Jobannonce: Kunde/Serviceleder til Forområde, Kvickly Herning

Gem
Kvickly

Kunde/Serviceleder til Forområde, Kvickly Herning

Som leder for forområdet er det først og fremmest din opgave at:

  • Sørge for, at der altid er en høj standard i din afdeling (forområde/kasselinje)
  • Rådgive og betjene vores kunder
  • Sikre den bedste kundeservice.
  • Udarbejde arbejdsplaner, afholde afdelingsmøder og udviklingssamtaler med dine medarbejdere

I dagligdagen er det dig, der har blik for kundernes behov og efterspørgsel, og du har stor frihed til at præge din afdeling inden for Kvicklys rammer i samarbejde med varehuschefen og souschefen. Samtidig har du det daglige ansvar for medarbejderne i din afdeling. Du klæder medarbejderne på og motiverer dem i det daglige ved at uddelegere opgaver og ansvarsområder og lade dem komme med deres idéer. Det er alt sammen med til at give dig en både sjov og afvekslende hverdag.