Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
352 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Minister- og Ledelsessekretariatet søger en sekretær til at understøtte to direktører i departementet i Uddannelses- og Forskningsministeriet
Er du god til at strukturere, prioritere og skabe overblik, og kan du sikre en smidig og effektiv daglig drift? Er du ansvarsfuld, proaktiv og fleksibel? Og trives du i en hektisk og uforudsigelig hverdag, hvor opgaver af både større og mindre omfang skal løses med høj kvalitet?
Som sekretær for to af de tre direktører bliver du et centralt bindeled mellem direktionen og ministeriet samt mellem direktionen og eksterne samarbejdspartnere. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre en smidig og effektiv daglig drift, hvor dine opgaver vil variere og kræve både selvstændighed og samarbejdsevner.
Kursuskoordinator
Brænder du for at yde høj service til medlemmerne? Har du et godt overblik, og tager du naturligt et stort ansvar for at få ting til at ske?
Som kursuskoordinator skal du bidrage til at løse opgaver i Kursusadministrationen, der arbejder målrettet med at skabe de optimale praktiske og administrative rammer for uddannelsen af vores tillidsvalgte og konferencer for medlemmerne. Du har mundtlig og skriftlig kontakt om planlægning og deltagelse i arrangementer og er indstillet på daglige telefonsamtaler og korrespondancer med medlemmer og arrangører.
Skadebehandler
Som skadebehandler servicerer og varetager du skadebehandlingen af vores kunder i forbindelse med sygdom og vurdering af deres tab af erhvervsevne dækning.
Du skal kunne tage selvstændig stilling til dækningsomfang ud fra gældende vilkår, så vores kunder oplever, at håndteringen af deres skade bliver så let og ukompliceret som muligt.
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter kvalifikationer og omfatter naturligvis en attraktiv, markedskonform pensionsordning med tilhørende sundhedsforsikring
Selvkørende kontorassistent med kendskab til livet på et driftskontor
Du vil opleve, at din arbejdsindsats og blækspruttefunktion bliver højt værdsat af et velfungerende team, der er klar til at overdrage fx disse opgaver til dig:
- Kontering af fakturaer
- Opsamling og opfølgning på data til benchmarking
- Oprettelse af arbejdsordrer i vores driftssystem
I Novafos tror vi på, at balancen mellem arbejde og fritid er afgørende for din trivsel og jobglæde. Vi respekterer dine arbejdstider og værner om et trygt og sikkert arbejdsmiljø, så du også har overskud til familie og privatliv.
Kom, og bliv FA09s nye udlejningsmedarbejder
Vi leder efter dig med et højt servicegen og en "smilende telefonstemme"!
Du vil spille en central rolle i udlejningen af almene boliger, hvor dine opgaver vil omfatte udfærdigelse af lejetilbud, lejekontrakter og flytteopgørelser.
Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold, herunder mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.
Ejendomsmæglertrainee/salgstrainee
Nyder du at arbejde med mennesker og gøre deres drømme til virkelighed?
Dine primære opgaver består af diverse mæglerrelaterede opgaver, blandt andet:
- Opfølgning på interesserede kunder
- Opdatering af køberkartotek
For os er det vigtigt at vores trainee får en god uddannelse og klædes ordentligt på til jobbet. Vi tilbyder derfor et struktureret 2-årigt traineeforløb, hvor man uddannes i hele sagshåndteringsprocessen.
Vognadministration
Ved du alt om vognadministration, eller kunne du tænke dig at lære det?
Du vil indgå i en fælles administration for 2 autoriserede bilhuse, sammen med 5 kollegaer, der har til opgave at servicere koncernen med alt inden for administration og regnskab.
Dine arbejdsopgaver er bl.a. vognadministration, oprettelse og bogføring.
Kundekonsulent (fuldtid) til Danmarks mest tilfredse kunder
Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og brænder du for at give kunderne den absolut bedste oplevelse? Så er det netop dig, vi mangler i vores stærke kundeserviceteam.
Du bliver en vigtig del af vores kundeserviceteam, hvor du dagligt håndterer besvarelse af indgående opkald, sagsbehandling, håndtering af indkomne mails, samt besvarelse på vores chat fra kunder og diverse samarbejdspartnere.
Hvis du har nogle års erfaring fra kundeservice i en lignende stilling og måske har snuset lidt til Salesforce, vil det være en fordel, men ikke en nødvendighed.
KEA Studieadministration søger skarp profil til eksamensgruppen
Er dit administrative overblik så godt, at du kan holde styr på eksamenerne på Københavns Erhvervsakademi?
Dit arbejde rummer sagsbehandling, vejledning, tilrettelæggelse af eksamener og administration, og du får stor succes i jobbet, hvis du kan bruge dine egenskaber som menneskekender og bindeled til vores uddannelser.
Du vil blive inddraget i vores ibrugtagning, og vi vil sætte pris på dine input til, hvordan systemernes muligheder udnyttes bedst muligt for teamets arbejdsprocesser.
Salgssupporter – få 28 fleksible timers medbestemmelse og tillid
Vil du være en del af et nyt kontor, der stadig er ved at fintune sine arbejdsgange? Og hvor du derfor har noget at skulle have sagt – både i forhold til dine arbejdsopgaver og mødetider?
Du bestemmer selv, om du arbejder 4 eller 5 dage om ugen. Vi giver dig nemlig frie tøjler og stoler på, at du kan løse dine opgaver til tiden.
Piccolo/piccoline
Har du lyst til at arbejde i en organisation, som gør en konkret og positiv forskel for udsatte mennesker i Danmark og verden over?
Så kan DIGNITY tilbyde dig en spændende mulighed, idet vi har en ledig stilling som piccolo/piccoline i vores afdeling for HR & Stab.
Der er tale om en midlertidig stilling på 15 timer med udløb den 23. december 2024.
Senior Associate, Facility Operations (Maternity Cover)
We are looking for an additional member of our successful Copenhagen FM team to join us in August 2024 for a 11 month maternity cover contract.
Responsibilities Include
- Create PRs and manage POs through SAP (keep track of created POs and update the records accordingly)
- Support the FM team with any SAP/finance related issues
We leverage the effectiveness of an agile working environment, when possible, for the betterment of employee work-life balance.
Nærpension søger en kunderådgiver til vores livrenteteam med lyst til at gøre en forskel i en hastig vækstende virksomhed.
Som kunderådgiver i nærpension vil du arbejde med den daglige administration af vores produkter og indgå i et energisk team, hvor alle er optaget af at yde god service til vores kunder. Vi har en fri og let omgangstone og et godt samarbejde i teamet, hvor vi hjælper hinanden.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Henvendelser fra vores samarbejdende pengeinstitutter – både skriftligt og telefonisk
- Håndtering af indbetalinger
Seniorsupporter med fokus på opgaver omkring Totalkredit Erhverv
I Partnerproduktion bliver du en del af et team, hvor vi sætter en ære i at servicere vores samarbejdspartnere bedst muligt.
Du kommer til at sidde i en ikke-kundevendt funktion med administrative supportopgaver primært omkring TK Erhverv, og du vil have et tæt samarbejde med rådgiverne i TK Erhverv. Vi har en travl hverdag med mange og forskellige opgaver.
Opgaverne vil bl.a. bestå af:
- Udarbejdelse af lånetilbud på erhvervslån.
- Udarbejdelse af pantebreve samt påtegninger på pantebreve.
Sabbatår: Piccoline/piccolo søges tech-virksomhed på Frederiksberg
Digital Disruption Media er en hurtigt voksende dansk IT-virksomhed. Vi ligger i hjertet af København, på en sidegade til Frederiksberg Allé – kun 5 minutter fra Hovedbanegården.
Vi driver en række kendte danske og internationale søgemaskiner. Du er blevet eller bliver færdig med gymnasiet og holder sabbatår. Du er kvik, fokuseret og elsker at opnå resultater. Du brænder for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Jobbet er studierelevant og du kommer til at bruge din faglige viden i praksis
Office Assistant in an international consultancy
You will have the opportunity to contribute to the smooth operation of our office and support the success of our team. We value individuals who are proactive, organised, and able to work collaboratively to achieve common goals. Your main tasks and responsibilities will include:
- Managing and maintaining a tidy, well-functioning and welcoming office for guests and co-workers.
- Managing travel arrangements and bookings.
- Planning and executing internal and external events.
Salgs- og indkøbsassistent
Du sidder med en bred pallette af opgaver, der spænder lige fra ordrebehandling, fakturering, vedligeholdelse af stamdata på varer i virksomhedens ERP-system samt indkøb hos udenlandske leverandører og samarbejdspartnere.
Du får en central funktion, hvor du både skal servicere virksomhedens kunder per telefon og e-mail samtidig med, at du supporterer ca. 10 eksterne sælgere/produktspecialister.
Tender Manager – Denmark, søges til DSV Air & Sea A/S
Er du en strategisk tænker med sans for detaljen?
I tæt samarbejde med vores Account Managers, salgsafdeling samt vores operation, vil din fornemmeste opgave være at tilsikre høj succesrate og kvalitet på de tenders, vi besvarer i den danske organisation.
Hos os får du muligheden for at arbejde i et inspirerende miljø, hvor udvikling, samarbejde og innovation er i højsædet.
Dygtig kunderådgiver til overførsler
Du bliver en del af en energisk afdeling, som går på tværs af kundeservice i AP Pension. Afdelingen arbejder med overførelser af kundernes pensionsordninger, fratrædelser samt lønregulering.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af en bred vifte af administrative opgaver og du vil blandt andet komme til at arbejde med:
- Anmodning og opfølgning af overførsler
- Håndtering og placering af overførsler, når de modtages i AP Pension
Hjælpsom og ansvarsbevidst sekretær med godt overblik
Vil du være med til at gøre en forskel for blinde og svagsynede? Trives du med en meningsfuld, sjov og afvekslende hverdag i en moderne medlemsorganisation?
Arbejdsopgaverne er bl.a. at:
- Udføre meget varierede sekretæropgaver i vores rehabiliterings- og rådgivningsafdeling, herunder Konsulentordning og Førerhundeordning.
- Svare på henvendelser fra medlemmer på telefon og mail og samarbejde tæt med Medlemsservice.