16 jobannoncer matcher din søgning 16 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Banedanmark

Forretningsudviklingsassistent til støttefunktion

København V

Se video om Banedanmark som arbejdspladsVil du have en alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade og mulighed for at sætte dit eget præg på udviklingen af forretningsinitiativer? Så er du måske vores nye forretningsudviklingsassistent.

Til at understøtte Anlægsdivisionens topledelse og de mange baneprojekter spiller sektionen Divisionssekretariat & PMO en afgørende rolle. Her søger vi lige nu en forretningsudviklingsassistent, der har lyst til at assistere ledelsen med udvikling af de forretningsinitiativer, som vi har i Divisionssekretariatet & PMO.

Banedanmark
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Direktionssekretær til ledelsessekretariatet

København Ø

Vil du sidde i hjertet af vores organisation og hjælpe vores direktion med at få deres hverdag til at spille? Motiveres du af at levere god service og sikre, at direktionens møder kører som smurt?

En af dine vigtigste opgaver bliver at have ansvaret for at få vores to vicedirektørers kalendere til at gå op. Beskæftigelsesområdet har høj aktivitet og får meget opmærksomhed. Der er derfor stor efterspørgsel på vores direktion. Det betyder, at du kommer til at flytte et møde og så skal være parat til at rykke på mødet igen, når der sker ændringer i direktionens mødekalender.

Københavns Kommune

Dygtig og engageret sagsbehandler med folkeregistererfaring til Københavns Folkeregister

København V

Brænder du for sagsbehandling? At yde god service over for vores borgere? Vil du være med til at drive landets største folkeregister på en positiv, udviklende og effektiv måde?

Du indgår i sagsbehandlingen på folkeregisterområdet, hvor du med lyst og interesse arbejder med folkeregistrering herunder flytninger, sygesikring, lægeskift, valg og andre myndighedsopgaver, der følger CPR-loven.

Vores arbejdsklima er uformelt med en åben og ærlig omgangstone.

Rigspolitiet

Rigspolitiets Center for Personaleadministration søger strukturerede og servicemindede medarbejdere

København V

Vil du være med til at løfte en samfundsmæssig vigtig opgave for alle ansatte i politiet gennem konkret sagsbehandling?

Du bliver en del af et alsidigt team i sektionerne Ansættelse eller Løn, bestående af i alt 45 medarbejdere. Her vægter vi både faglig og personlig udvikling højt.

Som din nye arbejdsplads tilbyder vi et spændende og varieret arbejde med i perioder skiftende arbejdsopgaver. I centret varetager vi mange forskelligartede opgaver såsom ansættelser af civile og polititjenestemænd, barsel, løn, afsked og ferieafregning. Dine arbejdsopgaver indebærer primært sagsbehandling af ansættelse, løn eller barsel.

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane

Miljø- og myndighedskoordinator med høj faglig ballast og gode samarbejdsevner

København S

Har du erfaring med myndighedsgodkendelser til store bygge- og anlægsarbejder, og brænder du for at bidrage til hovedstadens fremtidige infrastruktur?

Vi søger i øjeblikket en miljø- og myndighedskoordinator til når vi blandt andet udvider metroen med den nye M5 linje samt udvider metroen til Nordhavn med to nye stationer. Samtidig fylder miljøforhold i forbindelse med driften af metro og letbane mere og mere med kommende åbning af metro til Sydhavn og senere åbning af Letbanen.

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane
Erhvervsministeriet

Sekretær for ministeren til Erhvervsministeriets departement

København

Er du struktureret og kvalitetsbevidst? Trives du med at arbejde selvstændigt og have ansvar, og kan du navigere i en travl hverdag og samtidig yde høj service?

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Kalenderstyring og mødebooking
  • Indsamling og klargøring af ministerens mødemateriale
  • Praktisk bistand i forbindelse med bestilling af rejser samt håndtering af udgiftsbilag
Københavns Kommune

Enhedssekretær med flair for god teknisk kommunikation til Vejgenopretning i Københavns kommune

København S

Vi søger en ny kollega, som kan styrke os i vores kommunikation og dialog om vores vejgenopretningsprojekter på en måde, så borgerne i København lettere kan forstå, hvad vores projekter går ud på.

Vi har gang i ca. 20-30 anlægsprojekter om året, så det påvirker trafikanternes og borgernes hverdag. Det er derfor vigtigt, at vi får kommunikeret konsekvenserne af anlægsprojekter på en let og forståelig måde.

Ved siden af kommunikationsopgaven skal du varetage opgaven som enhedssekretær. Det omhandler forskellige administrative- og koordineringsopgaver.

Københavns Professionshøjskole

Studieadministrativ koordinator til studieforløbsteam

Campus Carlsberg

Har du styr på uddannelsesregler og god forvaltningsskik? Har du lyst til at rådgive vores studerende om regler og rammer for deres studie, og trives du i en travl hverdag med både drifts- og udviklingsopgaver? Så er du måske vores nye kollega i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP).

I Studieservice bliver du en del af et fagligt miljø med mange forskelligartede opgaver, der har de studerendes uddannelsesforløb som omdrejningspunkt. Vi er et team med plads til forskellighed, som vægter det gode kollegiale samarbejde højt.

Anklagemyndigheden

Kontorfunktionær til den centrale anklagemyndighed i København

København V

Du vil indgå i den administrative søjle og være med til at understøtte vores kerneopgaver, som bl.a. er ankesagsbehandling og klagesagsbehandling samt øvrige administrative opgaver. Sagerne behandles digitalt i vores sagsstyringssystem, Platina.

I tæt samarbejde med vores jurister skal du være med til at sikre kvalitet og effektivitet i vores sagsbehandling.

Uddannelses- og Forskningsministeriet

Facility management koordinator til Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

København Ø

Kan du bevare overblikket også i pressede situationer? Og har du lyst til et job, hvor du hver dag er i kontakt med mange forskellige mennesker?

Du bliver ansvarlig for, sammen med fire kollegaer i enheden:

  • At sikre, at enhedens leverancer til UFM Koncernen optimeres til stadighed, og at vi når vores målsætninger.
  • forhandling og opfølgning på kontorleje og leverandøraftaler, hvor det er relevant for driften.
  • at identificere og implementere effektive processer og metoder.
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

Grundig og engageret administrativ medarbejder til Kontor for Prøver, Eksamen og Test

København SV

Vil du have ansvar for, at driften fungerer optimalt i forbindelse med folkeskolens prøver samt bidrage til at løse vigtige administrative opgaver vedr. prøver, censorallokering, kommunikation til sektoren?

Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for udvikling. Du vil få en alsidig hverdag, hvor du kommer tæt på driften i prøveproduktionen.

Dine opgaver vil især bestå af:

  • Bidrage med forretningsviden og -perspektiver til udvikling af nyt prøveadministrativt system
  • Ansvar for driften af kontorets callcenter, som i det daglige bemandes af teamets tre dygtige studentermedhjælpere
  • Redaktør af månedligt nyhedsbrev om folkeskolens prøver
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Kompetencesekretariatet

Administrativ medarbejder med fokus på sagsbehandling søges til Kompetencesekretariatet – Projektansættelse (32-37 timer)

København K

Har du erfaring med sagsbehandling, er struktureret og ønsker et selvstændigt ansvar?

Dine opgaver vil primært ligge inden for bl.a. disse hovedområder:

  • Sagsbehandling af ansøgninger i Den Statslige Kompetencefond
  • Brugerkontakt herunder besvarelse af mails og telefoner
  • Analyseopgaver

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning.

Indenrigs- og Sundhedsministeriet

Kontorfunktionær til administrationsopgaver

København K

Brænder du for god sagsbehandling? Og har du erfaringer med sagsbehandling og med ESDH-systemer?

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Behandling af sager vedr. udbetaling af lægemiddelskadeerstatninger.
  • Deltagelse i projekter på ESDH-området, f.eks. aflevering af tidligere WorkZonearkiv samt aflevering af papirsager fra en tidligere journalperiode til Rigsarkivet.
  • Varemodtagelse og godkendelse af indkøb på Facility Management-området i regnskabssystem (INDFAK).

Du vil blive en del af et fagligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med opgaverne, og hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer.

Forsvarsministeriet

Sekretær til departementschefen i Forsvarsministeriets Departement

København K

Kan du se dig selv i en spændende og alsidig sekretærstilling helt tæt på Forsvarsministeriets topledelse?

Din fornemmeste opgave er således at få departementschefens hverdag til at hænge sammen i samarbejde med dine øvrige kollegaer i direktionssekretariatet.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Kalenderstyring, herunder koordination af møder og besøg
  • Planlægning og afvikling af møder, herunder print af materiale samt forplejning
  • Kontakt til kollegaer i departementets underliggende myndigheder, andre departementer samt eksterne samarbejdspartnere
Forsvarsministeriet

Dokumentalister til Rigsarkivet i København

København V

Synes du, at det er spændende at gå på jagt i arkiver?

Indrykket:
Hentet fra Jobcenter

Teknik- og Miljøforvaltningen søger medarbejdere til tilsynsopgaver

København

Vil du være med til at sikre balancen i byen og hjælpe borgere og virksomheder med at reglerne for bl.a. udeservering overholdes?

Indrykket:
Hentet fra Jobcenter

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV