Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
140 jobannoncer matcher din søgning 140 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Analytiker med flair for at kommunikere
Vi søger en skarp analytiker, der har mod på at arbejde med rating, investorrelation og bæredygtighed. Lyder det som noget for dig?
Til vores afdeling Rating, IR & Bæredygtighed søger vi en økonom, der kan hjælpe os med de mange opgaver, som er forbundet med at nå vores bæredygtighedsmål, fastholdelse af DLRs gode ratings samt at assistere i det løbende arbejde med at sikre data og oplysninger til direktion, aktionærpengeinstitutter og investorer.
Trainees til DLRs Erhvervsafdeling
Er du nyuddannet finansøkonom eller finansbachelor med interesse for ejendomsfinansiering? Vi søger tre nye talenter til vores 1-årige trainee-stillinger i Erhverv med henblik på efterfølgende fastansættelse og mulighed for videreuddannelse på HD.
I DLR kan du få lov til at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver og får løbende mere ansvar. Som trainee får du mulighed for at påvirke dit arbejde allerede fra førstearbejdsdag – din stemme tæller.
Finansiel Rådgiver
Vi søger dig, der kan tilbyde vores store kundeområde god rådgivning og fremragende kundeoplevelser. Vi har en åben og familiær kultur med et stærkt fællesskab. Vores afdeling bærer præg af en uformel tone, hvor alle hjælper alle. Vi har en stor grad af frihed, hvor den enkelte rådgiver, bliver hørt og set og kan følge egne initiativer gennem et tillidsfuldt ansvar. Vores hverdag er præget af høje ambitioner, når det gælder vores målsætninger og vores tilgang til udvikling.
Business analyst
Imagine a future where you provide expert guidance on US power market trends.
Join us in this role where you’ll analyse and synthesise a wide range of market data and discuss your conclusions with other energy experts to support our company view on future power market trends in the US.
You’ll use an advanced mathematical model to quantify the impact of these trends on future power prices.
Brænder du for god service?
Er du interesseret i at bruge din erfaring til at løse en række administrative opgaver i Lægernes Bank, så bankrådgiverne kan bruge tiden på at tage sig godt af lægerne?
Din primære opgave vil være at sørge for at tage telefonerne, når vores kunder ringer til os samt løse forskellige praktiske opgaver som letter dagligdagen for vores kunder og bankrådgivere, fx
- oprette nye kunder og konti
- besvare netbank beskeder og mails fra vores kunder
- postsortering
- diverse kontoropgaver
Medarbejdere til tilsynet med markedet for kryptoaktiver og betalingstjenester
Bitcoin, blockchain, decentral finans og stablecoins fylder i stigende grad i diskussionen om fremtidens finansielle markeder. Vil du fordybe dig i disse koncepter og spille en afgørende rolle i at udvikle og drive tilsynet med et spændende og dynamisk område? Og vil du også bidrage til tilsynet med betalingstjenester?
Vi har et internt karriere- og kompetenceprogram, og når det kommer til arbejdsvilkår, er vi også en attraktiv arbejdsplads.
Finansiel Rådgiver til Rådgivningscenter
Har du lyst til at give kunder en god oplevelse gennem helhedsrådgivning og har du mod på at forme din egen stilling? Trives du i en afdeling, som prioriterer medindflydelse og et stærkt fællesskab?
Du skal sige ja, fordi det er en attraktiv mulighed for at skabe en stilling, som er udfordrende og tilpasset dine kompetencer og interesser inden for den finansielle sektor
Pensionsrådgiver
Har du erfaring med pensionsrådgivning, og drømmer du om at kunne folde din faglighed ud over hele spektret af pensionsspørgsmål og i alle rådgivningsformater? Betyder det noget for dig, at du er en del af et team, hvor der sparres og deles viden?
Du møder medlemmerne både på telefonen, til online møder eller på mail samt i en af vores populære rådgivningsbusser. Uanset hvor du møder dem, har du altid de bedste værktøjer til rådighed. Vi bruger bl.a. robotter til at understøtte vores processer, så du eksempelvis kan sætte en pensionsudbetaling i gang helt uden at skulle involvere andre afdelinger.
Privatkundedirektør til kundeområde Nordsjælland
Som privatkundedirektør bliver du overordnet ansvarlig for kundeområdets drift og indtjening. Du får det ledelsesmæssige ansvar for 17 medarbejdere, som du i samarbejde med kundeområdet’s to privatkundechefer skal motivere og inspirere i det daglige arbejde.
Branchekendt mæglerassistent i NORTH Pension
I jobbet som mæglerassistent vil du være i daglig dialog med kunder og pensionsselskaber for at supportere og understøtte pensionsrådgiverne.
Du kommer fra en stilling som kundekonsulent, intern pensionsrådgiver eller lignende i enten et pensionsselskab eller en mæglervirksomhed.
Vores mæglerassistenter sidder primært på vores kontor i Aalborg, men vi har kontorer flere steder i landet, hvorfor du med den rette erfaring kan være bosiddende i hele landet.
Kunderådgiver - Lokal Erhverv til Ballerup i Sydbank
Brænder du for at give unikke kundeoplevelser og trives du i en glad, ambitiøs og samarbejdende kultur?
Hos os kan du fokusere på bankforretninger og langvarige kunderelationer. Sydbank har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen, og nu ser vi frem til at få dig i vores team
Vi leder efter en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed hos mindre erhvervsvirksomheder og privatkunder.
Realkredit Supporter til Forretningssupport Glostrup
Har du lyst til at understøtte bankens kunderådgivere, så vi sammen skaber gode kundeoplevelser? Vil du være en del af et kompetent team, der håndterer både lette og udfordrende privatkundeopgaver.
Vil du dygtiggøre dig og blive blandt de bedste til den administrative del af kundeoplevelsen?
– så er det måske lige dig vi søger.
Bliv en del af vores ESG Advisory Team
Er bæredygtighedsagendaen noget, du brænder for og ønsker du at være en del af løsningen samt forme fremtidens bæredygtige virksomheder?
Du vil som en del af vores team komme med på spændende rådgivningsprojekter, hvor du hjælper mellemstore danske virksomheder med deres ESG-rejse og med at blive klar til at rapportere under CSRD.
Du vil få mulighed for at påvirke og sætte præg på din egen karrierevej, og vi vil strække os langt for at matche dig med de rigtige opgaver med udgangspunkt i dine stærke sider, præferencer og udviklingsmuligheder.
Business Operations Experts
In the Nordic Business Operations team we are currently looking for two new colleagues for the positions as Business Operations Experts.
Your key tasks will be:
- Being in charge of and maintaining the customer portfolio in SAP while collaborating with sales, customers, logistics, finance and the front office
- Optimize processes such as campaigns, supply chains, return of products, communication with customers, while making sure we stay compliant with internal regulations and directives
Boligmedarbejder til Support Bolig
Ønsker du at dyrke og udvikle din viden om boligområdet i en bank ejet af fagforeninger?
Og vil du arbejde i en backoffice-funktion med fokus på drift af bankens boligprodukter og som giver plads til at byde ind på procesmæssig udvikling?
Så er denne stilling det rette valg for dig.
Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Erhverv med fokus på drift
Vil du være en del af Jyske Banks indsats mod hvidvask og være med til at sikre høj kvalitet på dette område, så har vi jobbet til dig!
Som en vigtig del af vores daglige drift vil du være med til at udføre opgaver indenfor Kundekendskabsprocesser for vores erhvervskunder.
Du opnår dine mål i jobbet ved at:
- Udføre driftsopgaver med høj kvalitet, struktur og effektivitet
- Formidle budskaber om hvidvask og KYC på en forståelig og ligeværdig måde, der tilpasses modtageren
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Assisterende rådgiver med et godt overblik
Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.
Dine opgaver kan være alt fra hvidvask-relaterede opgaver, simple kreditsager, oprettelse af nye kunder, lettere rådgivning af kunder som fysisk henvender sig i afdelingen, oplæring af studiejobbere, dialog og korrespondance med kunder samt meget mere.
Asset Manager
Are you ready to be part of Scandinavia's leading shopping center company, Steen&Strøm?
Your primary responsibility will be to uncover opportunities for value creation within our portfolio of shopping centers, aligning with our long-term strategy. This dynamic role involves coordinating with internal and external stakeholders, ensuring seamless communication and collaboration.
Senioranalytiker med flair for data til afdelingen Modelinfrastruktur & Data i Kreditmodeller
Som analytiker i Modelinfrastruktur & Data bliver du en del af et team, der sikrer Nykredits strategiske ønske om at drive en lønsom forretning ved at bruge kundedata og modeller.
Dine opgaver vil typisk være at:
- opbygge og vedligeholde tabeller og datamarter til brug for modeludvikling og dataudveksling
- sikre stabil drift af dagligt schedulerede datakørsler