
Ejendomsadministrator
Trives du med at få ansvar for egen kundeportefølje og samarbejde med gode kollegaer – så er du måske vores nye ejendomsadministrator!
Dine opgaver vil bestå i selvstændigt at tage hånd om en spændende og udfordrende administrationsportefølje, der spænder over opgaver for ejerforeninger og bolig- og erhvervsejendomme.
Du vil fællesskabet lige så meget, som vi vil – der er en grund til, at vi hedder ”VIdar” – VI løfter i flok.
STARK Group IT is looking for an SAP Finance Trainer and Supporter for SAP S/4HANA
Do you thrive to combine your understanding of business processes with your SAP knowledge and skills, taking part in a major SAP transformation project?
You will be creating training materials and conducting classroom training sessions, and together with department managers and stakeholders ensure that training programs align with organizational goals.
Payroll & HR Specialist, ILVA
Får du lys i øjnene, ved tanken om at være én af to nøglepersoner i vores Payroll og HR-support? Skaber det energi hos dig, når du har rådgivet en kollega til fx at forstå sin lønseddel, barsel eller feriebalance?
Vi er i fuld gang med at få digitaliseret vores processer, og du vil derfor få rig mulighed for at blive en del af denne rejse med fokus på procesoptimering og digitalisering.
Senior Manager/Director til M&A International Tax i København eller Aarhus
Hvis du brænder for International Tax og M&A og har lyst til at være en del af et skarpt team af konsulenter, så er det måske lige dig, vi leder efter.
Vi sørger naturligvis for en god og grundig onboarding, der tager hensyn til dine nuværende kompetencer og fremtidige mål, og fra første dag vil du opleve, at vi prioriterer sparring omkring dine opgaver og din udvikling højt.
Konsulent/AC-medarbejder med flair for økonomi
Sekretariatet Sundhed og Dannelse i Syddjurs Kommune søger en engageret og dygtig konsulent. Du vil spille en central rolle i at understøtte og udvikle økonomistyring af særligt vores borgerteams. Derudover skal du varetage en række analytiske og projektorienterede opgaver.
Du er garanteret et job med stort ansvar og rig mulighed for indflydelse på opgaveløsningen.
Vi tilbyder et fleksibelt og godt arbejdsmiljø med mulighed for hjemmearbejde, og hvor der er højt til loftet og smil på læben.
Senior Manager til erklæringsafgivelse på bæredygtighedsområdet
Til vores nystartede afdeling for erklæringsafgivelse på bæredygtighedsrapporteringer søger vi en Senior Manager, der kan være med til at sætte sit præg på afdelingen fra dag ét!
Du skal være med til at sætte bæredygtighed på landkortet – både internt blandt Beierholms revisorer og eksternt mod vores kunder.
Vi søger derfor en revisor, der har værktøjer og viden inden for ESG-området samt erfaring i at bringe dette i spil hos kolleger og kunder.
Økonomi- og administrationschef
Din opgave er meget operationel og omfatter blandt andet bogholderi, momsafregning, lønkørsel og likviditetsstyring. Du har ansvaret for udarbejdelse af periodeopgørelser og klargøring af regnskabet til revisor. Du forestår den løbende budgetopfølgning, og du udarbejder løbende rapportering til ledelse og bestyrelse.
Din opgave bliver at sikre, at de processer, der arbejdes efter, er hensigtsmæssige og effektive, og hele tiden giver et retvisende billede af selskabets aktuelle økonomiske situation. Jobbet er bredt, og de opgaver, du kommer til at løse, vil være meget varierede. Du får desuden ansvaret for IT og HR-administration.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Accountant
Does finance accounting and controlling get you thrilled? And are you the right one to support BESTSELLER’s E-commerce Finance organization in our continued growth?
You will become part of a skilled and dedicated team whose main responsibility is the accounting, and controlling, of entities within BESTSELLER E-commerce, as well as helping with month end closures and reporting.