Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
117 jobannoncer matcher din søgning 117 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Brænder du for Dynamics 365 Finance og Power BI?
Bredana Axcite ønsker at styrke teamet af finanskonsulenter med en stærk Finance Lead-frontløber.
Du bliver produktansvarlig for Dynamics 365 Finance, skal fungere som løsningsarkitekt og bliver "spillende træner" sammen med de øvrige finanskonsulenter.
Din hverdag vil i høj grad være præget af frihed under ansvar, så du kan finde den helt rette work-life balance for dig.
Settlement Specialist til Sydbank Område Transaction Banking
Er du interesseret i at arbejde i Sydbanks back office, der understøtter handelsaktiviteter på de finansielle markeder?
Et job i IS&D vil give dig et dybt indblik i en spændende verden omkring handel med værdipapirer, hvor du vil komme til at arbejde med den værdikæde, der knytter sig til handels- og investeringsprocesserne.
Project Controller
Kan du være bindeled mellem økonomi og projekter og vil du være med til at implementere vores nye ERP-system BC365?
Vi søger en erfaren Project controller, med en naturlig forståelse for en organisation, der arbejder med langstrakte projekter i hele verden. Du bliver en del af vores Legal & Finance Team i Billund, som tæller 6 medarbejdere.
Dine kerneopgaver
- Controlling af projekter og opfølgning af disse
- Sparre med projektledere og øvrige projektmedarbejdere om økonomistyring og projektøkonomi
- Sikre tid og økonomiske ressourcer på større komplekse opgaver
Bogholder/Controller med erfaring fra produktionsvirksomhed
Du vil varetage de fælles finansielle opgaver og arbejde tæt sammen med de forskellige afdelinger. I fremtiden vil du bidrage til at øge effektiviteten gennem implementering af ERP-systemet Business Central og yderligere udvide samarbejdet med vores moderselskab Sabik Offshore GmbH.
Vi tilbyder en fantastisk mulighed for at tilføje dit personlige præg til funktionen og udvikle den yderligere samt et job i en spændende virksomhed, der har udviklet sit eget produkt til markedet for havvind, med stort potentiale for yderligere udvikling i de kommende år.
Business controller med skarpe analyseevner søges
Er du skarp til analysearbejde og brænder du for at udarbejde beslutningsoplæg som kan være med til at optimere forretningen? Så grib denne chance og bliv en del af en spændende hverdag hos grænsehandlens største detailvirksomhed!
Blandt dine primære arbejdsområder er udarbejdelse af analyser og rapporter, som skal skabe grundlag for både strategiske, operationelle og kommercielle beslutninger.
Payroll Manager, Northern Europe (ID ID: 37682)
Are you ready to take on the role of Regional Payroll Manager, overseeing end-to-end Payroll & Time services? Are you passionate about streamlining processes and enhancing system architecture? If your answers are yes and you are a dedicated people leader, we invite you to consider our exciting new opportunity at Danfoss.
You will be responsible for the transfer of local payroll set-ups in the countries in the region into the EMEA HR Services organization. You will establish and lead the new regional payroll & time team and be overall responsible for all end-to-end payroll and time processes, reporting, audits, and compliance reviews.
Økonomimedarbejder/controller - med smil på læben og orden i penalhuset
For en vækstorienteret software- og servicevirksomhed i Esbjerg kommune søger vi en alsidig økonomimedarbejder, der også vil arbejde med controlling og udvikling af administrative værktøjer.
Virksomheden, som er danskejet, præges af sunde, jyske værdier og en tillidsfuld, positiv og uformel kultur. Med over 100 ansatte er det en solid, etableret organisation med fokus på både produktivitet og medarbejdertrivsel.
Du vil arbejde tæt sammen med regnskabschefen og det administrative team i et kompetent miljø, hvor selvstændighed værdsættes, men samarbejde prioriteres, specielt i perioder med høj aktivitet.
Revisorassistent
Med egen kundeportefølje vil dine 3 vigtigste arbejdsopgaver være:
- Gennemførelse af revision og udvidet gennemgang
- Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
- Løbende assistance til vores kunde
Hos er der mulighed for et fleksibelt arbejdsliv og stor forståelse for, at det hele skal hænge sammen.
Specialist i generationsskifte, omstruktureringer og skatteret
Vi oplever stor kundetilgang i selskabsform, og behovet for sparring med specialister er stigende. Det sætter nogle højere krav til den økonomiske rådgivning, som gør, at du kan få din faglige viden og indsigt i spil.
Størstedelen af din arbejdsdag bruges på rådgivning indenfor omstruktureringer herunder generationsskifte, virksomhedsomdannelser, selskabsstiftelser og skatteretslige problemstillinger.
Country Business Development Manager
In this newly created position, you will be responsible for driving business development, growth, and expansion within five or six of ABENA's subsidiaries, which are gathered in a cluster.
Key responsibilities:
- Carry out market analyses to identify key trends, opportunities, and challenges in the individual countries.
- Develop and implement strategic plans with the individual markets to expand ABENA's market presence and drive growth and earnings.
Økonomiunderviser
Vil du formidle din faglige viden inden for økonomi og brænder du for at undervise unge engagerede studerende inden for landbrugsuddannelsen? Og ønsker du at være en del af et stærkt underviserteam?
Vi er en skole som rummer mange forskellige personligheder, både blandt elever og ansatte. Det er med til at gør hverdagen dynamisk og alsidig, det giver en spændende arbejdsplads, hvor man altid møder ind til en ny anderledes dag.
Økonomiassistent
Tænk, hvis du hver dag skulle arbejde med regnskab og kombinere det med opgaver i internt salg – for en dansk familieejet virksomhed, der arbejder målrettet for mere ansvarligt byggeri?
Denne mulighed venter dig hos Alfix, hvor du skal arbejde i spændingsfeltet mellem regnskabsopgaver og ordrehåndtering i samarbejde med dine kollegaer.
Du bliver en del af en værdibaseret og kvalitetsbevidst virksomhed, hvor fokus i mange år har været på transformationen til mere ansvarligt byggeri. Alfix er i den forbindelse blevet verdensmåls-certificeret.
Regnskabschef - 30 timer ugentligt
Til at varetage alle opgaver i økonomifunktionen i førende og veldreven håndværksvirksomhed, søges en erfaren og dygtig regnskabschef.
Under meget frie forhold får du det overordnede ansvar for en effektiv planlægning, gennemførelse og levering af økonomifunktionens ydelser.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Bogføring
- Lønningsregnskab og lønudbetaling
- Momsregnskab
- Gennemførelse af bilagskontrol og betalinger
Kontrolmedarbejder til sikring af årsopgørelser
Brænder du for at analysere datasæt, afdække risikoområder med en revisions- og/eller juridisk tilgang og tænke ud af boksen for at finde innovative løsninger? Så er du måske den rette person til vores eKapital-enhed!
Vi arbejder med kontrol af tredjepartsindberetninger - de millioner af oplysninger, som Skattestyrelsen modtager fra finanssektoren og andre hvert år. Kontrolområdet er i konstant udvikling på grund af den teknologiske udvikling, og vi søger nye kollegaer, som trives i en ambitiøs faglig kultur og er motiveret af at løse komplekse analyseopgaver.
Finance Business Partner
Du vil spille en afgørende rolle i at sikre økonomisk overblik og effektivitet i vores organisation, med ansvar for projektopfølgning, regnskabsanalyse, internt regnskab og optimering af økonomiske processer og modeller som basis for et godt partnerskab med organisationen.
Du vil fungere som en tillidsvækkende person og samarbejde tæt med vores Finance Director for at etablere struktur og udvikle vores økonomiske processer.
Accountant
Are you an experienced Accountant and would like to utilize your expertise and passion for digital innovation in order to drive sustainability and efficiency in the business of reefer container?
At MCI, you will enjoy the advantages of an international environment combined with local roots, including a flexible working environment. We cultivate an informal tone and a very supportive atmosphere.
Business Controller med flair for data
Billund Vand & Energi A/S er en forsyningsvirksomhed i en spændende udvikling. Vi søger derfor en dygtig og nysgerrig kollega med flair for økonomi og data i nyoprettet stilling som business controller.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at omsætte nuværende og kommende lovgivning til best practice og sund fornuft, så vi kan bevare en bæredygtig økonomi. Konkrete opgaver vil bl.a. omfatte:
- optimering og indberetning til de økonomiske rammer og benchmark
- vedligehold af koncerninterne aftaler
- grave data frem, kvalitetssikre og sammensætte dem, så de kan skabe overblik og beslutnings-grundlag
- være med til at udvikle vores ledelses- og ESG-rapportering
Senior Manager til erklæringsafgivelse på bæredygtighedsområdet
Til vores nystartede afdeling for erklæringsafgivelse på bæredygtighedsrapporteringer søger vi en Senior Manager, der kan være med til at sætte sit præg på afdelingen fra dag ét!
Du skal være med til at sætte bæredygtighed på landkortet – både internt blandt Beierholms revisorer og eksternt mod vores kunder.
Vi søger derfor en revisor, der har værktøjer og viden inden for ESG-området samt erfaring i at bringe dette i spil hos kolleger og kunder.
Regnskabsmedarbejder
Vi vil levere økonomistyring i højeste kvalitet gennem fokus på struktur, systematik og en høj grad af automatisering af alle processer. Dette skal vi bruge din hjælp til.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Håndtering af godkendelsesflow – kreditor
- Bogholderiopgaver, herunder afstemninger, registreringer og kontroller
- Månedsafslutning
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.