Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
28 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Virksomhedssøgning
Senior it-projektleder til at stå i spidsen for omfattende Data Warehouse moderniseringsplan
Vi søger en erfaren projektleder, der har lyst til og erfaringer med at drive en modernisering og transition af et Koncern Data Warehouse og samtidig være med til at modne hele Skatteforvaltningen til at være mere datadreven.
Du får en inkluderende leder, der går ind for åben og ærlig dialog. En leder, der giver ansvar, plads og medbestemmelse – fordi det skal være sjovt at gå på arbejde.
Kontorchef til it-udviklingsteams på ejendomsområdet
Vil du være med til at sikre færdig- og videreudviklingen af et centralt system i et af Danmarks vigtigste og største it-udviklingsprogrammer? Har du lyst til at lede udviklingsteams, samt være en del af et stort it-program med politisk, mediemæssigt og ledelsesmæssigt fokus?
Så er det måske dig, vi leder efter som ny kontorchef for it-udviklingen og den tekniske implementering af vigtige dele i den samlede løsning, ejendomsvurderingssystemet. Hos os får du mulighed for at indtage en vigtig lederposition for et it-system med stor samfundsmæssig betydning og bevågenhed.
Studentermedhjælper til økonomistyring og ledelsesbetjening
Vil du arbejde med kompleks it-relateret økonomi og understøttelse af beslutningsfora i en af Danmarks største it-organisationer med gode muligheder for at forsætte din karriere efter endt studie?
Som studentermedhjælper får du arbejdsopgaver, som centrerer sig om behovet for løbende at sikre den nødvendige styring af fagområdets økonomi. Du kommer til at bidrage til ledelsesinformation i kontorets økonomiteam samt koordinering og understøttelse af rapporteringer og beslutningsoplæg.
Business Analyst med drive og gåpåmod
Vi søger 1-2 Business Analysts (BA), som er nysgerrige og detaljeorienterede, og som nyder at arbejde i et team, hvor trivsel, sammenhold og høj leverancekvalitet er i fokus. Sammen med teamets Product Owner (PO) sikrer du, at features er velbeskrevet og forretningsbehov er afdækket som en del af refinement processen.
Vi er lige nu organiseret i fem tværfaglige teams på tværs af tre kontorer og arbejder med in-house it-udvikling og drift med afsæt i Scrum. Du vil blive tilknyttet som Business Analyst i det ene af de fem teams.
Erfaren og struktureret teamlead til portefølgestyring og projektstøtte i kontoret Internationalt Samarbejde
Vil du bidrage til løsningen af it-projekter med høj samfundsrelevans? Vil du arbejde med koordinering og styring i et kontor med stor variation i opgaverne?
Du skal støtte kontoret ved at bistå med styringsopgaver inden for bl.a. projekt- og opgavekoordinering, planlægning, økonomi-, risiko- og ressourcestyring.
Du kommer bl.a. til at:
- udarbejde materiale og varetage væsentlige koordineringsopgaver ift. kontorets interessenter, styregruppe, systemboard og samarbejdspartnere
- udarbejde business case og øvrige ledelsesdokumenter
- opdatere budgetter løbende, følge op på timeforbrug og udbudsmateriale
Formidlingsstærk webanalytiker til Skatteforvaltningens digitale løsninger
Trives du med at opsætte statistikværktøjer på hjemmesider, selvbetjeningsløsninger og apps? Og vil du være med til at sikre de gode brugeroplevelser, når vi udvikler fremtidens it-løsninger i Skatteforvaltningen?
Som webanalytiker vil du blive en del af kontoret Digitale Kanaler og Design, der udvikler og optimerer Skatteforvaltningens digitale kanaler til interaktion med borgere og virksomheder. Du får mulighed for at sætte dit eget præg og bidrage til udviklingen af digitale løsninger, der gør en forskel for flere millioner brugere af Skatteforvaltningens digitale løsninger.
Stærke generalistprofiler til koordinerende og administrative opgaver i nyoprettet kontor
Er du en erfaren generalist, der motiveres af at bevare overblikket over både egne og kontorets administrative opgaver i et tæt samarbejde med dygtige kolleger og øvrige interessenter?
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på de daglige opgaver. Vi tilbyder et stærkt fagligt fællesskab og en uformel omgangstone med god plads til humor, samtidigt med at vi tager ansvar og stræber efter at forbedre os. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb, hvor du får tildelt en faglig og praktisk ”Buddy” for at sikre en god opstart i opgaverne.
Kontrakt- og økonomiansvarlig til leverandørtilsyn i sikkerhed
Er du nysgerrig på informationssikkerhed og har du lyst til at opbygge en faglighed inden for dette område? Har du erfaring indenfor økonomistyring og hertil lyst til at arbejde med kontraktstyring med nogle af Danmarks største it-kontrakter?
I Leverandørtilsyn arbejder vi med ekstern revision af leverandører bl.a. gennem forskellige typer revisionserklæringer, herunder opfølgning på økonomi- og kontraktstyring som du bliver ankerperson for.
Du får en central rolle i forhold til håndtering og opfølgning på økonomien vedrørende revisionserklæringerne, herunder generel økonomiopfølgning i kontoret.
Systemejere/Application Managers med stort samarbejdsgen
Synes du, at det er spændende at omsætte din viden til processer, der giver mening i en it-driftsorganisation, hvor sikker og stabil drift er i højsædet?
Som systemejer hos os er du med til at koordinere drift, support, vedligehold og videreudvikling af vores it-systemer på toldområdet. Du har fokus på et godt samarbejde med vores vigtigste samarbejdspartner – Toldstyrelsen, samt vores interne eller eksterne it-leverandører. Du får mulighed for at fortsætte det gode leverandørsamarbejde herunder sikre kontraktoverholdelse og implementering af forretningsmæssige behov.
IT-asset manager med flair primært for teknik og koordinering
Du har mulighed for at blive en nøgleperson i arbejdet med udbygning af It-Asset Management (ITAM) i UFST.
I forbindelse med udbygningen vil du være central i særligt den tekniske del i samarbejde med en række interessenter. Du bliver en del af et team, som allerede arbejder med Asset Management, samt med opgaver omkring ITSM-datarapportering. Teamet har travlt og derfor har vi brug for endnu en dygtig kollega med stor viden indenfor infrastruktur, der kan bidrage til fremdrift i arbejdet med ITAM i en af Danmarks største it-organisationer.
Ny kollega til porteføljestyring og rapportering
Har du lyst til at arbejde med at forbedre datadrevet porteføljestyring? Og kan du se dig selv arbejde i et centralt placeret porteføljestyringsteam med stor kontaktflade ud i organisationen? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!
Vores portefølje af projekter vokser og derfor er der brug for solide metoder til at indsamle information om projekterne. Du er med til at drive processen for udvikling af metoderne. Det er en vigtig opgave og du kan sætte dit præg på, hvordan vi får øget transparens og overblik over porteføljen.
Studentermedhjælper til PMO og Product Management kontor
Har du lyst til at være en del af et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på it-projekter, hvor vi med et stærkt forretningsfokus udvikler fremtidens it-løsninger til Toldstyrelsen? Så er det måske dig, vi søger som student til vores kontor.
Med stillingen opnår du en bred indsigt i ledelse og styring af komplekse IT-projekter, som leverer vigtige løsninger til Toldstyrelsen. Du får mulighed for at indgå i samarbejder på tværs af fagligheder i et miljø med spændende og udfordrende arbejdsopgaver, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Tech lead til Java-backend udviklingsteam
Brænder du for at arbejde med moderne teknologi til at digitalisere Skatteforvaltningen? Motiveres du af at bryde hjernen med, hvordan kompleks forretningslogik kan understøttes af IT-løsninger? Kunne du tænke dig at være en del af en af de største IT-organisationer i Danmark? Så har du muligheden for at blive tech lead på et af vores teams.
Vi leder efter en erfaren IT-profil, som vil være med til at videreudvikle en intuitiv og værdiskabende platform. Platformen gør hverdagen lettere for danske virksomheder, som har salg til kunder i EU, og for vores sagsbehandlerkollegaer i Skatteforvaltningen.
Kontorchef til driftsorganisation og moderne teknologiudvikling
Vil du sammen med os designe Skattekoncernens fremtidige infrastruktur og stå i spidsen for udvikling med både open source og de nyeste Microsoft-teknologier? Og vil du være med til at fremtidssikre den interne drift i et professionelt setup med dygtige medarbejdere og robuste driftsrutiner, der kan skaleres til nye systemer?
Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver med gode muligheder for læring og kompetenceudvikling. Vi lægger stor vægt på balance mellem fritid og arbejde, og at vi har det sjovt selvom der kan være travlhed.
Data Engineers til bekæmpelse af skatteunddragelse
Er du interesseret i at arbejde med komplekse datastrukturer og samfundsvigtige opgaver?
Som Data Engineer er du limen mellem dataproducent og datakonsument og du får ansvar for at indsamle, omforme, sammenstille og udveksle data på Skatteforvaltningens mange områder i vores fælles Datawarehouse.
Vi prioriterer tid til sparring og til at dyrke vores faglighed. Vi afholder tre årlige centerdage og et seminar med både interne og eksterne oplæg, workshops og indslag, der skal styrke vores sociale sammenhold og faglighed.
Testere til et af Danmarks største IT-transformationsprogrammer
Kom og bliv en del af vores team, der udvikler og drifter features til fremtidens digitale, kundeorienterede og datadrevne toldområde. Vi udvikler efter agile principper i et stort IT-program, og du kan være med til at sikre forretningens krav testes på den mest hensigtsmæssige måde.
Stillingen giver dig mulighed for at arbejde sammen med kolleger og leverandører om følgende opgaver:
- Designe, udvikle, modificere og udføre testplaner i overensstemmelse med UFST test strategi
- Udarbejde, eksekvere og vedligeholde testcases for manuel og automatiseret test
- Indrapportere fejl og sikre sporbarhed mellem krav, test og fejl
Tekniske testere der brænder for automatisering
Er du klar til at tage ansvar i udviklingen af fremtidens IT-løsninger til skattevæsnet, og sikre, at vi får den bedste kvalitet igennem automatiserede test? Så kom og bliv del af vores team. Vi udvikler IT-systemerne til fremtidens toldområde.
Din arbejdsdag byder på varierende arbejdsopgaver, der løses i de nyeste teknologier og værktøjer
Som teknisk tester hos os, kommer du til at have fokus på testautomatisering. Du får en bred og udfordrende opgaveportefølje, hvor du er ansvarlig for at automatisere test og sikre at, forretningskrav bliver testet effektivt.
Azure-udviklere til udvikling af fremtidens Analytics platform
Vil du være med til at videreudvikle vores Azure-baserede analytiske dataplatform, som skal understøtte Skatteforvaltningen i at bekæmpe svig og sikre korrekt opkrævning af told og afgifter?
Du bliver en del af et team, der arbejder med inspiration fra rammeværket SAFe, og fx samarbejder om fælles mål iterativt i sprints og planlægger, udfører og tilpasser med udgangspunkt i retrospektiv.
Friheden og ansvaret hos den enkelte medarbejder til personlig og professionel udvikling, opgaveløsning samt tilrettelæggelse af arbejdet er sat i højsædet.
Dataarkitekt til Analytics cloud platform med stærke kompetencer indenfor datamodellering og kommunikation
Er du god til at formidle teknisk kompleks viden til andre, og har du praktisk erfaring med at lave datamodellering og udarbejde udviklingsstandarder i et Data Warehouse?
Vi er i gang med at videreudvikle Analytisk Dataplatform (ADP) til at være Skatteforvaltningens centrale dataplatform.
En af de mest centrale egenskaber ved Analytisk Dataplatform-teamet er fremdrift. Fokus på forbedringer, automatisering, simple løsninger. Alt sammen koblet med gode kollegaer og en fin balance mellem arbejde og fritid.
Studentermedhjælper - der gerne vil have indsigt i ledelsesopgaver
Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du kommer tæt på ledelsen af et driftskontor, samtidig med du kommer tæt på et af de største it-udviklingsprogrammer i Danmark og EU?
Dine primære opgaver vil være at bistå kontorchefen i aktuelle administrative opgaver. Det vil blandt andet være:
- Kalenderstyring, mødebooking og koordinering af arrangementer m.m.
- Journalisering og elektronisk varemodtagelse (bogføring)
Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer fordelt på 2 eller 3 dage om ugen. Der vil være mulighed for fleksible arbejdstider i eksamensperioder.