38 jobannoncer

Din søgning

Filtrér din søgning

Kategori

38 jobannoncer

Gem
Miljøstyrelsen

Alsidig sekretær til MST Sjælland (deltid)

Nykøbing F

Har du et godt blik for helheden på en stor enhed og de forskellige behov hos medarbejdere og ledelse? Er du stærk på samarbejde, administrative systemer og digitale processer? Håndterer du ligeså gerne store som små opgaver?

Miljøstyrelsen Sjælland er en stor enhed med mange forskelligartede opgaver. Du indgår sammen med en anden sekretær i enhedens stabsfunktion og I servicerer sammen den samlede enhed på opgaver vedr. intern enhedsdrift og kontorhold, post/ESDH, lettere sagsbehandling, økonomi/regnskab (fakturahåndtering, posteringer mv.), indkøb osv.

Miljøstyrelsen
Gem
Faxe Kommune

Leder af tværgående konsulentteam

Haslev

Brænder du for at skabe helhed og sammenhæng i børn og unges liv – og for at sikre at vores tilbud fra almenområdet til det specialiserede børneområde hænger tæt sammen?

Du bliver nærmeste personaleleder for vores 6 dygtige medarbejdere i det tværgående konsulentteam.

Vi insisterer på at have arbejdspladser, hvor alle trives og har en fælles forståelse for, at vi er hinandens arbejdsmiljø og at fokus på samarbejde og stærke arbejdsfællesskaber er nøglen til at sikre både trivsel og glæde - men også høj produktivitet blandt medarbejdere og ledere.

Gem
Faxe Kommune

Leder af Fællesadministration i Center for Børn, Unge og Familier

Haslev

Har du stærke kompetencer inden for administration og drift og sætter du en ære i sikker drift?

Vi søger en engageret og dygtig leder til vores samlede center med almenområdet og det specialiserede område for børn, unge og deres familier i Faxe Kommune.

Du får ansvaret for drift og administrationen i næsten hele centret. Vi er i gang med at etablere en ny stabsenhed, der skal sikre et helhedsorienteret og tværgående fokus på vores mange tilbud på tværs af almenområdet og det specialiserede børneområde.

Gem
Greve Kommune

Kompetent virksomhedskonsulent 30-37 timer om ugen

Greve

Til borgere på sygedagpenge og jobafklaring Jobcentrets Aktive Tilbud i Greve (JAT).

Vi søger en engageret, positiv og serviceminded kollega, som har erfaring med sagsdokumentation og det virksomhedsrettede arbejde i et Jobcenter. Meget gerne med tyngde på området for sygedagpenge, jobafklaring og fastholdelsesopgaver.

Vi lægger vægt på god trivsel, hvor du har indflydelse på tilrettelæggelsen og udførelsen af dit eget arbejde.

Greve Kommune
Gem
Administrations- og Servicestyrelsen

Arkivmedarbejder til det landsdækkende skattearkiv

Sakskøbing

Brænder du for at sikre god systematik i et stort arkiv? Vil du bidrage til at levere en god service til arkivets brugere ved IT-baseret søgning og scanning?

I Skattearkivet er der anvendt flere forskellige arkiveringsformer, hvilket gør arkivopgaverne spændende og udfordrende. Din overordnede opgave vil primært bestå af ekspedition af arkivbestillinger fra Skattestyrelsen, Gældsstyrelsen og Kammeradvokaten samt vedligeholdelse af det store arkiv.

Administrations- og Servicestyrelsen
Gem
Midt- og Vestsjællands Politi

Administrativ medarbejder til anklagemyndigheden

Roskilde

Anklagemyndigheden ved Midt- og Vestsjællands politi søger en eller flere administrative medarbejdere til advokatursekretariatet.

Dine primære opgaver vil være, at foretage administrativ sagsbehandling i straffesager, ofte i tæt samarbejde med en anklager.

Vi kan tilbyde en hverdag med mange og forskelligartede arbejdsopgaver. Vi er en afdeling i konstant udvikling, og du vil opleve, at der bliver stillet krav til dig og din faglighed.

Gem
Banedanmark

Tilsynsassistent for stærkstrømsanlæg hos Banedanmark

Ringsted

Vil du være med til at føre tilsyn med Banedanmarks stærkstrømsanlæg og bidrage til at opretholde en høj forsyningssikkerhed samt stabil togdrift?

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vi søger medarbejdere til tilsynsopgaver inden for stærkstrøm. Det drejer sig bl.a. om perronbelysning, eltavler, pumper, nødforsyningsanlæg, fremmednetforsyning til tog, køl og ventilation m.m.

Du får en essentiel rolle i forhold til at sikre, at vores entreprenører udfører det vi har bestilt og holder et højt fagligt niveau, i deres vedligehold af anlæggene.

Banedanmark
Gem
Lejre Kommune

Projektleder til affaldsområdet

Lejre

Drømmer du også om en klimaneutral affaldssektor?

I Lejre kommune er det ikke bare en drøm, men et mål vi arbejder ansvarligt og vedholdende med i vores affalds- og klimaplaner. Vi skal nedbringe affaldsmængderne og genbruge, genanvende og reparere mere.

Vi søger en projektleder med stor båndbredde, da du bliver en vigtig del af tovholdergruppen i Klimaprogrammet. Ud over projektledelse og myndighedsbehandling skal du også i en overgangsperiode på formentlig 1 til 2 år også deltage i den daglige drift af affaldsområdet og besvare borgerhenvendelser pr. mail og telefon 1-2 dage om ugen.

Gem
Færdselsstyrelsen

Teamleder til prøvesagkyndigteam Midtsjælland

Roskilde

Du får en vigtig rolle som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for engagerede prøvesagkyndige, hvis kerneopgave er at afholde teoretiske- og praktiske køreprøver.

Vi har brug for dig, som kan bane vejen for et godt arbejdsmiljø og sikre driften, så Færdselsstyrelsen kommer sikkert i mål.

Du bliver leder for en gruppe selvstændige medarbejdere i et geografisk område, og dine medarbejdere er ”på vejen” det meste af dagen. Sammen med kontorchefen og dine teamlederkolleger skal du være med til at sikre trivsel og kvalitet.

Færdselsstyrelsen
Gem
Miljøstyrelsen

Mere end en sagsbehandler – Måske Miljøstyrelsen mangler lige netop dig!

Slagelse eller Odense C

Vil du være med til at sikre effektiv myndighedsbehandling af virksomhedsprojekter og bidrage til grøn omstilling og en ansvarlig produktion? Ønsker du at arbejde i et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder i en spændende styrelse?

Du skal bl.a. arbejde med:

  • Miljøgodkendelser af virksomhedsprojekter inden for f.eks. medicinalindustrien og affaldsdeponierne. Afhængig af din profil kan også andre brancheområder være en mulighed.
  • Revurdering af miljøgodkendelser og implementering af nye EU-miljøkrav.

Vi prioriterer det sociale og fællesskabet højt, alt fra en snak over kaffen til sociale arrangementer fordelt ud over året og mulighed for deltagelse i fælles træningsaktiviteter.

Miljøstyrelsen
Gem
Greve Kommune

Souschef i Center for Sundhed og Pleje

Greve

Du bliver chef for ’ude’-området, hvor du skal skabe sammenhæng mellem træning, pleje og sygepleje i de indsatser, borgerne modtager i eget hjem. Det bliver din opgave at sikre faglighed, sammenhæng og fremdrift gennem en helhedsorienteret tilgang på området. Du bliver også leder for dele af sekretariatet på rådhuset, hvor medarbejdere arbejder med at understøtte området i forhold til kvalitetsudvikling, budgetopfølgning, it og administrative opgaver.

Vi er en arbejdsplads præget af godt humør og sammenhold, som vi glæder os til at byde dig velkommen i.

Greve Kommune
Randstad A/S søger for Faxe Kommune
Gem
Randstad A/S

Administrationsmedarbejder

Haslev

Er du en skarp administrativ medarbejder med en god tilpasningsevne? Og har du erfaring med offentlig forvaltning og sagsbehandling?

En del af din arbejdsdag vil gå ud på at afdække, hvad indgående henvendelser drejer sig om, og vurdere, hvilke der skal stilles videre til sagsbehandlingen. Visse opkald er akutte, og andre haster mindre, hvorfor du skal være indstillet på at prioritere dine arbejdsopgaver.

ATP
Gem
ATP

Sagsbehandlere til arbejdsskadesager i spændingsfeltet mellem medicin og jura

Vordingborg

Vil du arbejde med erstatning inden for person- og arbejdsskadesager? Og ønsker du at gøre en forskel for den enkelte, der er kommet til skade?

Lige nu er vi på udkig efter kolleger, der vil arbejde med juridisk sagsbehandling af arbejdsskadesager.

Mere konkret søger vi dig, der kan:

  • vurdere, om sager er omfattet af loven om arbejdsskadesikring
  • indhente relevante oplysninger for at kunne træffe korrekte, juridiske afgørelser
ATP
Gem
Holbæk Kommune

Medarbejder til Opkrævningsteamet

Holbæk

Er du god til at servicere borgere, nysgerrig på IT-systemer og har interesse i at sætte dig ind i lovstof? Så er du måske den kollega vi søger til vores opkrævningsteam.

Opkrævningsteamet har en travl hverdag og er i kontakt med mange forskellige borgere og virksomheder – ofte som nogen af de første i kommunen.

Du kommer til at arbejde med forskellige opkrævningsopgaver, personlig og telefonisk kontakt med borgere og virksomheder og, ikke mindst, vedligeholdelse af vores fagsystem KMD Opus Debitor.

Gem
Stevns Kommune

Socialrådgiver søges til en fast stilling i Specialteamet i Børn, Unge og Familier

Store Heddinge

Er du vores nye kollega, som kan være med til at skabe en positiv forandring for børn med funktionsnedsættelse og deres familier?

Som socialrådgiver/socialformidler i Specialteamet vil du skulle:

  • Yde råd og vejledning til familier med et barn med nedsat funktionsevne, jf. servicelovens § 11
  • Foretage målgruppevurderinger
  • Behandle ansøgninger om hjemmetræning, merudgifter, kompensation for tabt arbejdsfortjeneste, ledsagerordning og aflastning efter serviceloven

Vi tilbyder dig 2 hjemmearbejdsdage om ugen, stor fleksibilitet, balance mellem privatliv og arbejdsliv, attraktiv løn.

Humanassist søger for Stevns Kommune
Gem
Humanassist

Afdelingsleder for ydelses- og integrationsteam søges til Arbejdsmarked og beskæftigelsesområdet i Stevns Kommune

Hårlev

Vil du stå i spidsen for en forandringsparat og forventningsfuld medarbejdergruppe, som ønsker lederskab og en fælles retning med plads til både indflydelse og medbestemmelse?

Din primære rolle bliver at styrke rammerne for både den faglige og sociale del af vores arbejdskultur samt at fremme samarbejdet på tværs af teamet.

Du får en spændende stilling i en organisation med ambitioner for den fremtidige udvikling

Gem
Region Sjælland

Proaktiv og serviceminded konsulent til Sekretariatet

Sorø

Vil du arbejde i en udviklingsorienteret og ambitiøs organisation, hvor målet er at bringe sundhedsydelserne tættere på borgerne?

Se video om Region Sjælland som arbejdsplads

Vi har en meget bred og utrolig spændende opgaveportefølje, og du vil være en vigtig medarbejder i den daglige drift.

Konkrete opgaver kan blandt andet være telefonbetjening, journalisere post og henvendelser, udføre diverse bestillinger, support på it-udstyr, opsætning af arbejdspladser, behandle ansættelser og fratrædelser, registrere ændringer i ansættelser, lave arbejdsprocedurer og skabeloner, lære fra dig og dele din viden og generel support samt drift i begge teams m.m.

Gem
Toldstyrelsen

Toldmedarbejder med hund til smuglerikontrol

Nørre Alslev

Vil du være med til at forhindre ulovlig ind- og udførsel af fx narko, våben og større pengebeløb ved at kontrollere varer, rejsende og transportmidler?

Jobbet som toldmedarbejder med hund er meget alsidigt og byder på mange forskellige opgaver. Vi bruger en stor del af tiden på vores faste tjenestested, hvor vi gennemfører kontroller både med og uden hund. Derudover deltager vi i både lokale og landsdækkende aktioner, så vi kommer også meget rundt i landet. Det giver en spændende og afvekslende hverdag, hvor to dage sjældent er ens.

Kasper, en kommende kollega
Toldstyrelsen
Gem
Banedanmark

Ledelsessupport/systemadministrator til at opbygge og drive kvalitetsledelsessystemer

Ringsted

Se video om Banedanmark som arbejdspladsLige nu er vi i gang med at opbygge et nyt kvalitetsledelsessystem til kvalitetssikring af vores el-sikkerhed på jernbanen. Vi er i den spæde opstart og har derfor brug for dig, der har lyst og interesse i at sætte dit eget præg på din dagligdag, både hvad angår opbygning af kvalitetsledelsessystem og arbejdsopgaver.

Vi har en uformel omgangstone, samt et stort fokus på fleksibilitet og et balanceret arbejdsliv, og når vi godt kan lide at sige det – så er det fordi det passer!

Banedanmark
Gem
Professionshøjskolen Absalon

Koordinator til Skemaplanlægningsenheden

Slagelse

Kan du jonglere med stole, borde og lokaler og er du skarp og struktureret? Har du mod på at få ansvar og sikre god kommunikation til kolleger og samarbejdspartnere?

Du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer, når du skal koordinere og optimere, så vi udnytter vores ressourcer bedst muligt i forhold til faciliteter og lokaler.

Du vil som koordinator få ansvaret for den overordnede skemaplanlægning og skal være med til at sikre koordinationen mellem de enkelte grunduddannelser, efter- og videreuddannelse og Center for Undervisningsmidler (CFU), samt vores interne bookingsystem.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV