Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
79 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Koordinator til booking/reception søges til det smukke Sankt Helene
Vi søger en engageret og erfaren kollega til vores travle reception og booking/eventafdeling. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. inkludere:
- Gæsteservice, ind- og udtjek
- Booking og koordinering af bryllupper, konferencer, lejrskoler og større private begivenheder
- Fungere som tovholder på opdatering af køreplaner, kommunikation samt informationsdeling med øvrige afdelinger
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor rummelighed og plads til forskellighed er vigtige værdier.
Praktisk og administrativ blæksprutte til Balder Danmarks hovedkontor
Har du lyst til at være vores ansigt udadtil og sammenhængskraften mellem vores medarbejdere og samarbejdspartnere? Trives du med praktiske opgaver og ansvaret for vores reception, og har du altid et smil på læben?
Som Balders receptionist og praktiske blæksprutte får du ansvaret for at sikre, at alle, der træder ind ad vores dør til hovedkontoret, mødes med et smil og varm velkomst. Dine daglige arbejdsopgaver består i at sørge for, at kontoret og særligt køkkenet altid er ryddeligt og pænt, da det er her, vi byder alle vores gæster velkommen med en god kop kaffe.
Sekretariatsmedarbejder (Landinspektørforeningen)
Vil du være en del af sekretariatet i en politisk drevet interesseorganisation – en faglig fagforening? Og motiveres du af en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med foreningens sekretariatsleder servicerer foreningens medlemmer, bestyrelse, udvalg og arbejdsgrupper?
Jobbet har stor spændvidde – dagligdags sekretæropgaver, konterings- og økonomiopgaver, PR og kommunikationsopgaver, medlemsregistrering samt servicering af foreningens bestyrelse, udvalg, arbejdsgrupper og medlemmer.
Skal du have sabbatår eller et studiejob? Vi søger en piccoline/piccolo til vores innovative og kreative receptionshold
Er du klar til at kickstarte din jobkarriere i en dynamisk og moderne virksomhed?
Vil du være med til at skabe en fantastisk oplevelse for vores lejere, brugere og gæster?
Dine opgaver bliver – blandt andet:
- Pleje og service til vores lejere og gæster
- Booking af møder og forplejning
- Bidrage til vores sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Planlægning af arrangementer som fællesskabspadel, bilvask og massageordning
- Hjælpe med frokostordning og morgenmad
Front Office - Amagerbro
Er du et serviceorgan med stort kundetække og brænder du for at give vores kunder den bedste oplevelse?
Du vil være ansvarlig for at give vores kunder en professionel og imødekommende modtagelse i både hørecenteret og over telefonen. Du vil desuden skulle varetage kontakten til blandt andet kunder, regioner og leverandører.
Receptionist med økonomisk sans
Vi har travlt og netop nu søger vi en receptionist, som brænder for at servicere vores kunder, medarbejdere og gæster i huset.
Du skal være dygtig til at kommunikere kort og præcist, da du har ansvaret for at skrive vigtige informationer ud til kolleger og ajourføre vejledninger og opslagsværk. Din fornemmeste opgave er herudover at assistere hele BJØRNSHOLM og sørge for, at praktikken omkring kontoret fungerer og at kontoret fremstår præsentabelt.
En ambitiøs organisation i udvikling, hvor vi vægter det gode samarbejde og den gode stemning højt, derfor har vi mange sociale arrangementer og ture.
Receptionist til Center for Ejendomme
Ønsker du et spændende job som receptionist? I så fald har Center for Ejendomme, Drift og Teknik et job til dig!
Søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling med masser af alsidige opgaver indenfor administration, ejendoms- og hospitalsdrift.
Vi søger en kollega der brænder for at levere excellent service. Som receptionist bliver du Region Hovedstadens ansigt og stemme udadtil, og din fornemmeste opgave er at sikre alle den bedste velkomst. Du er det afgørende bindeled mellem gæster, borgere og medarbejdere.
Erfaren, mobil og proaktiv driftssekretær til ejendomskontorer på Frederiksberg
Sætter du en ære i at være tilgængelig for beboerne og forstå dem? Er du imødekommende, hjælpsom og nærværende?
Du bliver en del af medarbejderteams i et nært driftsområde, som hver dag bestræber sig på at yde den bedste service overfor beboerne. Vi har en uformel tone og er af den holdning, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Personlig Assistent til CEO (Deltid)
Er du organiseret, detaljeorienteret og klar til at være højre hånd for vores CEO? Sittingsuits Aps, beliggende i Helsingør, søger nu en personlig assistent til vores CEO, Rebecca Johansen. Dette er en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med ledelsen i et dynamisk og innovativt miljø.
Vi tilbyder fleksible arbejdstider, der kan tilpasses studie eller andre forpligtelser samt et inspirerende arbejdsmiljø, hvor du vil have direkte indflydelse på din arbejdsdag.
Dette job er ideelt som et studiejob og tilbyder værdifuld erfaring indenfor administration og ledelsessupport.
Medarbejder med service i blodet til fagforeningen DM’s mødecenter – deltid
Vil du være med til at sikre, at vores møde- og kursuscenter fungerer som et velolieret maskineri, hvor gæster føler sig velkomne og godt taget hånd om?
Dine arbejdsopgaver vil f.eks. bestå i:
- Modtagelse af gæster og kursister med et smil og en imødekommende attitude
- Sikre at mødelokalerne er præsentable og klar til brug
Administrativ koordinator
Du kommer til at samarbejde med dygtige kollegaer i et dynamisk miljø, der er præget af nytænkning, udvikling og initiativer. Som arbejdsplads har vi et godt arbejdsmiljø med fokus på fællesskab, den gode stemning og fleksibilitet begge veje.
De primære opgaver er:
- Support til styringen af større interessevaretagelsesopgaver såsom Folkemødet, politiske debatarrangementer m.m.
- Styring og godkendelse af udgifter og håndtering af afdelingens budget
Night receptionist, ca. 25 timer ugentligt, Scandic Sydhavnen
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic Sydhavnen.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service.
Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Piccolo/Piccoline
Har du kvalitetssans, god energi og lyst til at yde høj service i et fast fuldtidsjob med et års varighed?
Der er tale om et job med en god blanding af mange faste opgaver og alsidige ad hoc-opgaver.Dine væsentligste opgaver vil være:
- Pasning af receptionen, herunder modtagelse af gæster
- Arkiverings- og registreringsopgaver
Piccoline/piccolo med overblik, gåpåmod og masser af energi
Har du f.eks. sabbatår, og kunne du tænke dig at arbejde i et dynamisk miljø med mulighed for at få indblik i arbejdet i fonde? Er du struktureret og serviceminded, og har du sans for planlægning og koordinering? Er du samtidig proaktiv og opsøgende, når du hjælper med til at huset fungerer i dagligdagen?
Du vil blandt andet have ansvar for en række faste opgaver, herunder:
- Deltage i arbejdet med Fondens ansøgninger i vores digitale ansøgningssystem
- Hjælpe med Facebook opslag og besvarelser, samt oversigter m.v. i Excel
- Bidrage til planlægning og afvikling af arrangementer.
Direktionssekretariatet i Økonomistyrelsen søger en dygtig og processtærk direktionssekretær med gode samarbejdsevner
Vil du sidde i hjertet af vores organisation og interesserer du dig for direktions- og ledelsesbetjening? Motiveres du af at levere god service og sikre, at direktionens hverdag kører som smurt?
Som en del af Økonomistyrelsens Direktionssekretariat får du et unikt indblik i styrelsens beslutningsgange og et indgående kendskab til hele organisationens arbejde. Du kommer helt ind i maskinrummet hos direktionen og skal bidrage til, at vi som styrelse leverer resultater rettidigt og af høj kvalitet, og at direktionens hverdag hænger sammen.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Dygtig og erfaren faglig sekretær / faglig konsulent
Er du en stærk forhandler med en passion for ansættelsesretlige problemstillinger samt rådgivning til medlemmer? Hvis ja, så søg stillingen her og vær med til at gøre en forskel for lederne i det maritime Danmark.
Stillingen er nyoprettet og rummer en bred opgaveportefølje, hvorfor erfaring fra tidligere arbejde i fagbevægelsen, forhandlingskompetencer samt rådgivning indenfor det arbejdsretslige felt er i fokus.
Shiftleader Front Office, fuldtid, Scandic Spectrum
Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye Shiftleader på Scandic Spectrum.
Vi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig.
Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Perfekt til sabbatår – Piccoline/piccolo (M/K)
Vi hyrer hvert år to piccoliner/piccoloer, som er hos os fra medio august til ultimo juni.
Din hverdag vil bestå af en lang række forskellige opgaver med bred kontakt til mange forskellige mennesker, herunder særligt studerende ved de videregående uddannelser.
Udfordrende opgaver:
- Kursusansvarlig på vores fysiske fremmødekurser.
- Vejledning af studerende, der skriver (mails) eller ringer.
Du kommer gennem jobbet til at opnå et indgående kendskab til de videregående uddannelser i Danmark herunder særligt uddannelserne på CBS, KU, AU og SDU.
Er du vores nye piccoline/piccolo?
Holder du sabbatår, og leder du efter job, så læs her…
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:
- Omstilling af telefonopkald
- Modtagelse og melding af gæster
- Behandle og fordele indkomne firmamails
Du tilbydes en spændende stilling i en virksomhed i udvikling. Vi tilbyder en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling – selvfølgelig suppleret med en grundig introduktion til virksomheden.