Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
41 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Regnskabschef til den samlede regnskabsaflæggelse på Børne– og Undervisningsministeriets område
Har du en solid regnskabserfaring, og vil du være med til at sætte retning for Børne- og Undervisningsministeriets samlede regnskabsaflæggelse?
Vi søger en skarp og ambitiøs regnskabschef, der har stor erfaring med regnskab, og som kan tage et selvstændigt ansvar for Børne- og Undervisningsministeriets samlede regnskabsaflæggelse med blik for både drift og udvikling.
Det er afgørende, at du har lyst og mod på god og nærværende personaleledelse. Måske har du allerede erfaring som personaleleder, men stillingen rummer også gode muligheder for, at du kan udvikle dig som ny leder.
Head of Controlling
Har du passion for ledelse og et solidt regnskabsteknisk fundament? Og har du desuden fokus på kunder? Så kan du blive en del af en spændende arbejdsplads i en af Nordens førende ejendomsforvaltere.
Vi vægter det sociale fællesskab højt og arrangerer aktiviteter for at styrke sammenholdet. Som Head of Controlling vil du opleve en spændende og udfordrende hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde tæt sammen med dedikerede og dygtige kolleger. Vi tilbyder en stilling med ansvar, indflydelse og mulighed for personlig og faglig udvikling, samt en spændende rejse mod fortsat vækst og succes.
Regnskabs- og administrationschef
Vores regnskabschef gennem ni år har søgt nye udfordringer. Vi søger derfor en ny, fagligt stærk, struktureret og omsorgsfuld regnskabs- og administrationschef.
Vi tilbyder en plads i et stærkt og engageret ledelsesteam med mulighed for at præge fremtidige strategier og visioner.
Opgaverne omfatter bl.a.:
- Økonomistyring
- Budgettering og løbende budgetopfølgning på museets drifts- og tilskudsbudgetter
- Personaleansvar for regnskabsteam (1-2 medarbejdere)
Chef for Sygehusafregning i Regnskab og Finans
Vi har brug for en fagligt dygtig, løsningsorienteret leder, der både kan gå forrest, når det gælder om at styre, forstå og håndtere det specialiserede faglige område, og som selv kan bidrage til sagsløsning med faglig indsigt, sags- og procesforståelse.
Du vil indgå i et lederteam af 4 ledere i en enhed, hvor vi ledelsesmæssigt samarbejder om kerneopgaverne.
Head of Insurance and Risk Management
This strategic role involves overseeing the company’s insurance programs, claims handling and leading our enterprise risk management processes. You will be responsible for the entire insurance life cycle covering our fleet of more than 450 vessels and operational activities in 37 countries.
We embrace flexible working arrangements, encouraging work-from-home options to balance productivity with personal well-being.
Global Finance Process Owner
As a Global Finance Process Owner in Carlsberg, you will work in an international highly efficient and complex environment.
You will ensure implementation of financial processes during ERP projects and support development, improvement, standardization, and harmonization of the finance processes over all the businesses.
Barselsvikar som Business Controller
Brænder du for at udføre alsidige regnskabsmæssige og administrative arbejdsopgaver? Er du motiveret til at indtage en blækspruttefunktion i et dedikeret og velfungerende team?
Stillingen vil primært være beskæftiget med håndtering af fakturering og rapportering. Derudover vil du være bindeled mellem vores site i Glostrup og vores nationale økonomiservicecenter.
Facility opgaverne består primært af ansvar for et mindre antal medarbejdere, samt kontakt med eksterne servicepartnere.
Økonomi- og administrationschef
Vil du være med til at lede et af Danmarks største museer?
ARKEN Museum for samtidskunst søger en erfaren og dynamisk økonomi- og administrationschef, der kan bidrage med både strategisk økonomistyring og effektiv organisationsudvikling.
Med en ny strategi under implementering er museet i en spændende udviklingsfase, hvor alle processer og systemer styrkes.
Dine overordnede ansvarsområder bliver:
- Strategisk økonomistyring
- Organisationsudvikling
Som vores nye økonomi- og administrationschef vil du spille en helt central rolle i museets videreudvikling og være med til at lede og forme fremtiden for samtidskunst.
Administrationschef
Vi søger en administrationschef der kan videreudvikle den økonomiske rapportering, og som kan sikre effektive processer, der understøtter sekretariatet. Du kommer til at tage en aktiv del i hverdagens opgaveløsning i sekretariatets administration.
Din opgave er meget operationel og omfatter blandt andet budgettering, lønadministration og likviditetsstyring. Du har ansvaret for udarbejdelse af periodeopgørelser og klargøring af regnskabet til revisor for både DGU og DGU Erhverv (DGUE).
Sr. Finance Manager / Plant Controller
Are analysis, reporting and a focus on optimization among your top talents? Can you easily see yourself as a frontrunner in our finance department, where you have a great influence on setting the standards at our factory? Then you might be our new colleague!
You have a Bachelor’s degree in Business Administration, with an Accounting or Finance major, combined with a minimum of 5 years' experience as a Business Controller, Finance Business Partner, Business Analyst or similar in a manufacturing company.
We imagine that you have leadership skills with coaching, mentoring and performance management skills required for staff reporting directly to this position.
Bliv en del af vores ESG Assurance Team
Du vil blive del af et stærkt miljø med tværfaglig sparring med Deloittes ESG-teams og vores Nordic Sustainability Community. Opgaverne vil variere efter projekterne, men omfatter bl.a.:
- levere ESG erklærings- og rapporteringsydelser til kunder i overensstemmelse med f.eks. CSRD, ESRS og EU-taksonomi
- styre erklæringsopgaver med det daglige ansvar for projektledelse, teamledelse, kvaliteten af vores arbejde og sikre en koordineret proces mellem ESG-eksperter, revisionsteams og kunder
Økonomichef til Carnegie, Nordens førende Investeringsbank
Vi kan tilbyde dig et ansvarsfuldt og alsidigt job med 360 graders økonomiansvar og ledelse af tre dygtige specialister.
Udover den daglige ledelse af økonomifunktionen vil dine ansvarsområder bl.a. være:
- Finans-, kreditor- og debitorbogholderi
- Ledelses- og koncernrapportering
Carnegie er en moderne arbejdsplads med fokus på trivsel og udvikling. Udover gode ansættelsesvilkår tilbyder vi mange sociale aktiviteter, personalegoder og en fantastisk personalerestaurant.
Newsec søger en Director of Financial Management Services
Vil du være med til at beslutte, hvordan vi skal levere til vores kunder i fremtiden, og kan du drive processer på tværs af flere forretningsområder, der sikrer en høj kvalitet, samtidigt med at du formår at skabe følgeskab i forretningen, -så er du måske vores nye kollega i Team Service Excellence.
Dine primære opgaver vil være:
- At sikre udvikling af nye standarder og processer indenfor Financial Management Services (FMS).
- At bidrage til at sikre kvalitet og compliance, samt implementere, optimere, tilpasse og forbedre disse løbende.
Sjællands Universitetshospital søger en Økonomichef og en Chef for Strategi og Plan
Vil du være med til at udvikle Danmarks nyeste universitetshospital, som vil være bedst til det, de fleste fejler, og til at kæmpe for lighed i sundhedstilbud? Hospitalet er i en spændende tid med fusion, indflytning i nybyggeri og et sundhedsvæsen, der hele tiden skal udvikles.
Vi tilbyder to spændende chefstillinger på Sjællands Universitetshospital (SUH). Begge stillinger handler om god personaleledelse samt strategisk og tværorganisatorisk ledelse.
Payroll Supervisor
H&M is seeking a Payroll Supervisor who embodies our core values and is ready to tackle the challenges of payroll management with enthusiasm and expertise.
As a Payroll Supervisor, you will play a crucial role in our finance team, ensuring that our payroll operations run smoothly and align with both our company standards and Danish legislation.
Afdelingsleder indenfor økonomi og it
Vi søger et godt match til vores økonomiafdeling og ønsker at tilbyde dig en stilling, som stiller krav til dig, men også giver dig et frirum til at kunne tilrettelægge dine arbejdsopgaver, både på Jagtvej i Næstved og med mulighed for en til to hjemmearbejdsdage ugentligt, som aftales nærmere med din chef.
Arbejdsopgaver:
- Ledelse af vores økonomiafdeling på 9 medarbejdere
- På sigt også ledelse af vores it-afdeling på 5 medarbejdere
Teamleder til Bygge- og Udviklingsafdelingen
Kunne du tænke dig at være med til at udvikle og bidrage med løsninger til flere af de kommende års helt store dagsordner i et af Danmarks største almene boligselskaber?
Du kommer til at arbejde med mange af de vigtige problemstillinger, der præger hele den almene boligsektor. Her er bæredygtighedsdagsordenen (ESG) central, og Lejerbos mission om at skabe rum for liv kommer til at fylde.
Koncernregnskabschef med stærke faglige værdier
Med reference til firmaets CFO indgår du som koncernregnskabschef i ledergruppen indenfor Finance & IT med ansvaret for virksomhedens regnskabsafdeling bestående af 5 medarbejdere. Du sikrer den fortsatte videreudvikling af afdelingen og medarbejderne i et velfungerende og motiveret finance-team.
Der vil være flere muligheder for at sætte dit eget aftryk på de identificerede områder og stillingen, blandt andet i form af udvikling og optimering af processer, gerne med anvendelse af ny teknologi.
Kontorchef
Som kontorchef har du ansvaret for, at kontoret leverer på sine kerneopgaver, der indebærer risikovurderinger af statens store it-projekter og reviews af it-systemporteføljerne i staten samt sekretariatsbetjening af Statens It-råd.
Desuden vil du spille en nøglerolle i, at Statens It-råd og Økonomistyrelsen bidrager til at styrke styringen af it-økonomien på tværs af staten.
Vi søger en dygtig teamleder til vores regnskabskonsulentteam
Brænder du for regnskabsområdets mange facetter og er du samtidig en dygtig personaleleder? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor du både arbejder med vores kunder samtidig med at du har det daglige ansvar for en del af vores store regnskabskonsulent-team?
Du går forrest som leder, og kan motivere dit team på en positiv og konstruktiv måde. Du coacher og udvikler dit team gennem konstruktiv dialog og samarbejde, og arbejder hele tiden på at følge proces og effektivisere strukturen i teamet.