Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
31 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
![Greve Kommune](/img/brand/14_spo_top_grevekommune_20231221.png)
Genopslag - beskæftigelseschef søges
Har du lyst til at lede et veldrevet beskæftigelsesområde med stor politisk bevågenhed? Og kan du, sammen med en kompetent og engageret ledergruppe, bidrage til at understøtte, at alle borgere får mulighed for at bidrage med de ressourcer de har?
I Center for Job & Socialservice er vi optagede af at skabe sammenhæng i vores indsatser både på tværs af beskæftigelses- og socialområdet, men også med familie- og sundhedsområdet.
![Greve Kommune](/img/brand/0_spo_bund_grevekommune_20230331.jpg)
![Høje-Taastrup Kommune](/img/logo/Hoeje-Taastrup_logo2021.jpg)
Er du en skarp analytiker med flair for tal og kommunikation? Så søger vi netop DIG til Beredskab 4K!
Trives du i en fleksibel organisation med en flad struktur og et uformelt miljø? Vil du aktivt bidrage til løsningen af de opgaver og udfordringer vi støder på i dagligdagen?
Din opgaver vil bl.a. inkludere:
- Indsamle og strukturere data og anvende det i vores organisationsudvikling.
- Formidle viden om organisationens effektivitet og nye indsatsers formål, fx ved interne møder, forberedelse til Beredskabsdirektørens møder med politikere og lignende.
![Køge Kommune](/img/logo/Koege_Kommune_annonce_mer20101101.gif)
Spildevandsmedarbejder
Køge Kommune er en kommune i vækst som bl.a. har fokus på byudvikling (både små og store projekter), men også på udviklingen af det åbne land og naturen. Der er således ekstra fokus på spildevandshåndteringen og påvirkningen af natur og vandløb.
Du kommer sammen med den nuværende spildevandsgruppe til at varetage sagsbehandlingen på spildevandsområdet som fx omfatter udledningstilladelser, tilslutningstilladelser, fejlkoblinger mv. Opgaverne løses ofte i samarbejde med kollegaer i Natur og Miljø, men også i Plan og Byg, hvilket giver en bred berøringsflade og et godt indblik i kommunens mange opgaver.
![Fonden Business LF](/img/logo/BLF_Logo_20240115.png)
Stilling i investeringsteamet
Drømmer du om at være med til at forme fremtiden på Lolland-Falster? Har du et skarpt blik for investeringsmuligheder og et stærkt netværk?
Du vil blive en central del af et team med særligt fokus på at tiltrække og fastholde investorer og virksomheder fra Danmark og Tyskland, der kan bidrage til vækst og bæredygtig udvikling i regionen.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med stor indflydelse på Lolland-Falsters erhvervsmæssige udvikling.
![Banedanmark](/img/brand/Topbanner_2.png)
Ledelsessupporter til ledelsessekretariat
Som ledelsessupporter er dine opgaver varierende, men der vil primært være tale om håndtering af henvendelser fra naboer til banen, som oplever støj. Det drejer sig om at få indhentet oplysninger, så der kan gives et fyldestgørende svar og at deltage i udviklingen af politik og processer på området i tæt samarbejde med de øvrige aktører på tværs af Banedanmark.
Du bliver en del af et stærkt team, der sparer med hinanden for at bringe alle relevante perspektiver i spil.
![Banedanmark](/img/brand/spo_bund_banedanmark_221012.png)
![Ringsted Kommune](/img/logo/Ringsted_Kommune_logo_mer20140711.gif)
Vil du være en del af Ringsted Kommunes Stadsarkiv?
Brænder du for at sikre historie til eftertiden? Vil du hjælpe borgerne med at finde frem til oplysninger om deres barndom? Har du lyst til at sætte retningen for arkivets fremtid? Så har vi jobbet til dig!
Ringsted Kommunes Stadsarkiv har eksisteret siden 2017. Efter etableringen har arkivets arbejde været fokuseret på arkivering af kommunens elektroniske systemer. Arkivet har i 2023 udvidet fokus til også at omfatte kommunens fysiske arkivalier, der skal indsamles, sorteres og registreres.
Begge opgaver er fortsat i gang, og arkivet arbejder på at gøre arkivalier tilgængelig for borgerne og samtidig sikre korrekt og sikker opbevaring for fremtiden.
![Vejdirektoratet](/img/brand/spo_top_vdr_220823_5.png)
Kollega til plan- og myndighedsopgaver på vejområdet
Har du lyst til at skabe gode løsninger for borgere, kommuner og erhvervsliv på vejområdet? Vil du være en del af et team, hvor vi gør hinanden bedre? Så kan det være dig, vi har brug for!
Vej- og trafikområdet er i konstant udvikling, og samtidig er omverdenen en væsentlig medspiller i vores daglige opgaver. I dette job får du mulighed for at blive faglig udviklet og udfordret, når du skal kombinere hensynet til vejloven, vejenes funktion og ønskerne fra det omgivende samfund.
![Vejdirektoratet](/img/brand/_bund-vdr-211011-1.png)
![Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I](/img/brand/ZealandDameMidt.png)
To konsulenter til udvikling og salg af efter- og videreuddannelse
Som konsulent ansættes du i vores ledelses- og projektsekretariat, hvor det strategiske arbejde med vores efter- og videreuddannelser er forankret. Konsulentteamet er en del af et samlet team på 9 konsulenter, der understøtter strategiske indsatser på tværs af Zealands programmer og uddannelser.
Konsulentarbejdet har en udadrettet del, der handler om dialog med virksomheder, monitorering af markedet for efteruddannelse, udvikling af uddannelsestilbud sammen med virksomheder og repræsentation af Zealand i relevante netværk og fora.
![Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I](/img/brand/Zealad_bund.jpg)
![Slagelse Kommune](/img/logo/slagelsekommune.gif)
Erfaren arbejdsmiljøkonsulent til HR & Arbejdsmiljø
I Slagelse Kommune har vi store planer for vores arbejdsmiljøarbejde – men vi mangler dig på holdet!
Vi skal over de næste år højne det strategiske arbejdsmiljøarbejde og der vil derfor også blive rig mulighed for at arbejde mere strategisk med arbejdsmiljøarbejdet, fx mulighed for at være med til at formulere en helt ny arbejdsmiljøstrategi og underliggende og retningslinjer.
![Faxe Kommune](/img/logo/faxekommune_logo.png)
Leder af tværgående konsulentteam
Brænder du for at skabe helhed og sammenhæng i børn og unges liv – og for at sikre at vores tilbud fra almenområdet til det specialiserede børneområde hænger tæt sammen?
Du bliver nærmeste personaleleder for vores 6 dygtige medarbejdere i det tværgående konsulentteam.
Vi insisterer på at have arbejdspladser, hvor alle trives og har en fælles forståelse for, at vi er hinandens arbejdsmiljø og at fokus på samarbejde og stærke arbejdsfællesskaber er nøglen til at sikre både trivsel og glæde - men også høj produktivitet blandt medarbejdere og ledere.
![Faxe Kommune](/img/logo/faxekommune_logo.png)
Leder af Fællesadministration i Center for Børn, Unge og Familier
Har du stærke kompetencer inden for administration og drift og sætter du en ære i sikker drift?
Vi søger en engageret og dygtig leder til vores samlede center med almenområdet og det specialiserede område for børn, unge og deres familier i Faxe Kommune.
Du får ansvaret for drift og administrationen i næsten hele centret. Vi er i gang med at etablere en ny stabsenhed, der skal sikre et helhedsorienteret og tværgående fokus på vores mange tilbud på tværs af almenområdet og det specialiserede børneområde.
![Andel Holding A/S](/img/brand/spo_top_andel-generel_221221.png)
Miljøkoordinator til vores HSE-afdeling – Vær med til at skabe en grønnere fremtid
Er du vores nye kollega, der brænder for miljø, energi og bæredygtighed, og arbejder struktureret med disse områder?
Vi er i fuld gang med at styrke og videreudvikle vores miljøfokus efter vi blev miljøcertificeret i ’23. Du har derfor fin mulighed for at bidrage med dine erfaringer og sætte dit præg på samarbejde, struktur og dialog om miljø- og energiledelse.
![Andel Holding A/S](/img/brand/spo_bund_andel_221221.png)
![Zealand Business College](/img/brand/5667717_525_120px.jpg)
Senior HR-udviklingskonsulent
Du har flere års erfaring med procesfacilitering, og kan understøtte det gode arbejdsmiljø på ZBC. Du har blik for at HR-udvikling skal ske i et komplekst samspil mellem forretningsorientering og fokus på trivsel.
Dine opgaver falder inden for
- understøttelse af indsatser i samarbejde med ledere ifm. trivselsanliggender og teamudvikling
- proceskonsulent- og faciliteringsopgaver på flere organisatoriske niveauer – fra direktion over chef- og ledergrupper til medarbejdergrupper i afdelingerne – særligt i forbindelse med HR-processer
![Dagrofa ApS](/img/brand/spo_top_dagrofa_220826.jpg)
Brænder du for grøn omstilling i Dagligvarehandlen?
I Dagrofa- koncernen intensiverer vi i disse dage vores fokus på bæredygtighed og samfundsansvar, herunder kommende lovgivning på CSRD, samt udvikling af en ny klimaplan. Vi arbejder intensivt med at indfri vores målsætninger på området og søger derfor en ESG- analytiker til vores CSR-team.
Du får et spændende og udfordrende job i en stor koncern i rivende udvikling ift. bæredygtighed og klima, hvor du vil komme til at kunne sætte dit præg og have en bred kontaktflade i hele koncernen.
![Dagrofa ApS](/img/logo/Dagrofa-bund2017.png)
![Banedanmark](/img/brand/Topbanner_3.png)
Specialist til Danmarks største infrastrukturforvalter
Jernbanen sover aldrig, og vi søger nu 3 x assisterende teknisk systemansvarlige (ass. TSA), som med både faglighed og selvstændighed kan gå ind i arbejdet indenfor sporområdet.
Arbejdsopgaverne som Ass. TSA er mangeartede, og du vil fx skulle beskæftige dig med dataanalyse, udarbejdelse af tekniske indstillinger, vejledning, sparring, undervisning og generelt råde og vejlede de mange interne og eksterne samarbejdspartnere i projektorganisationen.
![Banedanmark](/img/brand/spo_bund_banedanmark_221012.png)
![Banedanmark](/img/brand/Topbanner_2.png)
Teknisk specialist – Er du vild med beton og stål?
Vil du være med til at sikre at Banedanmarks sporkomponenter lever op til de højeste standarder og være med til at understøtte en grøn og bæredygtig jernbane?
Som Teknisk systemansvarlig (TSA) får du et stort ansvar og mandat til at påvirke og beslutte, hvilken vej Banedanmark skal gå inden for dit TSA-område, som primært centrerer sig om overkørsler, sporstoppere og skinneudtræk.
En af dine kerneopgaver bliver at udarbejde og vedligeholde regler og normer indenfor sporkomponenter, så de lever op til den europæiske og danske lovgivning samt standarder og sikkerhedskrav.
![Banedanmark](/img/brand/spo_bund_banedanmark_221012.png)
![Region Sjælland](/img/logo/regionsjaelland2011.gif)
Beredskabskonsulenter til ny beredskabsfunktion
Har du erfaring med beredskab, herunder kriseledelse og risikostyring? Hvis du motiveres af at gøre en forskel ved at sikre et resilient regionalt beredskab for vores næsten 20.000 ansatte, så de kan fortsætte deres arbejde for vores 850.000 borgere, har du nu muligheden for at blive en af vores nye beredskabskonsulenter.
Du skal blandt andet medvirke til at udvikle analyser af praksisnære risici, der kan påvirke Region Sjælland. Du skal også arbejde med at udvikle, støtte, implementere og evaluere regional krisestyring, og sikre sammenhæng mellem beredskabet og krisestyring.
![Lejre Kommune](/img/logo/lejrekommune_logo_05122017.png)
Projektleder til affaldsområdet
Drømmer du også om en klimaneutral affaldssektor?
I Lejre kommune er det ikke bare en drøm, men et mål vi arbejder ansvarligt og vedholdende med i vores affalds- og klimaplaner. Vi skal nedbringe affaldsmængderne og genbruge, genanvende og reparere mere.
Vi søger en projektleder med stor båndbredde, da du bliver en vigtig del af tovholdergruppen i Klimaprogrammet. Ud over projektledelse og myndighedsbehandling skal du også i en overgangsperiode på formentlig 1 til 2 år også deltage i den daglige drift af affaldsområdet og besvare borgerhenvendelser pr. mail og telefon 1-2 dage om ugen.
Folkesundhedskonsulent
Vil du være med til at implementere Sundhedspolitikken i Slagelse Kommune?
Ledelsesstøtte til botilbuddet Søbæk Have
Er du drevet af at gøre en forskel for borgere på det specialiserede voksenområde?