Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
109 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Relationsskabende HR-partner med fokus på personalejura
Er du god til relationer og værdsætter du samarbejde i din hverdag? Er du dygtig til dialog, og formår du at vinde andres tillid gennem din integritet og faglighed?
Din hverdag vil bl.a. være fyldt af:
- Ledelsesrådgivning og -sparring i forhold til personalesager og øvrige ansættelsesretlige spørgsmål
- Udarbejdelse og revidering af retningslinjer, sagsfremstillinger og notater til direktion
Vi har et godt sammenhold, hvor der er plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med, at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os.
HR Partner der er klar til at sætte kurs mod spændende opgaver i Elis
Hos Elis er HR meget mere end traditionel personaleadministration. Vi har i lige så høj grad fokus på udvikling af forretning og mennesker med respekt for såvel strategi som det enkelte individ.
Du bliver en del af HR-teamet, der foruden dig består af 9 dedikerede kollegaer. Alle refererer I til HR Direktøren, og sammen udvikler og supporterer vi forretningen fra et HR-perspektiv.
HR-konsulent (barselsvikar)
Finder du energi i at understøtte HR kerneopgaver som fx rekruttering, trivsel og personaleadministration?
Så er det måske dig vi søger som HR-konsulent til et 1-årig barselsvikariat i HR & Service. Afdelingen har en bred berøringsflade med hele organisationen og løser mange typer opgaver, der understøtter medarbejdernes trivsel.
Vi tilbyder en stilling i en dynamisk virksomhed i hjertet af København med en uformel omgangstone og stor fokus på medarbejdertrivsel.
Barselsvikar til People & Culture – 32 timer
People & Culture en lille men central afdeling. Vi er tre kollegaer, og vores fineste opgave er at håndhæve Danoffice IT’s kulturelle forfatning og få den til at leve i vores hverdag - i rekrutteringen, i udviklingsarbejdet, i samarbejdet – i det hele taget sørge for, at vi alle har det godt.
Og så er der alt det praktiske med jobannoncering/rekruttering, kontrakter, on-boarding, information, politikker, uddannelse, planlægning, arrangementer og meget mere.
Du bliver en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling.
Dygtig og erfaren marketing og fundraising koordinator til Akademiet for Talentfulde Unge Øst
Kan du tænke dig at arbejde i en mindre, men førende forening i rivende udvikling, med mange bolde i luften og høj grad af selvstændighed?
Du får ansvaret for en række opgaver indenfor markedsføring og fundraising. Herunder nyhedsbreve, videreudvikling og opdatering af hjemmeside, markedsføring på sociale medier, fondsansøgninger samt medlemshvervning.
Vi tilbyder en spændende sag med meningsfuldt arbejde samt fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde.
Client Support/On-boarding Coordinator
As Client Support Coordinator, you will act as the primary contact person for your portfolio. You will be responsible for ensuring the onboarding and well-being of our contractors, as well as advice on processes and local legislation to our partners regarding new consultants.
We offer a job in an exciting and rapidly growing company, and the opportunity to take part in shaping and defining your role in the department.
Teamleder til vores GDPR-team
Vil du gøre en forskel i AP Pension og sætte dit præg på en nyoprettet rolle som teamleder for vores GDPR-team i afdelingen for informationssikkerhed?
Du bliver spillende træner i teamet, som er en del af en engageret afdeling, der har ansvaret for informationssikkerheden i AP Pension samt for at rådgive, implementere og kontrollere GDPR-området. Med reference til afdelingschefen for informationssikkerhed får du personaleansvar for de tre medarbejdere.
HR & Labor Relations Specialist
As the HR and Labor Relations Specialist you will have a significant impact on overall performance of the HR function in Denmark advising both global and local HR Business Partners and managers on labor relations issues, Danish laws, and regulations as well as Radiometer HR policies and guidelines.
You will also be responsible for driving the implementation of new regulations, changes to collective bargain agreements and local agreements with our union representatives. Additionally, you will work with the colleagues in the HR DK team to establish solid processes and guidelines for employees and managers to follow.
Forretningskonsulent til Koncern IT
Har du lyst til at arbejde med organisationsudvikling i en af Danmarks største offentlige it-organisationer?
Motiveres du af at planlægge og eksekvere mindre projekter, events og rekrutteringsprocesser? Og forekommer det dig naturligt at bruge data og nye tendenser til at understøtte udviklingen?
Vi tilbyder en hverdag med kollegaer, der altid hjælper hinanden med at komme godt i mål med opgaverne.
Talent Acquisition Coordinator
Er du dygtig til at lede rekrutteringsprocesser og har du en passion for at finde de rette talenter? Lagkagehuset søger en Talent Acquisition Coordinator til at styrke vores rekrutteringsindsats i Danmark. Sammen med vores engagerede People-team vil du spille en central rolle i at optimere og udvikle vores rekrutteringsprocesser, og sikre en fantastisk kandidat- og medarbejderoplevelse.
Du vil gennemgå et skræddersyet onboardingforløb, hvorigennem du opnår en bred viden om Lagkagehusets drift samt kultur og bliver klædt godt på til at løse dine arbejdsopgaver og områder.
Engageret underviser til Forsvarsministeriets Personalestyrelse i Ballerup
Vil du være med til at sætte retning for at videreudvikle og formidle vores uddannelser inden for tidsadministration?
Som underviser i SAP HR sektionen, bliver du en del af et engageret undervisningsteam, som udvikler og gennemfører de virtuelle og fysiske uddannelser, som sektionen er ansvarlige for.
Vi kan tilbyde et alsidigt og varieret job med mange faglige opgaver og konstant udvikling. Stillingen byder på gode muligheder for personlig udvikling indenfor både det forvaltningsmæssige- og det pædagogiske/didaktiske område.
Nordic HR-manager til en af verdens førende hvidevareproducenter
Banker dit HR-hjerte for people and culture-området? Og kunne du tænke dig at udfolde dit HR-talent hos en international virksomhed i vækst?
Du går forrest på den spændende kulturrejse, vi er på. Så derfor kommer du fx til at bruge dine kompetencer til at styrke vores virksomhedskultur på alle niveauer
Payroll Administrator
The Payroll Administrator ensures accurate and timely payroll processing for the business units in Denmark.
Duties and responsibilities include but are not limited to:
- Responsible for the full spectrum of tasks regarding the monthly payroll for Denmark.
- Ensure accurate and timely processing of payroll in accordance with local statutory requirements and regulations.
Adaptability, good judgement and a commitment to self-improvement are essential for success in this role.
Detaljeorienteret HR-medarbejder med gode samarbejdsevner til bemandingsplanlægning i Københavns Politi - Genopslag
Som medarbejder i HR-afdelingen får du en spændende og udfordrende arbejdsdag, hvor du sammen med dine kollegaer skal sikre god og professionel understøttelse af bemandingsplanlægningen på tværs af politikredsen.
Bemandingsplanlægningen skal i videst mulig omfang tage hensyn til medarbejdernes egne ønsker, men også til gældende arbejdstidsaftaler og kravet til en omkostningsbevidst planlægning. Det kan skabe modstridende hensyn, hvor du som medarbejder skal være ihærdig, vedholdende og gerne se det som en personlig udfordring at få tingene til at gå op i en højere enhed.
HR-koordinator
Vil du være med til at understøtte og udvikle vores HR-afdeling, som er i en spændende proces?
Vi søger en HR-koordinator, der kan bidrage til vores team med løsning af operationelle opgaver.
Du vil sammen med resten af HR-afdelingen og i tæt samarbejde med vores kollega i løn, sikre at alle kollegaer oplever en så gnidningsfri og spændende ”arbejdsrejse” som muligt både i Jespers Torvekøkken og vores søskendevirksomhed Convi Food.
Head of Performance Optimisation & Reporting
Are you an experienced leader, passionate about data, reporting and ready to optimise and strengthen our asset performance and department efficiency?
Reporting, KPI’s, day-one-readiness and managing performance optimisation projects are essential focus areas for our new Head of Performance Optimisation & Reporting, who will be responsible to ensure the same high standard for all assets within all Better Energy’s markets.
Your primary task will be to lead the following areas: Reporting, day-one-readiness projects, KPI visualisation while supporting our expansion efforts beyond Denmark into new markets.
National sekretær i international NGO
Vi søger en medarbejder til en række spændende, alsidige opgaver, som skal varetage den daglige drift af vores organisation.
Primære opgaver vil bl.a. være:
- bistå de frivillige i landsledelsen og hovedbestyrelsen i forbindelse med planlægning og eksekvering af de mange aktiviteter i CISV Danmark og fungere som strategisk sparringspartner
- bistå landsledelsen i den daglige drift – herunder kontorhold, budgetlægning, økonomi (bogholdning og regnskab i e-conomic) m.m.
Kompetent virksomhedskonsulent 30-37 timer om ugen
Til borgere på sygedagpenge og jobafklaring Jobcentrets Aktive Tilbud i Greve (JAT).
Vi søger en engageret, positiv og serviceminded kollega, som har erfaring med sagsdokumentation og det virksomhedsrettede arbejde i et Jobcenter. Meget gerne med tyngde på området for sygedagpenge, jobafklaring og fastholdelsesopgaver.
Vi lægger vægt på god trivsel, hvor du har indflydelse på tilrettelæggelsen og udførelsen af dit eget arbejde.
Senioranklager til HR-udviklingsopgaver
Er du passioneret og kompetent i relation til HR-udviklingsopgaver, og har du lyst til at være med til udvikle anklagemyndigheden?
Du får et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver.
Stillingen indeholder bl.a. følgende opgaveområder:
- Udvikle og vedligeholde vores kursusdrift samt understøtte vores interne undervisere
- Projektstyring og implementering af igangsatte udviklingsopgaver, herunder f.eks. onboarding af nye ledere, udvikling af nye kurser, arbejdsmiljø- og trivselsinitiativer, styrkelse af udviklingsmuligheder blandt erfarne medarbejdere.
Intern salgs- & rekrutteringskonsulent til Rødovre afdeling
Er du imødekommende, værdsætter godt kontorfællesskab, ekstrovert, samt sætter en dyd i at hjælpe andre?
I Viktech søger vi en intern salgs- og rekrutteringskonsulent til vores afdeling i Rødovre. Som intern salgs- og rekrutteringskonsulent hos Viktech, bliver du ansvarlig for at rekruttere professionelle håndværkere (tømrer, malere og elektrikere), til en stor portefølje af kunder i Danmark.
Du bliver en del af et dynamisk og stærkt team, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores eksterne sælger og vores kunder. Der vil være en høj grad af selvstændighed i jobbet, og du får en varieret arbejdsdag hvor en uformel omgangstone, humor og sund konkurrence er en del af hverdagen.