Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/spo_topgif_Kommune-Konsulenterne_20230428.jpg)
Vikarbureau søger socialrådgivere til Børn- og Handicapafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere vikariater samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/9_spo_bund_kommunekonsulenterne_20230524.jpg)
![Frederikssund Kommune](/img/brand/fr_andet_adm_2023.png)
Vikar til Ydelsen - Tidsbegrænset vikariat - 37 timer/ugen
Ønsker du på den ene side at arbejde med tal og anvende IT-systemer, og på den anden side at yde positiv service over for vores borgere primært på ydelser har vi en tidsbegrænset vikarstilling fra hurtigst muligt og frem til 31. januar 2025 i det team i Ydelsen der hedder Socialydelsen.
Det samlede ydelsesteam består af 18 medarbejdere som til sammen har til opgave at sørge for, at vores borgere får generel rådgivning og vejledning inden for det sociale område. Derudover bevilger og udbetaler Ydelsen kontanthjælp, pensionstillæg, enkeltydelser, sygedagpenge og andre særydelser.
![DTU, Danmarks Tekniske Universitet](/img/logo/DTU_Logo_Corporate_Red_05042019_2.png)
Operation Assistent til Operations Teamet - DTU Learn for Life
Har du lyst til at arbejde med den kommercielle del af universitetsverdenen? Befinder du dig godt med mange forskellige opgaver og i en hverdag, hvor der hele tiden sker nye ting?
Lige nu søger vi en Operations Assistent med lyst til varierede arbejdsdage og fleksible arbejdstider og med mange forskellige opgaver, hvor nogle vil være faste opgaver, du har ansvaret for. Vi tilbyder en spændende stilling med gode og engagerede kolleger i et unikt miljø med plads til udvikling - både personligt og kompetencemæssigt.
![Halsnæs Kommune](/img/logo/Halsnaes_Kommune_logo_mer20110309.gif)
Administrativ medarbejder til ejendomsområdet
Har du lyst til at have ansvaret for de administrative opgaver og processer på et område, der er i udvikling og har stor politisk bevågenhed?
Områdets primære opgave er at udvikle og drifte kommunens bygninger og udearealer. Stillingen skal støtte op om de administrative opgaver og processer på tværs af området og være tovholder for områdets ejendomsadministration.
![Fredensborg Kommune](/img/brand/fredensborgkommunejanne4.jpg)
Administrativ medarbejder der har sans for detaljen og høj kvalitet
Vil du være et centralt omdrejningspunkt for organisationens politiske sager og sikre høj kvalitet i opgaveløsningen?
Du bliver en del af et team, som består af 4 direktionssekretærer, 1 borgmestersekretær og 2 elever. I alt 7 kollegaer med hver sit ansvarsområde, men som arbejder tæt sammen og hjælper hinanden i hverdagen. Vores team understøtter det politiske niveau samt medarbejdere og ledere i hele organisationen. Alle i teamet bidrager til det gode arbejdsmiljø med en uformel og humoristisk omgangstone.
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/spo_topgif_Kommune-Konsulenterne_20230428.jpg)
Sagsbehandlervikarer til Kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området med udbetaling af ydelser, og er du parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente sagsbehandlere til kortere og længere vikariater i kommunernes ydelsesafdelinger i hele landet.
![Kommune Konsulenterne](/img/brand/9_spo_bund_kommunekonsulenterne_20230524.jpg)
![Halsnæs Kommune](/img/logo/Halsnaes_Kommune_logo_mer20110309.gif)
Administrativ konsulent til Ledelsesbetjening og Kommunikation
Som administrativ konsulent bliver du en del af et team på fire medarbejdere, der understøtter borgmesteren, byrådet og direktionen med en række væsentlige opgaver i den daglige drift.
Blandt opgaverne er styringen af de politiske dagsordener, kalenderstyring, håndtering af aktindsigtssager, økonomistyring og besvarelse af henvendelser fra borgere.
Vi har en masse godt at byde på. Spændende og meningsfulde arbejdsopgaver, et godt arbejdsmiljø og fleksibilitet, der går begge veje, er bare nogle af de mange ting, som vi kan fremhæve.
![Nordsjællands Politi](/img/logo/PolitiLogoBlaa.gif)
Administrative medarbejdere til Nordsjællands Politi, Central Visitation
Central Visitation er en af borgernes vigtigste indgange til Nordsjællands Politi. Her modtages alle skriftlige borgerhenvendelser, der journaliseres og visiteres inden for en meget kort frist.
Som administrativ medarbejder i Central Visitation består dit arbejde i:
- Registrering af diverse borgerhenvendelser i politiets systemer
- Skriftlige og telefoniske udredninger af uklarheder og mangler ved anmeldelser, f.eks. ved henvendelse til anmelder og parter
- Fremsendelsespåtegninger og ekspedition af sager til fremmede politikredse og andre enheder i Nordsjællands politi
![Udlændinge- og Integrationsministeriet](/img/logo/UIM_logo.png)
Kontrolmiljøansvarlig til Hjemrejsestyrelsen – præg din egen rolle og opgaveportefølje
Vil du arbejde med risikostyring og understøtte organisationen i at vedligeholde et effektivt kontrolmiljø på det finansielle område og inden for informationssikkerhed?
Som noget nyt skal statslige myndigheder have en kontrolmiljøansvarlig, hvorfor vi lige nu søger en kollega, der har lyst til at være den drivende kraft af implementering af et kontrolmiljø i Hjemrejsestyrelsen.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid med betalt frokostpause og mulighed for at arbejde hjemme, når det giver mening i forhold til dine opgaver.
![Rudersdal Kommune](/img/logo/RK_logo_mer20130109.gif)
Skolesekretær til Rude Skov Skole, afdeling Høsterkøb
Er du vild med børn, og vil du arbejde på en skole med højt til loftet og med kolleger, der siger ja - så kom til Rude Skov Skole, afdeling Høsterkøb.
Det vil være din primære opgave at understøtte vores ledelses- samt ressourceteam med kalenderstyring, mødeplanlægning, kursuskoordination, kommunikation m.fl.
Finder du glæde ved at få en skoles komplekse kalenderpuslespil til at gå op, og trives du i et dynamisk arbejdsmiljø med højt tempo, mange kontaktflader og møder du opgaver og mennesker med godt humør, så er du den person vi søger.
![Nordsjællands Politi](/img/logo/PolitiLogoBlaa.gif)
Administrativ medarbejder til politidirektørens forkontor
Som medarbejder i politidirektørens forkontor understøtter du politidirektøren og den øvrige del af politikredsens øverste ledelse, der ud over politidirektøren består af stabschefen, chefpolitiinspektøren og chefanklageren. Opgaverne er meget varierende og omfatter bl.a. indsamling og udsendelse af materiale til brug for diverse møder, sikring af den nødvendige interne opfølgning, kalenderstyring, mødeplanlægning mv.
I stillingen er man et centralt omdrejningspunkt i kredsen, og dagene ligner derfor sjældent hinanden. Du vil blive en del af løsningen af store som små opgaver, som indimellem kan have korte frister.
![Frederikssund Kommune](/img/brand/fr_andet_adm_2023.png)
Sagsbehandler til sygedagpengeopfølgning og Jobafklaring
Ny kollega til sygedagpengeteamet (genopslag) samt barselsvikar til Jobafklaring
I Sygedagpenge og Jobafklaring arbejder vi målrettet på at fastholde borgere i beskæftigelse og støtte dem i deres tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Med et højt fagligt niveau og stort engagement skaber vi en positiv dialog med borgerne og sikrer helhedsorienterede løsninger.
Du vil blive en del af et fagligt stærkt og engageret team med fokus på udvikling. Stillingen giver dig selvstændighed i arbejdet og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde.
![Nordsjællands Grundskole og Gymnasium samt HF og international department](/img/brand/_top-ngg-221123.png)
2 skolesekretærer til vores nye team
Vi er i proces med at opbygge et verdensklasse sekretær-team og til det behøver vi to nye kollegaer: En sekretær med primært ansvar i grundskolen og en sekretær med primært ansvar i vores internationale grundskole.
Teamet kommer til at arbejde efter en struktur, hvor vi tilstræber, at man vil være hovedansvarlig for nogle områder og backup til andre, så der altid er nogen at dele informationer og drøfte muligheder med samt at dele arbejdet med i travle perioder. Det kan være opgaver som sygefraværsstatistik, kontrakter og refusioner.
![Nordsjællands Grundskole og Gymnasium samt HF og international department](/img/brand/_bund-ngg-221123.png)
![DTU, Danmarks Tekniske Universitet](/img/logo/DTU_Logo_Corporate_Red_05042019_2.png)
Medarbejder til Shared Services Center med flair for tal – Afd. for Økonomi og Regnskab
Har du flair for økonomi, håber vi at du vil søge denne stilling på 10 timer ugentligt i Shared Servicecenter i økonomiafdelingen (AØR) på DTU i Lyngby.
Samarbejdet med projektkontrollerne og håndtering af projektøkonomien for DTU’s forskningsprojekter er centralt i dit job. For at understøtte høj kvalitet og effektivitet, arbejder vi med standardiserede processer. Du skal være med til at kvalitetssikre og forholde dig til tallene og hjælpe projektkontrollerne med at styre projekterne sikkert i mål inden for bevillingsgiveres og lovgivningens rammer.
![DTU, Danmarks Tekniske Universitet](/img/logo/DTU_Logo_Corporate_Red_05042019_2.png)
Projektkoordinator med flair for administration, projektunderstøttelse og mennesker - DTU Fysik
Er du vores nye nøgleperson?
Vi søger en medarbejder til Institut for Fysik (DTU Fysik), hvor du vil have det daglige ansvar for administrationen i et travlt miljø med forskere og studerende.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Support ved budget- og årsafrapporteringer
- Støtte sektionslederen i den løbende styring af ressourcer
- Løbende ajourføring og opdatering i DTU’s journalsystem
![DTU, Danmarks Tekniske Universitet](/img/logo/DTU_Logo_Corporate_Red_05042019_2.png)
Administrativ koordinator til ph.d.-administration hos DTU Energi
Drømmer du om en specialistrolle i et helt unikt miljø, hvor du er omgivet af topforskere og studerende fra hele verden?
Vi tilbyder en stilling, hvor du får ansvar for instituttets ph.d.-ansættelser fra indskrivning til afslutning af ph.d.-studiet og hvor du bliver go-to person , når det gælder regler og retningslinjer på området.
Vi har en uformel omgangstone og sætter pris på at udveksle viden og erfaring. Fleksibilitet er en naturlig del af vores arbejdsform, og vi arbejder både fysisk på campus og kan have hjemmearbejdsdage.
![Halsnæs Kommune](/img/logo/Halsnaes_Kommune_logo_mer20110309.gif)
Rådgivere til det specialiserede voksenområde
Brænder du for arbejdet med voksne med funktionsnedsættelser og sociale udfordringer?
Ønsker du et arbejde, der giver mening, hvor der er en stærk holdånd iblandt kollegaerne, og hvor fleksibilitet og balance imellem arbejde og privatliv prioriteres højt?
Du får ansvaret for en sagsstamme med omkring 45 sager (unikke cpr.nr.). Vi bestræber os på at samle borgers sager hos én rådgiver, så borger ikke skal navigere og koordinere iblandt flere.
![Halsnæs Kommune](/img/logo/Halsnaes_Kommune_logo_mer20110309.gif)
Ny kollega til vejområdet med flair for myndighedsbehandling
Vi søger en ny kollega, som har lyst og evne til at arbejde med myndighedsopgaver og borgerhenvendelser i sager inden for vejområdet.
Du skal som en del af myndighedsbehandlingen udarbejde høringsbreve og afgørelser, varetage kontakten med de berørte borgere, udarbejde politiske beslutningssager, udgiftsfordelinger samt meget andet.
Stillingen er som udgangspunkt fuldtid - med en arbejdsuge på 37 timer med flextid og mulighed for hjemmearbejde.
Ydelsessagsbehandler til Flekslønstilskud og Ledighedsydelse pr. 1. august 2024
Er du en faglig skarp teamplayer eller brænder du for at blive det?