Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
26 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Ejendomsservicemedarbejder, Storkøbenhavn
Vi søger en engageret ejendomsservicemedarbejder til at indgå i løsning af de daglige opgaver hos vores kunder, primært i København og Storkøbenhavn.
Vores ejendomsservicemedarbejdere kører ud fra egen bopæl på Sjælland i firmabil. Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- vedligeholdelse af udendørsarealer, herunder græsslåning, havearbejde m.v.
- diverse ad hoc-opgaver
- trappevask
Renovationsmedarbejdere til Beholderservice
Vi søger flere dygtige medarbejdere både til vores lager og kørsel. Beholderservice servicerer alle affaldsbeholdere i Københavns Kommune fra vores lager på Avedøre Holme.
På vores lager vil du deltage i alle typer lager-arbejde, og du skal være indstillet på at arbejdet veksler mellem lageret og kørslen efter behov. I kørslen kører du ud og leverer eller henter beholdere, leverer bio-poser til viceværter og har andre ad hoc-kørselsopgaver.
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job med stor selvstændighed og ansvar. En arbejdsplads der vægter arbejdsmiljøet højt med fokus på medarbejderne.
Servicekoordinator inden for rengøring, søges af Super Total Service ApS til vores virksomhed beliggende i Rødovre
Har du lyst til en afvekslende hverdag og til at bidrage aktivt til at levere høj service til vores kunder?
Så er det måske dig, vi søger til denne stilling, hvor du bliver en del af et stærkt team af dygtige kolleger, i en virksomhed, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Du er bindeleddet mellem kunderne og de udførende medarbejdere i marken
- Du vil være ansvarlig for modtagelse og planlægning af vores rengørings & serviceopgaver
Du kan forvente udviklingsmuligheder i virksomheden i form af kurser og uddannelse.
Serviceminded og imødekommende medhjælper søges til Jan Nygaard AS i Lyngby – BMW & MINI
Som medhjælper er din primære opgave at sikre en professionel og varm modtagelse af vores gæster i loungen/receptionen, hvor du vil være bindeleddet, fra gæsterne træder ind ad døren, til en salgsrådgiver tager over.
Din arbejdstid vil primært være hver anden søndag i tidsrummet 11-16 og andre dage ved åbent hus-arrangementer samt afholdelse af events i vores unikke Experience Center. Her afholder vi alle tænkelige events, som fx kokkearrangementer, koncerter, modeshows og off location-arrangementer som østerssafari ved Vadehavet.
Servicetekniker
Har du erfaring med arbejdet som servicetekniker, og trives du med selv at planlægge din arbejdsuge? Som servicetekniker vil du skulle installere og udskifte BRITA kalkfiltre hos vores kunder i Københavnsområdet.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Test af vandkvalitet.
- Udfylde servicerapport efter hvert udført service.
I 2023 blev vi ”Great Place To Work” certificeret, og vi har en målsætning om at fastholde denne certificering i 2024 ved fortsat at sikre et godt arbejdsmiljø.
Sommervikarer til Ishøj Kommunes vejområde
Ishøj Kommune søger friske medarbejdere til vedligeholdsopgaver med ansættelse den 1. juli og ca. 4 mdr. frem.
Kan du tænke dig at deltage i den daglige pleje og vedligeholdelse af kommunens vejarealer, græsslåning af vejrabatter, affaldsopsamling samt forefaldende arbejde?
Jobbet kræver, at du har kørekort til personbil.
Piccolo/piccoline
Har du lyst til at arbejde i en organisation, som gør en konkret og positiv forskel for udsatte mennesker i Danmark og verden over?
Så kan DIGNITY tilbyde dig en spændende mulighed, idet vi har en ledig stilling som piccolo/piccoline i vores afdeling for HR & Stab.
Der er tale om en midlertidig stilling på 15 timer med udløb den 23. december 2024.
Assistant Club Manager
Som Assistant Club Manager arbejder du tæt sammen med din leder og er en del af centrets lederteam. Sammen står I for en ansvarlig drift af centret.
Du arbejder med udgangspunkt i centrets hjerte - receptionen - hvor du og din leder har fordelt ledelsesopgaverne mellem jer. Du vil også ofte være ude på gulvet og sikre, at centret er indbydende for vores medlemmer. Derudover er du omdrejningspunkt for centrets receptionister, personlige trænere og holdinstruktører.
Hvis du brænder for at skabe gode medlemsoplevelser, trives i et travlt miljø og ikke er bleg for at tage fat, så centret fremstår rent og pænt - så læs mere her.
Selvstændig piccoline/piccolo til varierende opgaver - Tidsbegrænset stilling
Trives du i rollen som serviceminded blæksprutte, og bidrager du med positiv energi, der smitter af på dine kollegaer?
Du får et alsidigt job, hvor du blandt andet får ansvaret for mange af de opgaver, der får hverdagen på en stor arbejdsplads med mere end 300 kollegaer til at fungere. Opgaverne vil være mangeartede og veksle mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver.
Parkeringsvagt Vestlige Storkøbenhavn - Deltid
Er du frisk på at tjekke parkerede biler, udstede afgifter og servicere bilister, som har spørgsmål til deres parkering? Så er det måske dig, vi søger som en af vores nye parkeringsvagter til holdet i den vestlige del af Storkøbenhavn.
Du vil benytte en af Q-Parks vagtbiler som afhentes og afleveres ved vores kontor i Taastrup ved vagtens påbegyndelse og afslutning.
Det er vigtigt, at du er en habil bilist og har et godt kendskab til det område, du skal køre i, så du kan komme effektivt fra det ene parkeringsområde til det næste.
Servicemedarbejder
Vi søger servicemedarbejder til vores afdeling for servicering og renholdelse af Københavns offentlige sorteringspunkter for genanvendeligt affald. Kommunen er i gang med at implementere de planlagte 500 sorteringspunkter, og vi har derfor brug for at udvide afdelingen.
Dit arbejde vil bestå i at køre mellem de forskellige punkter og udføre service, renholdelse samt registrering omkring standpladserne, så pladserne fremstår indbydende for borgerne og kan tømmes af affaldsindsamlingen.
Servicemedarbejder til Undervejsrengøring København Centrum (Deltid)
Du får en varieret hverdag, hvor du løser mange forskellige opgaver, der til sammen gør at kunderne oplever god service og at togene er rene og pæne. Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår og løn efter gældende overenskomst.
Der er en god stemning og vi får ofte et godt grin sammen. Kollegaskabet er rigtig godt og vi støtter hinanden.
Mødekoordinator
Brænder du for at levere enestående kundeoplevelser?
Som mødekoordinator skal du dagligt ringe til vores partneres kunder og booke møder i vores rådgiveres kalender. Det er essentielt at alle kunder vi snakker med, får en fremragende oplevelse.
Du bliver en del af en dynamisk og hurtigt voksende virksomhed, hvilket skaber karrieremæssige muligheder for den ambitiøse og dygtige medarbejder.
Vi søger en specialarbejder til vores rotteteam
Vil du bekæmpe skadedyr og sprede smil? Så er det dig, vi leder efter!
Vi leder efter en kvalitetsbevidst og serviceminded kollega til vores team. Vi lover dig, at hver dag vil være fuld af overraskelser - og ingen af dem bliver kedelige!
Hvad vi tilbyder dig
- Fuldtidsjob med en servicebil til rådighed
- Adgang til de nyeste metoder og produkter til bekæmpelse af skadedyr
- Et imødekommende og professionelt miljø med masser af smil
Rengøringsmedarbejder, 32 timer pr. uge, opstart 1. august 2024. Gerne uddannet serviceassistent
To af vores dygtige rengøringsmedarbejdere har valgt at videreuddanne sig, og derfor søger vi nu to nye kollegaer i rengøringsafdelingen.
Du vil komme til at have weekendvagt hver 4. uge, hvor mødetiden er kl. 7.00-14.00. På hverdagene har du mulighed for at møde enten kl. 7.00 eller 8.00, hvilket vi aftaler med dig efter dit behov.
Arbejdsopgaverne består primært af rengøring i boligerne og på fællesarealerne. Når du har weekendvagt, arbejder du i køkkenet sammen med en ernæringsassistent eller kok, hvor du laver aftensmaden til vores beboere. Derudover indeholder jobbet også social omgang med beboerne og periodevis varetagelse af storvask.
Servicemedarbejdere til renhold til Storkøbenhavn
Er du til frisk luft og højt til himlen, og har du lyst til hjælpe med at holde udenomsarealer rene og pæne?
Som medarbejder i Grøn Vækst får du en spændende hverdag, der byder på alsidige opgaver ude hos kunderne. Vi er cirka 170 ansatte, hvoraf mange arbejder med grøn pleje og drift, men vi har også folk der arbejder med renhold.
Du vil blive en uundværlig del af vores team, som arbejder med renhold og facility-opgaver, der både løser mindre opgaver med daglige runderinger, samt lidt større opgaver hvor vi efterlader kundens arealer flotte og indbydende.
Deltidsmedarbejder til ad hoc-opgaver
Varetagelse af opgaver i, Kantine, Reception, Facility og Teknisk afdeling
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Klargøring til frokost, samt opvask og oprydning efter frokost.
- Tage imod gæster i receptionen.
- Sikre korrekt adgangsvisitation, jf. vores firmas regler
- Håndtering af div. mailkorrespondance samt telefonopkald
- Registrering/optælling af vores oprettede reservedele på siten, herunder træning i SAP-opgaver indenfor teknisk afdeling
Deltidsmedarbejdere til tidsbegrænset stilling I København Centrum
Højsæsonen står for døren, og vi forventer at gå en travl sommer i møde og søger i den forbindelse klargøringsmedarbejdere til en tidsbegrænset ansættelse hen over sommeren.
Som klargøringsmedarbejder vil du bl.a. komme til at beskæftige dig med:
- Daglig kundeservice – både ved udlevering og modtagelse af udlejningsbiler
- Klargøring, støvsugning, vask af biler, tankning og div. forefaldende arbejde
P-husmedarbejder København - Deltid
Har du mod på et vellønnet studie- eller fritidsjob, hvor du bidrager med at rengøre og vedligeholde vores parkeringshuse i København samt servicere de kunder, der benytter parkeringshusene?
Stillingen passer rigtig godt til dig, som enten vil have mulighed for et både stabilt og udfordrende studiejob ved siden af dit uddannelsesforløb eller til dig, som har huller i din dagligdag og ønsker at skifte det ud med kvalitetsprægede og kundetilfredsstillende opgaver.
Servicemedarbejder
Du kommer til at indgå i et godt team i Intern Service med 5 erfarne kolleger, som vil sørge for din oplæring. Det er vigtigt, at du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker, og du er imødekommende, serviceminded og selvstændig.
Hos Ældre Sagen får du mulighed for at udnytte dit fulde potentiale både personligt og professionelt. Vi har en stærk holdånd og giver dig, i samarbejde med nogle fantastiske kolleger, opgaver og udfordringer, som motiverer dig.