22 jobannoncer matcher din søgning 22 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Husen Advokater

Er du vores nye piccolo/piccoline?

København V

Brænder du for en alsidig arbejdsdag, hvor praktiske gøremål og den gode oplevelse er i fokus?

I tæt samarbejde med vores nuværende advokatsekretær i receptionen vil dine opgaver blandt andet omfatte modtagelse af gæster, telefonbetjening, sikring af et professionelt kontormiljø, opdækning og oprydning efter møder og frokost samt diverse ad hoc-opgaver.

Moment søger for CBRE A/S
Gem

Erfaren Facility Manager

Vi søger en erfaren Facility Manager der vil være med til at fastholde det høje serviceniveau CBRE står for. Lyder det som noget for dig, så læs videre her.

Du kommer til at bruge dine færdigheder som en erfaren Facility Manager til at styre den daglige drift af stedet, støttet af en Workplace Assistant, der dækker vedligeholdelsesopgaver.

Du vil få en bred og forskelligartet vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for koordinering af arbejdsopgaver for teamet og det vigtigste kontaktpunkt for kunden på stedet. Dette omfatter styring af lokationens driftsbudget og tilknyttede finansielle aktiviteter.

DIGNITY – Danish Institute Against Torture

Piccolo/piccoline

København Ø

Har du lyst til at arbejde i en organisation, som gør en konkret og positiv forskel for udsatte mennesker i Danmark og verden over?

Så kan DIGNITY tilbyde dig en spændende mulighed, idet vi har en ledig stilling som piccolo/piccoline i vores afdeling for HR & Stab.

Der er tale om en midlertidig stilling på 15 timer med udløb den 23. december 2024.

DIGNITY – Danish Institute Against Torture
Copenhagen Admiral Hotel

Bellstaff Sommersæson

København K

Få et rigtig godt indblik i hotelbranchen i et job, hvor du får lov at prøve kræfter med lidt af hvert.

Se video om CAH A/S - Copenhagen Admiral Hotel som arbejdsplads

Vi tilbyder et dynamisk job, hvor opgaverne er mange og meget forskellige. Du kommer til at prøve kræfter med alt fra at give en flok glade amerikanere en restaurantanbefaling til at skifte en pære i et af vores 366 nyrenoverede værelser. Jobbet er primært på gulvet i lobbyen, centerkerne og indgang og dermed ikke meget administrativt arbejde.

Copenhagen Admiral Hotel
Konges Sløjd A/S

Office Assistant til hovedkontoret

København K

Tingene går tit stærkt på vores kontor, og vi har derfor brug for en hjælper med godt humør, som kan bevare overblikket og hjælpe med at få fikset ting.

Jobbet er fuldtid og fyldt med både faste rutine-opgaver og alt muligt andet, som opstår her og nu. Eksempler på opgaver er:

  • Holde orden i entre, showroom og postrum
  • Køre ærinder i firmabilen
  • Tømme postkasse, ordne printerrum og stå for indkøb af kontorartikler og diverse
Konges Sløjd A/S
Hermans Danmark ApS

Serviceleder i innovativt rengøringsfirma

København NV

I Hermans Danmark søger vi en struktureret, stabil og proaktiv serviceleder, som har lyst til at være en del af en ambitiøs ung virksomhed.

Som serviceleder er du ansvarlig for vores kunder og for at sikre vores kunders tilfredshed.

Dine opgaver som serviceleder inkluderer følgende:

  • Kontakt med eksisterende og nye kunder.
  • Lede og guide vores rengøringsassistenter.

Vi kan tilbyde en fastansættelse med attraktiv løn og mulighed for personlig og professionel udvikling.

Gem
APCOA

Parkeringsvagter søges til weekendvagter i København på 15 timer - gå/cykelruter

Er du på udkig efter et arbejde, hvor du har højt til loftet og får en masse frisk luft? Har du lyst til at udføre parkeringskontrol på vores parkeringsarealer og hjælpe bilister, som har spørgsmål til deres parkering? Så er det muligvis dig, vi søger som parkeringsvagt til København i weekenderne.

Du trives med en rutinepræget hverdag og holder af at være udenfor i alt slags vind og vejr, både sommer og vinter. Du er arbejdsvillig og trives med at være fysisk aktiv, da arbejdet indebærer, at du får gået en del, når du skal bevæge dig mellem de forskellige parkeringsarealer.

APCOA
Hildebrandt & Brandi P/S

Office Assistant til vores kontor

København K

Brænder du for en alsidig arbejdsdag, hvor praktiske gøremål og den gode medarbejder- og kundeoplevelse er i højsædet?

Opgaverne er en kombination af rutine- og afvekslende opgaver. Det kan for eksempel være generel oprydning på kontoret, kontakt til diverse leverandører, indkøb af kontorartikler/merchandise og forplejning, samt bestilling og håndtering af frokost.

Stillingen er et barselsvikariat med mulighed for forlængelse.

Dansk-Skimmel A/S

Sanitør/Skadeservicemedarbejder

Har du lyst til at være med i en spændende virksomhed i rivende udvikling? Vi søger en ny kollega, gerne med erfaring indenfor rengøring, nedrivning og/eller skadeservice!

Du kommer til at arbejde sammen med engagerede og kompetente kolleger, hvor ideer og kreative løsninger altid er velkomne. De primære arbejdsopgaver vil være:

  • Sanering af skimmelsvamp
  • Nedrivningsopgaver
  • Affugtningsopgaver
ISS Facility Services A/S

Service Manager til ny spændende kundekontrakt

Vil du være med til at drive opstart af en stor ISS-kontrakt i fællesskab med et stærkt team? Og brænder du for kundetilfredshed og medarbejdertrivsel? Så er du måske vores nye Service Manager til flere lokationer placeret i København til denne spændende mulighed hos ISS Facility Services Danmark.

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Som Service Manager forventer vi, at du er en haj til planlægning, og at du er dygtig til at samarbejde. Du vil få succes i jobbet, når du arbejder struktureret og selvstændigt, da du selv sætter et stort præg på din hverdag. Vi ser gerne, at du har erfaring med ledelse, og kommer gerne med en relevant baggrund, som bidrager til arbejdet med serviceleverancer, økonomi og ledelse.

ISS Facility Services A/S
SuperEvent ApS

Event-assistent med flair for salg og kundeservice

København K

Vores målsætning som firma er, at SuperEvent skal være bredt kendt som stedet, hvor man får sjove og spændende fælles oplevelser til både private og firmaarrangementer.

Dine opgaver vil bl.a. være direkte gæstekontakt i vores EventCentre og kundeservice pr. mail og telefon, koordinering af arbejdsplaner for timelønnede samt det primære ansvar for vores MødeCenter i København.

Du vil også komme til at arbejde med afvikling af BreakoutRooms (game master / vært) samt klargøring af mødelokaler.

Finans Danmark

Servicemedarbejder til forefaldende opgaver

København K

Efter næsten 18 år i Finans Danmark har vores nuværende servicemedarbejder søgt nye udfordringer.

Du har en række faste opgaver. Nogle løses dagligt og andre med anden frekvens. Og så får du opgaver henover dagen, når dine kolleger har brug for hjælp.

Vedligehold af inde- som udearealer: Daglig vask og fejning af gården, ordne skraldeskur, klargøre terrasse og havemøbler, holde orden i cykelkælder mv.

Du bliver en del af en afdeling, som sætter en ære i at sørge for, at vores hus (Finanssektorens Hus) altid fremstår bedst muligt, og at vores kolleger har hvad de skal have for at lave deres arbejde.

Finans Danmark
ARC – Amager Ressourcecenter

Supporter til Drift og Produktion

København S

Vil du være med til at bemande affaldskranerne, modtage affaldsbiler og håndtere indpakket affald i paller?

Vi søger et nyt medlem af vores gode team til Modtagelse & Support, der står for at modtage og transportere affald frem til affaldsovnene. En vigtig del af jobbet er at sikre, at brændslet i affaldssiloen er så homogent som muligt, da det har stor betydning for resten af processen i energianlægget, hvor affaldet bliver til fjernvarme og strøm.

Du bliver den ene af 8 rare og dygtige medarbejdere i teamet, som er med til at sikre god service ved modtagelse af indpakket klinisk risikoaffald til energianlægget, daglige opgaver omkring driften af energianlæggene samt ved indvejning.

ARC – Amager Ressourcecenter
Udviklingsselskabet By & Havn I/S

Kunne du tænke dig at have havudsigt på arbejdet og har du hænderne skruet rigtigt på?

København K

Udviklingsselskabet By & Havn har vind i sejlene, og derfor søger vi en serviceminded specialarbejder med hænderne godt skruet på til driftsafdelingen for vand.

Driftsafdelingen udfører en bred vifte af opgaver som renhold og vedligehold af havnens vandarealer, tilsynsopgaver af bøjer og redningsposter samt vinterbekæmpelse på vores arealer.

Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, en sjov men respektfuld omgangstone og et stærkt samarbejde på tværs.

Brita Nordic A/S

Servicetekniker

Har du erfaring med arbejdet som servicetekniker, og trives du med selv at planlægge din arbejdsuge? Som servicetekniker vil du skulle installere og udskifte BRITA kalkfiltre hos vores kunder i Københavnsområdet.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Installation af BRITA kalkfiltre primært på kaffemaskiner og opvaskemaskiner hos vores mange kunder.
  • Test af vandkvalitet.
  • Udfylde servicerapport efter hvert udført service.
  • Planlægning af ugens opgaver i samarbejder med Teamleder.

I 2023 blev vi ”Great Place To Work” certificeret, og vi har en målsætning om at fastholde denne certificering i 2024 ved fortsat at sikre et godt arbejdsmiljø.

Brita Nordic A/S
Gorrissen Federspiel

Teamleder til Facility

København V

Er du interesseret i at udvikle din karriere hos en af advokatbranchens mest respekterede virksomheder, så er det måske dig, vi er på jagt efter.

Vi leder efter en spillende træner, der skal lede Facility-teamet i deres daglige arbejde. Vi løser et stort antal større og mindre printopgaver for huset, eksempelvis processkrifter.

Derudover står vi for klargørelse af pladser til nye medarbejdere, interne flytninger og klargøring af mødefaciliteter.

Gorrissen Federspiel
SP Media ApS

Lille virksomhed søger person til forefaldende arbejde

København K

Kan du starte ASAP og er dine arme sat ordentligt på, vil vi meget gerne høre et par ord om dig.

Du skal være en person som kan følge en instruks og udføre et arbejde, pålideligt og godt.

  • Fast arbejdstid, 8-16 mandag til fredag.
  • Kørekort er en fordel, da noget vil være i bil, men det meste vil være fra cykel.
Kongernes Samling

Sommerværter til serviceteamet på Rosenborg Slot og Amalienborgmuseet

København K

Vil du være med til at skabe spektakulære oplevelser for vores gæster på Rosenborg Slot og Amalienborgmuseet? Vi søger lige nu engagerede og imødekommende sommerværter til at sikre den bedst mulige gæsteoplevelse i vores travle højsæson.

Serviceteamet er det første gæsterne møder, og som servicevært bliver det dit ansvar altid at give den bedste service og sikre, at alle gæster får den relevante information i forbindelse med deres besøg.

Du vil blive en del af et ambitiøst team, hvor vi supplerer hinanden med opgaverne og sammen skaber de gode oplevelser.

ISS Facility Services A/S

Er du vores nye Site Manager til stor kunde i København?

Vil du være en vigtig del af videreudviklingen af en spændende ISS-kunde? Besidder du et kommercielt mindset, og kan du samtidig lede andre til succes?

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Som Site Manager har du det daglige ansvar for at drive, optimere og udvikle samtlige services for flere større lokationer i Indre København. Her vil du i tæt samarbejde med kunden og dit team løse alle kundens Facility opgaver indenfor rengøring, kantine og teknikydelser.

Dit primære ansvarsområde er at sikre, at god trivsel blandt dine medarbejdere, den daglige drift og service sker i overensstemmelse med kundens ønsker, den indgående kontrakt – og at der ligeledes sker en løbende udvikling af kontrakten og serviceydelserne.

ISS Facility Services A/S
Copenhagen Hotdog Deli ApS
Gem

Servicemedarbejder Til Pølsevogn ( Lokation København Natarbejde )

København K

Vi søger servicemedarbejder til Nat i en af byens bedste pølsevogn som ligger på Gothersgade i København.

Indrykket:
Hentet fra Jobcenter

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV