601 jobannoncer matcher din søgning 601 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Accountor Denmark A/S søger for Compass Group Danmark A/S
Gem
Accountor Denmark A/S

Resultatorienteret og dynamisk Procurement Manager med stærke forhandlingsevner til en af verdens førende servicevirksomheder

København S

Har du mod på en helt ny rolle indenfor indkøb? Trives du i en dynamisk International virksomhed i stor vækst? Og motiveres du af at være med til at bidrage til virksomhedens videre udvikling?

Vi tilbyder en spændende rolle i en international virksomhed med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du bliver en del af et godt og dynamisk arbejdsmiljø med loyale kollegaer, tværgående samarbejde og faglige udfordringer. Du vil indgå i en flad organisationskultur, hvor du er tæt på ledelsen og har mulighed for at få indflydelse.

Finans Danmark

Servicemedarbejder til forefaldende opgaver

København K

Efter næsten 18 år i Finans Danmark har vores nuværende servicemedarbejder søgt nye udfordringer.

Du har en række faste opgaver. Nogle løses dagligt og andre med anden frekvens. Og så får du opgaver henover dagen, når dine kolleger har brug for hjælp.

Vedligehold af inde- som udearealer: Daglig vask og fejning af gården, ordne skraldeskur, klargøre terrasse og havemøbler, holde orden i cykelkælder mv.

Du bliver en del af en afdeling, som sætter en ære i at sørge for, at vores hus (Finanssektorens Hus) altid fremstår bedst muligt, og at vores kolleger har hvad de skal have for at lave deres arbejde.

Finans Danmark
Bjarke Ingels Group

Office & Community Manager (maternity cover)

Nordhavn

You will play a pivotal role in steering our office operations, fostering our company culture, and ensuring the smooth running of our daily office activities.

Key responsibilities include management of 6 full-time employees as well as a group of part-time students working in the afternoons and evenings. You will also handle events, general administration, supply management, and reception.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Jurist til håndtering af klimaudfordringer

Valby

Vi mangler hænder til arbejdet med de udfordringer, som naturskaderne i Danmark forårsager. Som en del af Naturskaderådets sekretariat vil du være med forrest, når naturen ikke kan tøjles, og når klimaet skaber problemer for danskernes hverdag.

Er du jurist, eller har du en anden samfundsvidenskabelig uddannelse, og har du lyst til at arbejde helt tæt på et område, der konstant er under udvikling og topaktuelt i medierne? Kan du mestre alt fra fortolkninger af naturskadelovgivningen og politikudvikling til behandlingen af klage- og tilsynssager, mens du vejleder borgere, forsikringsselskaber og øvrige samarbejdspartnere?

Så kan det være, at vi skal være kollegaer!

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Jurist til håndtering af klimaudfordringer

Valby

Vi mangler hænder til arbejdet med de udfordringer, som naturskaderne i Danmark forårsager.

Kan du mestre alt fra lavpraktisk sagsbehandling til komplicerede lovfortolkninger, mens du vejleder borgere, forsikringsselskaber og sekretariatets øvrige samarbejdspartnere?

Kendskab til området er ikke en forudsætning. Du kan søge som både nyuddannet eller være en kandidat med erfaring.

Gem
SERWIZ

Serviceminded receptionist søges til kunde i København

Valby

Mener du også, at førstehåndsindtryk betyder noget, og er du ekspert i at skabe gode relationer? Så kan du være den næste receptionist, vi leder efter.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Sørge for, at receptionsområdet altid er præsentabelt
  • Modtage og registrere gæster

Du bliver en del af en stærk dansk virksomhed i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Her kan du udvikle dig både fagligt og personligt.

SERWIZ
Slots- og Kulturstyrelsen

Akademisk medarbejder til det internationale område

København V

I Slots- og Kulturstyrelsens Center for Kunst og Biblioteker arbejder 80 medarbejdere med sekretariatsbetjening af armslængde organer, administration af en række driftsbevillinger og tilskudsordninger samt bidrager til betjening af Kulturministeriet og kulturministeren.

Jobbet omfatter bl.a.:

  • Tilskudsadministration, herunder godkendelse af budgetter og regnskaber og udbetaling af tilskud
  • Kommunikationsarbejde i forhold til tilskudsarbejdet og strategier for området
  • Sekretariatsbetjening og strategiarbejde

Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø, tæt samarbejde om opgaverne og et godt socialt fællesskab.

Slots- og Kulturstyrelsen
Foodjob Nordic søger for LoveMade ApS
Gem
Foodjob Nordic

Alsidig logistikkoordinator med stærke planlægningsevner

København Ø

Kan du yde førsteklasses service over for kunder og leverandører, og samtidigt holde styr på mange forskelligartede opgaver inden for planlægning og logistik, er du måske vores nye logistikkoordinator hos LoveMade?

Se video om LoveMade ApS som arbejdsplads

Du vil få en nøgleposition i virksomheden, og få ansvaret for følgende opgaver:

  • Behandling af og opfølgning på kundeordrer
  • Booking af transport og fragt
  • Udarbejde toldpapirer - proformafakturaer etc.

Vi tilbyder dig et spændende og alsidigt job i en iværksættervirksomhed i vækst samt mulighed for at sætte præg på egen arbejdsdag med mange udfordrende opgaver

Foodjob Nordic
Balder Danmark

Teamleder, Ejendomsadministration

København V

Som teamleder i Kundeafdelingen hos Balder har du et stort ansvar og stor frihed til at gøre en positiv forskel for mange mennesker. Du arbejder gennem dine medarbejdere med at sikre, at vores kunder (lejere) har et trygt og dejligt hjem, hvor tingene fungerer.

Du bliver en ud af 3 teamledere i kundeafdelingen og får ansvaret for 5-8 medarbejdere, som skal varetage ejendomsadministrationen på Balders ejendomme, så som udarbejdelse af forbrugsregnskaber, opkrævningskørsel, lejereguleringer, rykker- og ophævelsesprocedurer, inkassosager samt bogføring og diverse kontroller.

Balder Danmark
Gem
Nykredit

Senioranalytiker med flair for data til afdelingen Modelinfrastruktur & Data i Kreditmodeller

København V

Som analytiker i Modelinfrastruktur & Data bliver du en del af et team, der sikrer Nykredits strategiske ønske om at drive en lønsom forretning ved at bruge kundedata og modeller.

Dine opgaver vil typisk være at:

  • opbygge og vedligeholde tabeller og datamarter til brug for modeludvikling og dataudveksling
  • sikre stabil drift af dagligt schedulerede datakørsler
Nykredit
Visma e-conomic a/s

Kunderådgiver med flair for regnskab og ekstraordinær service

København V

Har du styr på regnskab og ønsker du at benytte din faglige viden og kompetencer på en utraditionel måde? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning!

Som kunderådgiver vil du dagligt tale og skrive med vores mange kunder over telefon og mail, som har brug for kompetent rådgivning i vores regnskabsprogram e-conomic. Vi rådgiver og hjælper med alt lige fra sparring om løsninger og introduktion til nye moduler, til opsætning af Smart Pay eller tilbageførsel af en periodisering.

Visma e-conomic a/s
NordicCell ApS

Erfaren og alsidig bogholder/regnskabsmedarbejder

København Ø

Til spændende og alsidigfuldtid stilling i økonomifunktionen, søges en selvstændig og fleksibel bogholder. Du vil få det overordnede ansvar for bogholderiet og samtidig være en del af et dynamisk team.

Har du erfaring med bogholderi, interesse for tal og øje for detaljer, så kunne du være vores nye bogholder. Stillingen består af at varetage den daglige drift af bogholderiet, øvrige administrative opgaver, samt kontakt til leverandører og kunder gennem mail og telefon. Der vil være tæt kontakt og sparring med ledelse og revisorer.

Forsvarsministeriet

Vil du være med til at sikre Danmarks bidrag til Ukraines frihedskamp?

København K

Vi søger to civile eller militære sagsbehandlere til Ukraine-teamet i Center for Sikkerhed og Operationer.

I stillingen som sagsbehandler vil du opleve, at vi arbejder med både langsigtede processer såvel som krisehåndtering og aktuelle politiske sager.

Dine arbejdsopgaver kan f. eks. være:

  • Udarbejdelse af materialer samt planlægning og deltagelse i møder og besøg på politisk niveau og i internationale fora.
  • Sikre koordination og prioritering af donationer, humanitær støtte og stabiliseringsprojekter både nationalt og i regi af både NATO og EU.
  • Udarbejde input til regeringssager og øvrig almindelig ministerbetjening.
Forsvarsministeriet
Skattestyrelsen

Jurister til intern rådgivning og udvikling

Højbjerg eller København S

Har du gode formidlingsevner, og vil du være med til at udbrede en god forvaltningskultur i Danmarks største styrelse? Har du samtidig lyst til at være en del af en afdeling, som ud over at dyrke fagligheden har et fantastisk samarbejde og fokus på udvikling?

Vi søger dig, der har lyst til at arbejde proaktivt og kontinuerligt med at fremme og fastholde en stærk forvaltningskultur, hvor overholdelse af gældende regler og normer er i højsædet. Du bliver en del af en intern juridisk rådgivningsfunktion i afdelingen Proces og Intern Compliance, hvor du er med i forreste række i nogle af de mest spændende projekter i Skattestyrelsen.

Skattestyrelsen
3
Gem
3

3Kontakt søger ny kollega!

København

Vi du være en del af den dedikerede support på vores markedsførende cloud PBX løsning til 3Business erhvervskunder. Så er det måske dig vi mangler i forbindelse med udvidelsen af vores support team 3Kontakt.

Se video om 3 som arbejdsplads

3Kontakt tilbyder erhvervskunder en avanceret omstillingsløsning, med mange tillægsmuligheder som optagelse, avanceret statistik, Microsoft Teams integration og meget andet.

Det går lynende stærkt, og vi supporterer i dag 63.000 brugere fordelt på over 5.500 virksomheder. Vi leverer en fuldservice løsning til 3Kontakt kunder, så vi opsætter kunden og hjælper ved ændringer eller problemer via dedikeret hotline & mail.

Skatteankestyrelsen

Faglig sparringspartner inden for transfer pricing – bliv teamkoordinator i en uafhængig klageinstans

København

Vil du sikre retssikkerheden for virksomheder, når du behandler klagesager inden for transfer pricing? I Skatteankestyrelsen kan du være med til at løse en vigtig samfundsopgave og fordybe dig i komplekse juridiske problemstillinger.

Bliv vores nye teamkoordinator for transfer pricing-teamet, og anvend din erfaring til at understøtte den faglige kvalitet i klagesagsbehandlingen.

Vi tilrettelægger et skræddersyet onboardingprogram til dig og sikrer rammerne for din fortsatte faglige udvikling fx i form af mulighed for løbende efteruddannelse.

Gem
BUPL

Konsulent til forhandling af overenskomster og løn

København Ø

Vil du være med til at forhandle gode aftaler, der forbedrer pædagogernes løn og vilkår?

Vi søger en ny dygtig forhandlerkollega til vores overenskomstteam. Det er en stilling, hvor du gør en forskel og kan se synlige resultater af dit arbejde. Du vil blive del af et team af erfarne kolleger, som er klar på at videndele og sparre.

Du får din daglige gang i en moderne kontorbygning ved vandet i Nordhavn, vi har en aktiv medarbejderforening, en god kantineordning og gode muligheder for kompetenceudvikling.

Unionkul Entreprise A/S

Regnskabsmedarbejder

København Ø

Vores regnskabsmedarbejder gennem 10 år går på efterløn og nu er vi på udkig efter hendes afløser.

Du vil få ansvaret for en række arbejdsområder. Opgaverne er varierende, men de vil primært være som følgende:

  • Det daglige bogholderi, herunder afstemning af bank, moms, debitorer og kreditorer, samt klargøring af materialet til revisoren
  • Ejendomsadministration som udarbejdelse af lejeopkrævninger samt forbrugs- og flytteopgørelser
  • Daglig kontakt med vores lejere og samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver
Kompetencesekretariatet

Administrativ medarbejder med fokus på sagsbehandling søges til Kompetencesekretariatet – Projektansættelse (32-37 timer)

København K

Har du erfaring med sagsbehandling, er struktureret og ønsker et selvstændigt ansvar?

Dine opgaver vil primært ligge inden for bl.a. disse hovedområder:

  • Sagsbehandling af ansøgninger i Den Statslige Kompetencefond
  • Brugerkontakt herunder besvarelse af mails og telefoner
  • Analyseopgaver

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning.

Skattestyrelsen

Underdirektør til Proces og Intern Compliance

København S

Kan du navigere i krydsfeltet mellem politiske intentioner, kompleks lovgivning og krav til digitalisering?

Som underdirektør for Proces og Intern Compliance har du det overordnede ansvar for at understøtte ensartet og korrekt regelanvendelse på flere centrale områder i Skattestyrelsen, bl.a. i forhold til:

  • Processuelle regler vedr. indberetning, kontrol og opkrævning samt forvaltningsretlige regler og principper.
  • Understøttelse af styrelsens arbejde med digitalisering og modernisering af it-systemer.
  • Generel udvikling og understøttelse af styrelsens arbejde med juridisk compliance.
Skattestyrelsen

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV