Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
14 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vil du være en del af byens dygtigste mæglerteam?
Kan du skabe overblik og struktur i dagligdagen, og er du en stærk administrativ profil?
Du bliver en del af et kompetent og uformelt mæglerteam, hvor vi sætter en ære i at levere en personlig service til vores kunder. Du vil få en væsentlig rolle i vores administrative funktion og bliver omdrejningspunktet i at få enderne til at mødes mellem alle involverede i salgsprocessen.
Front Desk Manager
Har du et smil i øjnene, evnen til at tackle udfordringer fra alle vinkler, og trives du med at være omdrejningspunktet på hotellet?
Vi ved, at du er hurtig og beslutsom, når situationen kræver det, og vi værdsætter din energi og gode humør, som smitter af på vores gæster og kolleger.
Dine arbejdsopgaver:
- Ansvarlig for at lede receptionen og den daglige drift
- Salg og håndtering af diverse aktiviteter, møder og konferencer
Serviceorienteret sekretær til kontor
Til kontoret i Svenstrup søger vi en serviceorienteret medarbejder til at assistere med daglig telefonpasning og sekretæropgaver i vores administration.
Du vil indgå i vores administrationsafdeling i Svenstrup på 10 medarbejdere, der administrerer vores bogholderi for vores entreprenørvirksomhed, udviklingsselskaber og ejendomsselskaber samt gager og lønninger mm.
Vi tilbyder et godt arbejdsklima og en stærk kultur med stort fokus på sociale relationer og arrangementer.
Sekretær / HR medarbejder
Kan du lide at tage ansvar og have medindflydelse? Og vægter du teamspirit højt? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores ledelses og HR-afdeling. I denne afdeling er dagene sjældent ens. Vi brænder for at give den ultimative kundeservice, at finde løsninger og alternativer, samt møde vores kunder i øjenhøjde. Vi løser opgaverne i fællesskab og fejrer ligeledes vores succeser sammen.
Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag, hvor der er gode udviklingsmuligheder. Din plads vil være på vores hovedkontor i Skagen, hvor vi ser os selv som en lille familie.
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Skolesekretær til Hannæs-Østerild skole
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, men der er mulighed for, at det også kan være en ansættelse på 30 timer.
Arbejdsopgaverne kan være
- elev- og personaleadministration – registrering af ferie- fridage m.m.
- løn- og økonomistyring samt budgetlægning i samarbejde med skolelederen
- tilrettelægge og planlægge afgangsprøverne i samarbejde med skolelederen
Vi kan tilbyde et job, hvor der er en høj grad af frihed til at tilrettelægge arbejdsdagen, og hvor der er gode sparringsmuligheder og et godt kollegialt samarbejde med de øvrige skolesekretærer i kommunen.
Afløser Receptionist
Har du en passion for at skabe en god stemning gennem venlig og imødekommende service? Og har du altid et smil på læben, selv når der er travlt?
Om stillingen
- Ind- og udtjekning af vores feriegæster
- At give vores gæster en fremragende service og information under deres ophold
- Forskellige ad hoc-opgaver
Receptionist
Brænder du for at have det fulde overblik? Kan du holde mange bolde i luften og samtidig møde vores patienter med et smil? Så er dette job måske noget for dig.
Dine ansvarsområder og opgaver er:
- Velkomst og modtagelse af vores patienter
- Daglig patientkontakt på klinikken og over telefonen
Som receptionist i Godt Smil Aalborg vil du primært sidde i receptionen samt have en meget vigtig rolle i den daglige koordinering på klinikken.
Direktionsassistent
Har du lyst til at blive en del af en spændende virksomhed og komme med helt tæt på direktionen og spille en central rolle i at være andres succes?
Hvad kan dine opgaver bestå af:
- Assistere med projektledelse og opfølgninger på opgaver
- Forberedelse af mødemateriale, oplæg, referater præsentationer m.m.
Project Assistant til BILA End of Line
Skinner dit servicegen åbenlyst igennem, og vil du være en nøglespiller i at sikre, at vores automatiseringsprojekter til kunder over hele verden gennemføres succesfuldt?
Stillingen er nyoprettet, så du skal være indstillet og klar på, at vi sammen skal finde melodien og skære arbejdsopgaverne til, så de giver mest mulig værdi for alle parter. Vi forestiller os, at dine opgaver bl.a. vil omfatte følgende:
- Koordinere rejseaktiviteter for projektteamet, herunder booking af fly, hoteller, rejseforsikringer, transport, m.m.
- Assistere med lette projektopgaver i projekterne
- Deltage i projektteamsmøder, udarbejde mødereferater og evt. booke forplejning ved kundemøder
Receptionist/frontmedarbejder
Vi søger en dygtig, smilende og serviceminded receptionist, til vores lille familie på Aalbæk Badehotel.
Sekretær for psykiatriledelsen
Hvis du gerne vil arbejde i et sekretariat med ledelsesunderstøttelse, så kan det være dig, vi søger.
receptionist på historisk badehotel
Forestil dig at være med til at skabe nærværende oplevelser på et af Danmarks mest historiske badehoteller.