Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
33 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Teamorienterede profiler til tværgående sagsbehandlingsenhed
Ønsker du at være på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der i takt med din faglige udvikling også er plads til en god balance mellem arbejdsliv og privatliv? Kunne du tænke dig at understøtte en stor afdeling, bestående af mere end 400 medarbejdere med en række spændende skattefaglige sagsbehandlingsopgaver?
Du vil indgå i en enhed på 22 medarbejdere, der udover understøttende sagsbehandlingsopgaver som bl.a. aktindsigt og indsigelser, løfter en lang række juridiske opgaver og hvor der arbejdes med en række spændende tværgående projekter relateret til sagsbehandlingsopgaver og forvaltningsretlig compliance.
114: Hjælp borgerne godt på vej ved strafbare hændelser
Østjyllands Politi søger administrativ medarbejder til en fuldtidsstilling i Servicecenteret.
Servicecenteret modtager stort set alle Østjyllands Politis telefoniske og skriftlige henvendelser.
Vi tilbyder et job med alsidige og udfordrende opgaver, hvor vi ved at sparre på tværs af faggrupper finder de bedste løsninger. Læringskurven er stejl, da opgaverne spænder vidt, men du kan være helt sikker på, at der altid er en kollega til at hjælpe dig.
Engagerede og talstærke administrative medarbejdere med bogholderierfaring o.l. til Danmarks største kasseapparat
Ønsker du et meningsfyldt arbejde og et liv, hvor der er en god balance mellem arbejde og fritid?
Kommer du med på holdet, så får du en spændende og afvekslende hverdag med et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver, hvor der er fokus på, at du får udviklet dine kompetencer.
Du vil få en grundig og nærværende oplæring af en personlig mentor og gennem e-læringskurser og webinarer.
Engagerede medarbejdere til smuglerikontrol
Vil du bidrage til at forhindre ulovlig ind- og udførsel af fx narkotika, våben og større pengebeløb ved at kontrollere varer, rejsende og transportmidler?
I enheden Samfundsbeskyttende Kontrol Nord løser vi kontrolopgaver med fokus på illegale varer. Din overordnede opgave vil være at beskytte borgere og samfund mod farlige og ulovlige varer.
Dine opgaver vil omfatte:
- smuglerikontrol, herunder scanninger og tydning af billeder
- kontrol på vegne af andre myndigheder
- vagtrapportering, herunder lettere sagsbehandling og journalisering af kontrolsager.
Medarbejder til opmåling og databehandling (midlertidig stilling)
Opmåling til lands og til vands; lyder det som noget for dig? Har du erfaring med indsamling af måledata og databehandling, og har du lyst til at udvide din kompetencer? Så er du måske vores nye kollega i Kystdirektoratets opmålingsteam.
Team Opmåling udfører sø- og landmålinger i de kystnære områder på land og til vands. Desuden foretages opmålinger af havne og sejlløb. Teamet indsamler også vejr-, vand- og bølgedata samt drifter og vedligeholder målere og udstyr. Kystdirektoratet bruger data til alt fra anlægsarbejde til klimaberegninger, og data leveres desuden til eksterne kunder.
Socialfaglig konsulent med gode forhandlingsevner til det specialiserede voksenområde
Er du en skarp forhandler, har du overblik og trives du i en hverdag med mange kontaktflader både i og udenfor kommunen?
Brænder du for det specialiserede voksenområde og vil du bidrage til, at borgere med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse har de rette rammer til at trives og udvikle sig?
Så er du måske vores nye kollega.
Driftsorienteret leder med personaleledelseserfaring søges til Danmarks største kasseapparat
Har du succes med at motivere medarbejdere både som gruppe og som individer? Kan du balancere effektivitet, kvalitet og høj trivsel?
Her får du mulighed for et job der giver mening, da vi gør en samfundsnyttig indsats. Du får et selvstændigt ansvar, medindflydelse og god mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, samt karrieremuligheder i en stor koncern i hele landet.
Som funktionsleder står du i spidsen for p.t. 24 dygtige medarbejdere i enheden Opkrævning - Afvikling 1. I får sammen ansvaret for at håndtere et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver.
Administrativ kollega til Politiadministrativ Enhed
Den Politiadministrative Enhed understøtter politiafdelingerne ved Østjyllands Politi.
Enheden varetager opgaver som klargøring af straffesager til videre behandling, bistand til slutning af sager, standardskrivelser til borgerne, telefon- og andre borgerhenvendelser, koordinering- og transskribering af afhøringer, fotoforevisning og transport- og besøgskoordinering.
Der tilbydes en spændende og afvekslende arbejdsplads, hvor faglighed og engagement er i højsædet.
Dedikerede kontorfunktionærer søges til Værgemålskontoret i Ringkøbing
Har du lyst til at være en del af et engageret team, hvor du ikke blot løser administrative opgaver, men aktivt deltager i tilrettelæggelsen af driften, forbedringer og samarbejde?
Dine opgaver inkluderer blandt andet:
- Primær opgave indenfor effektiv journalisering.
- Indledende skridt i sagsbehandlingen, herunder indhentning af forskellige oplysninger.
Vi har aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdes tilrettelæggelse.
AOF Job & Dansk søger en fastholdelseskonsulent til vores nye sprogcenter i Aarhus med start 1. august 2024
Vi søger en dygtig og engageret fastholdelseskonsulent, der kan bidrage til at fastholde frafaldstruede kursister i deres danskuddannelsesforløb og reducere fravær.
Vi tilbyder:
- et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet
- et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tillid
- fuldtid (evt deltid)
- løn iht gældende overenskomst
AOF Job og Dansk søger beskæftigelses- og uddannelsesvejleder til nyt sprogcenter i Aarhus
AOF Job & Dansk søger en kompetent og engageret beskæftigelses- og uddannelsesvejleder til vores kommende Sprogcenter i Aarhus med opstart 1. august 2024.
Arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- varetage individuel og gruppevejledning af vores kursister på sprogskolen om job og uddannelse
- varetage undervisning af grupper i emner af relevans for jobsøgning, valg af job og uddannelse
- afklaring af kursisters uddannelses-og beskæftigelsesmæssige baggrund
Vi tilbyder et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet samt et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tilli
Kontorfunktionærer til bidragsenhederne
Har du lyst til at være en del af et engageret team, hvor du ikke blot løser administrative opgaver, men aktivt deltager i tilrettelæggelsen af driften, forbedringer og samarbejde?
Du vil ikke kun håndtere sager, men også være med til at drive og optimere processer. Vi arbejder efter Lean-principper for at sikre effektivitet og kontinuerlig forbedring i vores daglige arbejde i sager om fastsættelse og ændring af børne- og uddannelsesbidrag samt fastsættelse af konfirmationsbidrag.
AOF Job & Dansk søger administrative medarbejdere til nyt sprogcenter i Aarhus
Vi tilbyder spændende arbejdsopgaver i et professionelt miljø med fokus på faglighed og kvalitet samt et godt arbejdsmiljø baseret på samarbejde og tillid.
Arbejdsopgaver er bl.a.:
- Administration af kursister og hold i LUDUS
- Koordinering af diverse opgaver ved holdstart, herunder hjælp til holdsætning
- Kontakt til kommunen i form af henvisninger og opfølgning pr. telefon eller mail
Ydelsessagsbehandler til Borgerservice og Ydelse
Borgerservice og Ydelse er en del af forvaltningen Beskæftigelse og Borgerservice. Vi er 47 medarbejdere i afdelingen, hvor der er et godt og positivt arbejdsmiljø, med gode arbejdsrelationer og fokus på trivsel.
Stillingen omfatter bevilling af forsørgelsesydelser og enkeltydelser primært til borgere, der har ret til kontanthjælp, uddannelseshjælp, ressourceforløbsydelse, overgangsydelse og selvforsørgelses- og hjemrejseydelse. Du vil komme til at indgå i et team på i alt 6 medarbejdere.
Medarbejder til vejlederteam med administrative kompetencer og overblik
Har du lyst til at indgå i et team, der vejleder unge og voksne i forhold til uddannelse og uddannelsesvalg?
Dine primære arbejdsopgaver er bl.a.:
- Vejledning via telefon, digitale platforme, åbent hus-arrangementer etc.
- Vejledning og administration i forbindelse med optag og behandling af ansøgninger.
- Sagsbehandling og administration, fx behandling af ansøgninger fra optagelse.dk.
Du får en grundig introduktion til opgaverne og du arbejder tæt med erfarne kolleger omkring de forskellige funktioner i jobbet.
Administrativ medarbejder til Ejendomme
Ejendomme har ansvaret for drift og vedligeholdelse af kommunens bygningsportefølje. Som administrativ medarbejder vil du spille en central rolle i afdelingen, hvor opgaverne løses i fællesskab.
Det administrative team består af fire medarbejdere, og du vil være en af dem. Opgaverne kræver en systematisk tilgang, samarbejdsevner, vidensdeling og evnen til at finde løsninger på nye udfordringer.
Vikarbureau søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger i hele landet
Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.
Vikarbureauet Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere vikariater samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger i hele landet.
Administrativ medarbejder til nyoprettet administrativt område for skoler
Har du et godt blik for udvikling af administrativ understøttelse?
TEKNIK OG MILJØ SØGER SAGSBEHANDLER TIL OPGAVEN OM OMKLASSIFICERING AF DE AARHUSIANSKE VEJE
Kan du skabe struktur og holde overblik over massevis af dokumenter, høringssvar og henvendelser, samtidig med at du møder borgeren i øjenhøjde og på en naturlig måde?
Systemadministrator på KMD OPUS Vagtplan, social- og ældreområdet i Favrskov Kommune
Vi søger en erfaren og fagligt dygtig kollega som administrator på KMD OPUS Vagtplan.