Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
52 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Udlejningskonsulent søges til branchens bedste arbejdsplads i Hillerød
Har du en naturlig lyst til at give en kundeservice, som får kunderne til at smile stort tilbage hver gang og føler sig trygge? Trives du i en hverdag med fart på, hvor omprioritering er dagligdag, men hvor kunden fortsat altid er i centrum og vi går efter at levere byens bedste kundeservice hver gang?
I LOXAM A/S er vi meget mere end udlejning – og går hver dag på arbejde, med det mindset at relationen er vigtigere end ordren. Vi gør det som et team, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt mens vi arbejder – og har nu plads til en ny kollega på holdet.
Tilsynsførende til Nordsjælland
Hos Færdselsstyrelsen er vi på udkig efter nye tilsynsførende til Nordsjælland, der vil være med til at bidrage til færdselssikkerheden.
Du skal være med til at sikre en af vores kerneopgaver, som er afholdelse af teoretiske prøver.
Her kommer du til at få en spændende hverdag med en masse håbefulde elever, når de kommer for at tage deres teoriprøve.
Såfremt du ikke er oplært i at afvikle teoriprøver, sørger vi for grundig uddannelse og oplæring.
Support Assistant – Administration
Som supporter vil du indgå i et team, der håndterer en bred vifte af administrative opgaver.
Dine daglige arbejdsopgaver vil være varierede og omfatter bl.a.:
- Registrering af skader og behandling af bilag til anmeldte skader
- Udarbejdelse af skadestatistikker
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med frie arbejdsforhold, en attraktiv lønpakke og gode pensionsvilkår.
Prøvesagkyndige til Nordsjælland
Du får en vigtig rolle i varetagelsen af vores kerneopgave, som er afholdelse af teoretiske- og praktiske køreprøver. Som prøvesagkyndig får du en spændende hverdag, hvor din vigtigste opgave er at skabe et trygt rum for eleverne og sikre kvaliteten i vores arbejde.
Såfremt du ikke allerede er uddannet prøvesagkyndig, starter din ansættelse med et 7-8 ugers uddannelsesforløb til kategori B. Du får fuld løn under uddannelsen.
Stærke generalistprofiler til koordinerende og administrative opgaver i nyoprettet kontor
Er du en erfaren generalist, der motiveres af at bevare overblikket over både egne og kontorets administrative opgaver i et tæt samarbejde med dygtige kolleger og øvrige interessenter?
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på de daglige opgaver. Vi tilbyder et stærkt fagligt fællesskab og en uformel omgangstone med god plads til humor, samtidigt med at vi tager ansvar og stræber efter at forbedre os. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb, hvor du får tildelt en faglig og praktisk ”Buddy” for at sikre en god opstart i opgaverne.
PERSONALEKONSULENT TIL HILLERØD / AFTENVAGT
Vi søger en personalekonsulent til vores bookingteam i Hillerød. Dit arbejde vil bevæge sig i krydsfeltet mellem vikarbooking / personalehåndtering og kundekontakt / kundeopfølgning.
Vi søger snarest muligt en ny kollega til en fuldtidsstilling, til fast aftenarbejde på hverdage. Der kan forekomme enkelte helligdage. Arbejdstiden er fra kl. 16.00 til 24.00 på vores kontor i Hillerød.
Administrativ medarbejder søges til HabituHuset Drachmannsvej
Er du drevet af at få tingene til at gå op i en højere enhed? Motiveres du af at arbejde struktureret og systematisk med planlægning og opfølgning? Og er du god til at opretholde nære relationer til både ledelse og kolleger? Så læs nærmere her!
I HabitusHuset Drachmannsvej er vi lige nu på udkig efter en administrativ medarbejder, som skal sikre systematik, struktur og koordinering i hverdagen. Du har overblik over timeforbrug, sygefravær, mødeplan, og har kontakten til HR i forhold til administrative medarbejderforhold.
Compliance Specialist
Vil du arbejde med Danmarks mest eksklusive biler?
Hos Formula Leasing leder vi lige nu efter en ny nøglemedarbejder – nemlig vores Compliance Specialist. Du vil få mulighed for at blive en del af et stærkt og professionelt team, der hver dag hjælper med at få landets mest eksklusive biler ud på vejene.
Du vil også agere en vigtig sparringspartner for salgspersonalet og ikke mindst direktøren, hvorfra der løbende kommer forskelligartede administrative opgaver. Du skal samtidig have en naturlig flair for at forstå nye eller reviderede regler, samt hvordan de omsættes til praksis.
2 skolesekretærer til vores nye team
Vi er i proces med at opbygge et verdensklasse sekretær-team og til det behøver vi to nye kollegaer: En sekretær med primært ansvar i grundskolen og en sekretær med primært ansvar i vores internationale grundskole.
Teamet kommer til at arbejde efter en struktur, hvor vi tilstræber, at man vil være hovedansvarlig for nogle områder og backup til andre, så der altid er nogen at dele informationer og drøfte muligheder med samt at dele arbejdet med i travle perioder. Det kan være opgaver som sygefraværsstatistik, kontrakter og refusioner.
Administrativ medarbejder på Sundhedscentret
Har du lyst til at bidrage med din særlige administrative faglighed på en arbejdsplads, hvor mennesker er i centrum?
Som administrativ medarbejder på Sundhedscentret vil du blive lidt af en ”blæksprutte”, som er afgørende for, at vores hverdag fungerer.
Dine vigtigste opgaver bliver indkøb, fakturering og regnskab samt journalisering og udarbejdelse af diverse materialer, som understøtter den daglige opgaveløsning og al administration ved ansættelser og fratrædelser etc.
Administrativ medarbejder på deltid til vores studieadministration
Vil du være med til at gøre en forskel i forhold til unge i uddannelse?
Du kommer især til at arbejde med opgaver indenfor administration af elevernes skoleydelse, som de modtager mens de gennemfører uddannelse, men også andre administrative opgaver, der skal løses på tværs af vores organisation.
Vi tilbyder dig et job med ansvar og selvbestemmelse, hvor der er mulighed for fleksible arbejdstider.
Medarbejder til Shared Services Center med flair for tal – Afd. for Økonomi og Regnskab
Har du flair for økonomi, håber vi at du vil søge denne stilling på 10 timer ugentligt i Shared Servicecenter i økonomiafdelingen (AØR) på DTU i Lyngby.
Samarbejdet med projektkontrollerne og håndtering af projektøkonomien for DTU’s forskningsprojekter er centralt i dit job. For at understøtte høj kvalitet og effektivitet, arbejder vi med standardiserede processer. Du skal være med til at kvalitetssikre og forholde dig til tallene og hjælpe projektkontrollerne med at styre projekterne sikkert i mål inden for bevillingsgiveres og lovgivningens rammer.
Vi søger en medarbejder til planlægning og administration
Vil du have et spændende job med en stor berøringsflade internt som eksternt? Et job hvor du hurtigt mærker, at du gør en forskel?
Når du har lært funktionsområder indenfor planlægning og logistik at kende vil dine ansvarsområde udvide sig over tid, så det også indebærer udarbejdelse af ugentlig og månedlig planlægning, opfølgning på leverancer, status på budgetter og kontrakter samt betjening af kunder og leverandører.
Supersekretær til Virum Gymnasium
Vi søger en superdygtig og engageret sekretær til vores sekretariat, som er hjertet og omdrejningspunktet på vores gymnasium og skolens ansigt udadtil.
Et fleksibelt og alsidigt job, som indeholder stor selvstændighed i opgavevaretagelsen. Du vil få et tæt samarbejde med både ledelsen og de øvrige ansatte i administrationen samt tæt kontakt med gymnasiets lærere og elever.
Virum Gymnasium er en levende og spændende arbejdsplads med engagerede, vidende og dygtige kolleger, der lægger vægt på gensidig respekt og åbenhed i et godt dagligt arbejdsfællesskab.
Orderhandler
Vi søger en struktureret og serviceminded kollega til ordrebehandling og kundeservice. I det daglige er der et tæt samarbejde med kunder og kolleger i vores datterselskaber. Leveringerne, som sendes ud af huset, koordineres mellem indkøb, planlægning og lager.
Stillingen er administrativ betonet, hvorfor det er vigtigt, at du tanker energi og føler dig motiveret af denne type opgaver.
Det daglige samarbejde bygger på gensidig respekt og er med til at gøre det sjovt og meningsfyldt at gå på arbejde.
Projektkoordinator med flair for administration, projektunderstøttelse og mennesker - DTU Fysik
Er du vores nye nøgleperson?
Vi søger en medarbejder til Institut for Fysik (DTU Fysik), hvor du vil have det daglige ansvar for administrationen i et travlt miljø med forskere og studerende.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Support ved budget- og årsafrapporteringer
- Støtte sektionslederen i den løbende styring af ressourcer
- Løbende ajourføring og opdatering i DTU’s journalsystem
Administrativ koordinator til ph.d.-administration hos DTU Energi
Drømmer du om en specialistrolle i et helt unikt miljø, hvor du er omgivet af topforskere og studerende fra hele verden?
Vi tilbyder en stilling, hvor du får ansvar for instituttets ph.d.-ansættelser fra indskrivning til afslutning af ph.d.-studiet og hvor du bliver go-to person , når det gælder regler og retningslinjer på området.
Vi har en uformel omgangstone og sætter pris på at udveksle viden og erfaring. Fleksibilitet er en naturlig del af vores arbejdsform, og vi arbejder både fysisk på campus og kan have hjemmearbejdsdage.
Kundeservicemedarbejder
Er du fleksibel? Kan du lide at kommunikere med kunder og går du op i at levere førsteklasses kundeservice?
Du vil blive en vigtig del af et stærkt kundeserviceteam, hvor du selvstændigt håndterer kontakt med kunder på telefon, e-mail, chat og sociale medier.
Vi tilbyder dig at blive en del af en spændende virksomhed med masser af gode kollegaer, som brænder for deres arbejde og altid er klar til at hjælpe.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Intern salgssupporter til markedsleder i VVS- og rørindustrien
Vil du være med til at repræsentere et stærkt brand i et rigtig godt team?
Arbejdsopgaver:
- Daglig kontakt med kunder, ordremodtagelse samt indkøb fra hele verdenen.
- Håndtering af vores Webshop.
Du kan se frem til en spændende, travl og alsidig arbejdsdag i helt nye lokaler, hvor det aldrig er kedeligt, og hvor du får stor indflydelse på planlægningen af de daglige opgaver i samarbejde med ledelsen.