Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
65 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Minister- og Ledelsessekretariatet søger en sekretær til at understøtte to direktører i departementet i Uddannelses- og Forskningsministeriet
Er du god til at strukturere, prioritere og skabe overblik, og kan du sikre en smidig og effektiv daglig drift? Er du ansvarsfuld, proaktiv og fleksibel? Og trives du i en hektisk og uforudsigelig hverdag, hvor opgaver af både større og mindre omfang skal løses med høj kvalitet?
Som sekretær for to af de tre direktører bliver du et centralt bindeled mellem direktionen og ministeriet samt mellem direktionen og eksterne samarbejdspartnere. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre en smidig og effektiv daglig drift, hvor dine opgaver vil variere og kræve både selvstændighed og samarbejdsevner.
Piccolo/piccoline
Har du lyst til at arbejde i en organisation, som gør en konkret og positiv forskel for udsatte mennesker i Danmark og verden over?
Så kan DIGNITY tilbyde dig en spændende mulighed, idet vi har en ledig stilling som piccolo/piccoline i vores afdeling for HR & Stab.
Der er tale om en midlertidig stilling på 15 timer med udløb den 23. december 2024.
Office Assistant in an international consultancy
You will have the opportunity to contribute to the smooth operation of our office and support the success of our team. We value individuals who are proactive, organised, and able to work collaboratively to achieve common goals. Your main tasks and responsibilities will include:
- Managing and maintaining a tidy, well-functioning and welcoming office for guests and co-workers.
- Managing travel arrangements and bookings.
- Planning and executing internal and external events.
Hjælpsom og ansvarsbevidst sekretær med godt overblik
Vil du være med til at gøre en forskel for blinde og svagsynede? Trives du med en meningsfuld, sjov og afvekslende hverdag i en moderne medlemsorganisation?
Arbejdsopgaverne er bl.a. at:
- Udføre meget varierede sekretæropgaver i vores rehabiliterings- og rådgivningsafdeling, herunder Konsulentordning og Førerhundeordning.
- Svare på henvendelser fra medlemmer på telefon og mail og samarbejde tæt med Medlemsservice.
Selvstændig piccoline/piccolo til varierende opgaver - Tidsbegrænset stilling
Trives du i rollen som serviceminded blæksprutte, og bidrager du med positiv energi, der smitter af på dine kollegaer?
Du får et alsidigt job, hvor du blandt andet får ansvaret for mange af de opgaver, der får hverdagen på en stor arbejdsplads med mere end 300 kollegaer til at fungere. Opgaverne vil være mangeartede og veksle mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver.
Customer Service Assistant
Brænder du for at levere høj service og at hjælpe, hvor der er behov? Er du en administrativ blæksprutte, der får energi af at arbejde med mennesker og at løse problemer? Så er dette måske jobbet for dig!
Vi søger en fleksibel Customer Service Assistant med et udpræget servicegen – gerne med baggrund som receptionist eller administrativ medarbejder.
Som Customer Service Assistant bliver du en del af både udlejningen, kundemodtagelsen og loungen i en alsidig og udadvendt stilling. Fra kl. 9-13 vil du bistå dine kollegaer i udlejningen/kundemodtagelsen med både administrative og praktiske arbejdsopgaver, og fra kl. 13 og frem vil din fornemmeste opgave være at varetage loungen.
Kommunikations- og studiesekretær
Har du lyst til at blive en del af et spændende uddannelsesmiljø, hvor du selvstændigt og i stærke arbejdsfællesskaber varetager opgaver inden for kommunikation og administration?
Du vil samarbejde med både den øvrige administration, ledelse og øvrige medarbejdere, og du får en bred kontaktflade på gymnasiet samt en varierende arbejdsdag præget af mange forskellige opgaver.
Fastansat administrativ medarbejder søges til vaccinations- og sundhedsklinik i Charlottenlund
Vil du være en del af et team, hvor god service og kvalitet er i fokus?
Vi søger en glad og positiv medarbejder til at hjælpe os med meget af det administrative på klinikken. Du skal kunne trives i en alsidig stilling, hvor der både er kontorarbejde, direkte dialog med kunder, kalender- og telefonhåndtering samt andre fagligt relevante opgaver.
Vi tilbyder et fleksibelt og spændende job samt høj faglighed og engagement.
Front Office Assistant
Du får en meget bred kontakt med danske og internationale klienter og kandidater og nært samarbejde med internationale kolleger i et travlt arbejdsmiljø.
Directure tilbyder fastansættelse, en god løn, attraktive omgivelser i Hellerup og højt kvalificerede kolleger, der ved, hvad de og Directure vil.
Du har afsluttet studentereksamen eller lign. med ønske om min. et års erhvervsarbejde før du skal i gang med en uddannelse. Den planlagte startdato er 1. august 2024.
Receptionist/Sabbatår
Mangler du et job i dit sabbatår?
Vi er en lille hyggelig klinik med en øjenlæge og to receptionister/sekretærer, med placering på Fredensvej i Ballerup. Du vil indgå i et fagligt stærkt team, hvor der samtidig er en positiv og social atmosfære.
Vi kan tilbyde:
- Et meget spændende, travlt og lærerigt arbejde, som vil være en god forberedelse til mange studier
- God og grundig sidemandsoplæring, så du er rustet til jobbet
- Erfaring med telefonisk visitering af patienter og udførelse af forskellige målinger på patienter
Advokatsekretær
Er du struktureret, kendt for din grundighed og har du blik for detaljen? Vi søger netop nu en proaktiv og serviceminded advokatsekretær med solid erfaring inden for retssagsbehandling og fast ejendom.
Du bistår flere af vores partnere med en bred vifte af erhvervsretlige emner, bl.a. selvstændig sagsbehandling inden for entrepriseret og fast ejendom. Det er en fordel, at du kan din ejendomsret og har solid erfaring med berigtigelse af handler.
Receptionistafløsere, dags- og nattevagter, Scandic Nørreport
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er vores nye Receptionist på Scandic Nørreport.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Piccoline/piccolo
Vi søger en selvstændig, udadvendt og serviceminded piccoline/piccolo, der har lyst til at være med til at holde styr på de interne servicefunktioner og løbende ad hoc-opgaver.
I sekretariatet er vi cirka 60 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger. Vi har mange møder og eksterne gæster, der skal modtages i vores reception.
Du får en travl hverdag og en central rolle i forhold til vores daglige drift, hvor vi forventer, at du er stabil og ansvarsbevidst. Vi lægger stor vægt på, at du er er samarbejdsorienteret og trives på et kontor med en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone. Samtidig går du til opgaverne med en positiv indstilling.
Supersekretær til Virum Gymnasium
Vi søger en superdygtig og engageret sekretær til vores sekretariat, som er hjertet og omdrejningspunktet på vores gymnasium og skolens ansigt udadtil.
Et fleksibelt og alsidigt job, som indeholder stor selvstændighed i opgavevaretagelsen. Du vil få et tæt samarbejde med både ledelsen og de øvrige ansatte i administrationen samt tæt kontakt med gymnasiets lærere og elever.
Virum Gymnasium er en levende og spændende arbejdsplads med engagerede, vidende og dygtige kolleger, der lægger vægt på gensidig respekt og åbenhed i et godt dagligt arbejdsfællesskab.
ISS søger en Receptionist til attraktiv kunde på Frederiksberg
Har du erfaring som receptionist og brænder du for at yde et særdeles højt serviceniveau?
Til vores high-end kunde på Frederiksberg, søger ISS en særdeles serviceminded, positiv og udadvendt receptionist, som formår at levere et fagligt højt serviceniveau til vores kunde, gæster til huset og via telefonomstillingen.
I receptionen er du ”first point of contact”, hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser.
Struktureret ledelsessekretær med stærke samarbejdsevner
Er du serviceminded med øje for, hvordan du kan hjælpe bedst muligt - og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag? Har du lyst til at arbejde et sted med stort offentligt og politisk fokus, hvor du vil opleve den politiske verden på tæt hold? Så er du måske vores nye kollega i Support- og Administrationsteamet.
Du skal være sekretær for 2 afdelingschefer samt 4 fagkontorer. Derudover vil du i perioder fungere som projektsekretær for arbejdsgrupper og udvalg på tværs af huset.
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Natvært/-værtinde
Som en del af night teamet i lobbybaren har du tre overordnede kasketter på: Receptionist, bartender og concierge, og derfor spænder dine opgaver bredt, og du møder ind til en alsidig arbejdsdag med fart og sjov.
Vi tilbyder bl.a. et godt arbejdsmiljø og et arbejde under ordnede forhold, hvor du får attraktive personalegoder, rabatter hos vores samarbejdspartnere, sundhedsforsikring, samt uddannelse gennem Brøchner Academy.
Guest Experience Supervisor
Skal du være med til at kreere noget helt enestående, når det luksuriøse boutiquehotel Park Lane Copenhagen slår dørene op på Strandvejen i Hellerup? Vi søger nu en Guest Experience Supervisor med den helt rigtige attitude, erfaring indenfor turisme er et plus!
Som Guest Experience Supervisor skal du kunne lide at arbejde med mennesker. Du skal være lyttende, nærværende og sætte stor pris på et sundt og varmt arbejdsmiljø. Din primære opgave vil være at have overblik og supportere Front Office teamet samt sørge for at levere uforglemmelige oplevelser for vores gæster. Derudover vil du også i samarbejde med Room Division Manager være ansvarlig for reservations.
Vetfamily Centrum Dyreklinik København/Frederiksberg søger veterinær-receptionist
Bliver du motiveret af at give en personlig og professionel service? Og er du klar til at udvikle din klientkommunikation til et nyt niveau? Elsker du en travl og varieret hverdag? Kan du lide at have overblik og arbejder du systematisk? Og ikke mindst, elsker du klientkontakt og dyr?
Som en del af stillingen vil du – uanset erfaring – starte i en veterinær-receptionist-uddannelse sammen med andre receptionister på tværs af branchen, som består af fire moduler af 1 dags varighed med forberedelse og hjemmeopgaver + eksamen.