Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
187 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Beskæftigelsesmentor som kan hjælpe borgere med at komme tættere på arbejdsmarkedet
Har du gode mentoregenskaber og et beskæftigelsesrettet fokus? Kan du sparke døre ind og skabe muligheder for mennesker på kanten af arbejdsmarkedet?
Som beskæftigelsesmentor skal du arbejde med borgere, som er tilknyttet jobcentrene som en del af den beskæftigelsesrettede indsats. Dine arbejdsdage foregår primært ude hos borgerne; du strukturerer selv dine dage og det er derfor vigtigt, at du er god til at holde overblikket og prioritere dine opgaver.
Vi tilbyder en hverdag, hvor to dage typisk ikke er ens, og hvor vi i fælles flok gør hverdagen sjov og spændende.
Work Environment Manager
Would you like to work in an international and dynamic environment?
Your primary role will be to lead all activities related to our physical and mental work environment and mental well-being.
- Support the OSH group as subject matter expert on physical and mental work environment requirements
- Monitor the effective implementation of appropriate safety and environment system procedures and provide for their updating in line with changes in statutory requirements and legislation.
Virksomhedskonsulenter til Virksomhedsservice i Center for Social og Arbejdsmarked
I Ballerup Kommune tror vi på, at vores ledige og sygemeldte borgere kan komme hurtigere tilbage på arbejdsmarkedet, hvis vi i endnu højere grad arbejder med en tidlig, målrettet og virksomhedsrettet indsats for den enkelte borger.
Som virksomhedskonsulent yder du, blandt andet, omvendt og håndholdt formidling til virksomhederne, holder motiverende samtaler med dine borgere, følger op på borgerens forløb hos virksomheden, så der skabes værdi for begge parter.
Du får en varieret hverdag, hvor vi tager udgangspunkt i tillid – og giver ansvar til den enkelte, og samtidig har øje for samarbejdet og trivslen på tværs af teamet.
Personlig assistent til rektor
Som personlig assistent vil du arbejde tæt sammen med rektor og bistår hende i personaleadministrative opgaver og håndtering af personalejuridiske forhold. Dine ansvarsområder inkluderer ledelsesbetjening, hvor du håndterer både komplekse og rutineprægede administrative opgaver.
Stillingen er på 25 timer ugentligt i gennemsnit, men timeantallet kan variere. Du vil få et job præget af stor autonomi og ansvarlighed, med varierende opgaver og mulighed for udvikling.
Nordic HR-manager til en af verdens førende hvidevareproducenter
Banker dit HR-hjerte for people and culture-området? Og kunne du tænke dig at udfolde dit HR-talent hos en international virksomhed i vækst?
Du går forrest på den spændende kulturrejse, vi er på. Så derfor kommer du fx til at bruge dine kompetencer til at styrke vores virksomhedskultur på alle niveauer
Crew Operator
Can you imagine being part of a growth journey where you have an important role in ensuring that we have the right people in the right place, while working daily with passionate and committed colleagues?
We offer a market competitive compensation, long term career development, and a balanced work schedule.
HR-konsulent til spændende rekrutteringsopgaver
Din hverdag kommer til at bestå af en bred vifte af opgaver indenfor HR, hvor en af dine vigtigste opgaver bliver en effektiv og tidssvarende proces for rekruttering.
I HR arbejder vi tæt sammen om opgaverne. Samlet i HR arbejder vi bredt med rekruttering og HR-udviklingsopgaver, administrative opgaver fra ansættelse til fratrædelse, personalepolitikker, juridisk rådgivning m.m.
Vi søger en kunde- og personalekonsulent i Odense
Leder du efter et job, hvor du får mulighed for at arbejde med forskellige HR-opgaver? Har du et stort servicegen og kan du lide at have travlt?
Du bliver en del af vores engagerede og motiverede bookingteam, hvor vi hver især brænder for det vi laver.
Dine primære arbejdsopgaver er at skabe og vedligeholde relation til kunder, planlægge sæsoner hos kunder, daglig kontakt med kunder både telefonisk og ved møder.
Chef til Forhandlingssektion
Kan du navigere i en jungle af væsensforskellige interessenter, og er du kendt for at finde de løsninger, som andre ville ønske, at de havde tænkt på? Så har du profilen som sektionschef for vores ene af to forhandlingssektioner i Center for Overenskomst.
Hos os vil du få en dagligdag i tæt kontakt med ministerområdets myndigheder og de faglige organisationer på et område med stor politisk bevågenhed. Ud over din daglige rådgivning af chefer og HR-medarbejdere vil du også få mulighed for at udvikle dit sagsområde bl.a. ved at skrive skarpe notater og beslutningsoplæg til direktionen og departementet.
Selvstændig og struktureret HR Partner
Er du en dygtig sparringspartner, og brænder du for at gøre en forskel for både dine kollegaer og forretningen?
Som HR Partner er du med til at sætte retningen for en organisation med vokseværk samt selvstændigt at drive dine egne forretningsområder med et 360 graders fokus indenfor HR-årshjulet og medarbejdercyklussen. Du får ansvar for en række HR-projekter, som du enten driver selvstændigt eller i samarbejde med andre i teamet.
Erfaren personalejurist til Røde Kors asylafdeling
Har du lyst til at arbejde i verdens største humanitære organisation og blive en del af en enhed drevet af engagement, faglighed og sammenhold?
Din overordnede opgave som personalejurist bliver sagsbehandling inden for det personalejuridiske område, herunder sparring og rådgivning om personalejuridiske spørgsmål.
Hos os får du gode muligheder for personlig og faglig udvikling, blandt andet gennem midler fra Den Statslige Kompetencefond, en bred samarbejdsflade, både internt i organisationen og med eksterne partnere, rig mulighed for tværfagligt samarbejde og mulighed for at bringe dine erfaringer og kompetencer i spil.
HR Business Partner
Vil du være en central del af udviklingen og den fortsatte succes hos nordens førende lingeri-virksomhed? Er du drevet af af arbejde forretningsorienteret med HR og i at se "dine" medarbejdere få succes i butikkerne. Kan du opbygge stærke relationer til butikschefer og øvrige butiksmedarbejdere?
HRs kerneopgave er at sikre, at vi altid har branchens bedste og mest motiverede kolleger i vores butikker. Dette opnås bl.a. ved en grundig rekrutteringsproces, men også med vores onboardingprogram samt karriereudviklingsplan, der giver medarbejderne mulighed for at avancere og vokse i virksomheden.
TA Consultant
You will be responsible for recruitment across all business areas. You will drive your own portfolio of hiring, help define requirements, build effective recruitment processes, and act as our managers highly qualified sparring partner throughout the process, while simultaneously ensuring a positive candidate experience.
In this role, you get the opportunity to work in a team where cooperation, responsibility, and flexibility are mutual and very important for our teamwork to be successful.
HR-Generalist
Har du bred erfaring med HR-relaterede opgaver, og går du til dine arbejdsopgaver med en positiv indstilling?
Som HR-Manager får du mulighed for at varetage en lang række HR-relaterede opgaver i en dynamisk hverdag. Du vil være HR-ansvarlig på lokationen i Danmark og din fornemmeste opgave vil være at sparre med ledere m.fl. og levere generel HR-support i forskellige afskygninger.
Du vil arbejde tæt sammen med engagerede og dygtige kollegaer på lokationen, hvor du vil opleve en uformel arbejdskultur med fokus på samarbejde og trivsel.
HR Compensation & Benefits Specialist – Join the most international company in the world!
As a Compensation & Benefits Specialist, you will play a crucial role in managing and optimizing our compensation and benefits programs at the DHLCPH Hub.
Your responsibilities will include driving and managing compensation and benefits initiatives in line with global policies and local regulations, ensuring that we attract and retain top talent with competitive total compensation packages.
HR-konsulent søges til et vikariat
Trives du med administrative opgaver og kan du se dig selv, i tæt sparring med dygtige og engagerede HR-kolleger på IT-Universitetet (ITU), at arbejde med at understøtte HRs kerneopgaver?
Du vil primært beskæftige dig med administrative opgaver, der understøtter, at vores til tider langstrakte og komplekse rekrutteringsprocesser forløber så kvalificeret og professionelt som muligt.
HR-coordinator
Har du lyst til at arbejde med HR på en spændende arbejdsplads med høj arbejdsglæde, hvor to arbejdsdage aldrig er ens? Som HR Coordinator hos Aviator vil du blive mødt af alsidige opgaver, hvor du skal være indstillet på fleksibilitet i opgaver og omfang. Det er afgørende, at du kan se dig selv som en del af en mindre afdeling, hvor ingen opgaver er for små til at blive løst.
Dine primære ansvarsområder vil bl.a. være:
- Personaleadministration - barsel, orlov etc.
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, inkl. ændringer i ansættelsesforhold
A-kassesagsbehandler søges til Teknikernes A-kasse i Fredericia
Kan du begejstre vores medlemmer med god service? Og har du relevant a-kasseerfaring? Så er det lige præcis dig, vi søger til en 37-timers stilling i Teknikernes A-kasse.
Du bliver tilknyttet sagsbehandlerteamet, og vi forestiller os, at du primært skal arbejde med dagpenge og gerne efterløn.
People & Culture Business Partner
Vi leder efter dig, der har flere års erfaring som Business Partner, og som derfor selvstændigt kan drive vores spændende HR-aktiviteter, og som i dagligdagen kan understøtte og videreudvikle vores ledere.
Du kommer tæt på ledelsen i en uformel organisation, hvor vi leder ud fra vores tre værdier: drivkraft, hjerte & tilpasning samtidig med, at vi har det sjovt sammen.
Du bliver ansvarlig for at drive alle aktiviteter i HR-årshjulet, samtidig med at du eksekverer på de operationelle opgaver i dagligdagen.
HR Business Partner
Can you drive the implementation of our new values safely to the target, create processes and workflows that make a difference for the organization? Then you may be the new colleague we are looking for to join our team!
At Everfuel, we work to make the world a better place by showing the way to a fossil-free future. We work actively for the green energy transition by making green hydrogen commercially attractive both as a sustainable fuel in the transport sector and as a green solution for industry. We are growing rapidly, and we are looking for our next Everfueller, who has the motivation and ambition to make the world a better place to live!