105 jobannoncer matcher din søgning 105 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Det Danske Filminstitut

Leder af New Danish Screen

København K

Har du lyst til at arbejde med fornyelse af dansk film og støtte udviklingen af dansk films kommende talenter?

Det Danske Filminstitut søger en leder til talentudviklingsordningen, New Danish Screen, som støtter professionel talentudvikling inden for filmområdet. Formålet er at sikre en løbende udvikling og fornyelse af dansk film.

Lederen af New Danish Screen har ansvar for at lede og udvikle ordningens støttefokus samt repræsentere ordningen udadtil.

Kristeligt Dagblad

Office manager

København K

Er du udadvendt og smilende, og kan du tage ansvaret for et godt kontormiljø? Så er det dig, vi søger som daglig leder af den administrative og praktiske gang på avisens domicil.

Kristeligt Dagblad er en arbejdsplads med flotte trivselsmålinger og gode og hjælpsomme kolleger. Som office manager kommer du til at varetage den daglige ledelse af receptionen og være i tæt kontakt med mediehusets mange medarbejdere og samarbejdspartnere.

Kulturministeriet, Departementet

Kontorchef til kontor for jura og ophavsret

København K

Se video om Kulturministeriet, Departementet som arbejdspladsOphavsretsteamet arbejder med politikudvikling, ministerbetjening, internationale forhandlinger, udarbejdelse af lovforslag og bekendtgørelser samt konkret sagsbehandling. Et af de store emner i kontoret er AI og især generativ AI’s betydning for ophavsretten.

Det juridiske team har til formål at sikre, at Kulturministeriets arbejde hviler på et solidt juridisk grundlag. Sekretariatet rådgiver ministeriets fagkontorer inden for alle aspekter af Kulturministeriets fagområder i en juridisk kontekst som ministeriets advokatfunktion med særligt fokus på forvaltningsret, aktindsigt, statsstøtte og lovkvalitet.

Kulturministeriet, Departementet
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

Kontorchef til Ledelsessekretariatet

København SV

Er du garant for sikker direktionsbetjening, effektive forretningsgange og ambitiøs organisationsudvikling? Og har du de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der skal til for at lede et dygtigt fagligt miljø og en stærk feedbackkultur?

Som kontorchef for Ledelsessekretariatet står du i spidsen for vores minister- og direktionsbetjening og for en bred vifte af drifts- og udviklingsopgaver rettet både ud mod uddannelsessektoren og ind mod vores egen organisation.

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Socialdemokratiet

Socialdemokratiet i Europa-Parlamentet søger sekretariatsleder

Ixelles, Belgien

Vil du være med til at sætte tydelige, socialdemokratiske aftryk på EU-politikken? Har du erfaring med strategisk arbejde i en politisk ledet organisation og trives du som blæksprutte i spændingsfeltet mellem europæisk og dansk politik?

Som sekretariatsleder er du med til at sætte socialdemokratiske aftryk på EU-lovgivningen og sikre, at hverdagen i delegationen fungerer. Du er bindeled mellem politikerne, medarbejderne, Socialdemokratiet i Danmark og S&D Gruppen i Europa-Parlamentet.

Gem
Specsavers

Business Development Manager

Nordhavn

Se video om Specsavers som arbejdspladsAt Specsavers, we’re dedicated to making eye and hearing care accessible to all. As pioneers and a global leader in innovative technologies, we help people optimise their vision and hearing.

As our Business Development Manager, you’ll be Reporting to the Head of Business Development for the region and responsible for supporting the Business Development and Contracts Management agenda for the five Northern European markets.

Specsavers
Boligforeningen VIBO

Ejendomsmesterassistent

København N

Du kommer sammen med dit team til at arbejde med den daglige drift og vedli­geholdelse af ejendommene og de grønne områder. Derudover er det vigtigt, at du har lyst til at være i kontakt med beboerne i området og medvirke til at sikre en god service.

Dine primære ansvarsområder er:

  • Ledelsesansvar ved ejendomsmesterens fravær.
  • Passe ejendomskontoret i samarbejde med de andre ejendomsmestre og områdesekretæren, herunder servicering af beboere i kontorets åbningstid.
  • Varmecentraler og tekniske installationer.
Boligforeningen VIBO
Bygningsstyrelsen

Vicedirektør til økonomi, IT og øvrige stabsfunktioner i en af Danmarks største ejendomsvirksomheder

København V

Vores vicedirektør har efter mange år i Bygningsstyrelsen fået nyt job som ejendomsdirektør. Vi bruger anledningen til at justere organisationen og søger derfor ny vicedirektør til økonomi, IT og øvrige stabsfunktioner.

Se video om Bygningsstyrelsen som arbejdsplads

Du vil indgå i den samlede direktion, som i høj grad har fokus på samarbejde på tværs og fælles ambitioner for styrelsen.

Som vicedirektør med ansvar for de tværgående funktioner spiller du en nøglerolle i betjeningen af og samarbejdet med ministeriets departement og Finansministeriet og på tværs i forhold til vores øvrige væsentlige samarbejdspartnere i bl.a. Økonomistyrelsen, Statens Administration, Medarbejder- og Kompetencestyrelsen, Rigsrevisionen samt private systemleverandører.

Genitor ApS søger for Det Nationale Sorgcenter
Gem
Genitor ApS

Chef for rådgivning og behandling

Vejle, København S

Som chef for rådgivning og behandling i Det Nationale Sorgcenter får du muligheden for at komme helt ind i maskinrummet som leder i en højt specialiseret NGO, der samtidig er en af landets mest meningsfulde arbejdspladser.

Du bliver medlem af en chefgruppe på seks og dermed en central aktør i organisationen. Med en bred vifte af opgaver og udfordringer repræsenterer stillingen en spændende mulighed for at gøre en forskel inden for det psykologiske felt, samtidig med at du vil have betydelig indflydelse på organisationens drift og videre udvikling.

Moment søger for CBRE A/S
Gem

Erfaren Facility Manager

Vi søger en erfaren Facility Manager der vil være med til at fastholde det høje serviceniveau CBRE står for. Lyder det som noget for dig, så læs videre her.

Du kommer til at bruge dine færdigheder som en erfaren Facility Manager til at styre den daglige drift af stedet, støttet af en Workplace Assistant, der dækker vedligeholdelsesopgaver.

Du vil få en bred og forskelligartet vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for koordinering af arbejdsopgaver for teamet og det vigtigste kontaktpunkt for kunden på stedet. Dette omfatter styring af lokationens driftsbudget og tilknyttede finansielle aktiviteter.

Københavns Kommune

Sekretariatschef til Socialforvaltningen

København

Banker dit hjerte for politik, presse, strategi og kommunikation? Er du en haj til politisk betjening, og har du lyst til at gå forrest for et skarpt sekretariat, der arbejder for at gøre en forskel for borgere?

Vi tilbyder en central, strategisk og tværgående rolle i landets største socialforvaltning og i en kommune, der vil bidrage til udviklingen af offentlig forvaltning. Som chef for Ledelsessekretariatet bliver du hjertet af vores politiske maskinrum, hvor du arbejde tæt sammen med socialborgmesteren, Socialudvalget og direktionen i Socialforvaltningen.

Skattestyrelsen

Kontorchef til centralt proceskontor i Skattestyrelsen

København S

Vil du være med til at forbedre vores processer i Skattestyrelsen – og derved få en vigtig rolle i udviklingen af fremtidens skatteforvaltning?

Vi søger en ambitiøs kontorchef, der med engagement kan stå i spidsen for overgangen fra proceskortlægning til procesoptimering og gevinstrealisering. Kontorchefen skal derved være med til at sikre, at de færdige proceskortlægninger bliver taget i brug og kommer til at lette hverdagen i Skattestyrelsens forretningsområder.

Skattestyrelsen
Danmarks Nationalbank

Chef for Implemen­tering af Pengepolitik og Statsgæld i National­banken

København Ø

Vær med til at sikre Danmark en robust økonomi?

Med din erfaring og viden inden for penge-, kapital- og valutamarkedet og med ledelse kan du blive guld værd for Danmark, for banken og for dine kolleger.

Som chef for sektionen Implementering af Pengepolitik og Statsgæld bliver du ansvarlig for implementeringen af fastkurspolitikken og forvaltning af statens låntagning og gæld.

Danmarks Nationalbank
Hjemmehjælpen A/S

Sundhedsfaglig teamleder - aften

København S

Et godt arbejdsmiljø begynder med respekten for den enkelte. Og for os betyder det blandt andet, at vi dagligt støtter, vejleder og bakker op om hinanden. Et positivt og udviklende miljø er alfa og omega for en arbejdsplads, hvor det handler om at have overskud og drage omsorg for andre mennesker.

Vores ledelse har et særligt ansvar for at sikre, at den enkelte medarbejder trives og har opgaver, der matcher medarbejderens kompetencer. Ledelsen har også ansvar for at medarbejderne løbende udvikles gennem efteruddannelse.

Vi står lige nu og mangler 1 kollega til aften i ulige uger.

Hjemmehjælpen A/S

Sundhedsfaglig teamleder - dag

København S

Et godt arbejdsmiljø begynder med respekten for den enkelte. Og for os betyder det blandt andet, at vi dagligt støtter, vejleder og bakker op om hinanden. Et positivt og udviklende miljø er alfa og omega for en arbejdsplads, hvor det handler om at have overskud og drage omsorg for andre mennesker.

Vores ledelse har et særligt ansvar for at sikre, at den enkelte medarbejder trives og har opgaver, der matcher medarbejderens kompetencer. Ledelsen har også ansvar for at medarbejderne løbende udvikles gennem efteruddannelse.

Vi står lige nu og mangler 1 kollega til København.

Det Kongelige Teater

Kunstnerisk leder for Den Kongelige Ballet fra 2026

København

Balletmesteren er ansvarlig for Det Kongelige Teaters produktion og iscenesættelse af balletprøver og forestillinger. Balletmesteren planlægger teatrets ballet- og danserepertoire inden for de definerede rammer for Det Kongelige Teaters samlede budgetter, fælles strategi, struktur og mål og under mandat fra teatrets direktør.

Balletmesteren er en del af teatrets direktion og har medansvar for teatrets strategi. Balletmesteren har et særligt ansvar for at bidrage til aktiviteter, der gør kunstformen mere tilgængelig og relevant for folk i hele Danmark, herunder digital programmering, turnévirksomhed og opsøgende aktiviteter.

Skatteministeriet

Skatteministeriet søger ny pressechef

København K.

Skatteministeriet fylder meget i den offentlige debat. Som pressechef er du med fra start til slut, når sagerne ruller, og pressen ringer.

Du vil få ansvaret for medarbejderne i kontoret Presse, som er placeret i afdelingen Stab og Kommunikation. Kontoret består af tre dygtige medarbejdere og dig.

Presse varetager alle opgaver relateret til pressehåndteringen. Det omfatter blandt andet de løbende presseopgaver som pressetelefonen, pressehenvendelser til minister og ministerium, koordinering med særlig rådgiver og koordinering med vores styrelsers pressefunktioner.

Skatteministeriet
MapsPeople A/S

Head of Revenue Operations

Aalborg or Copenhagen

In MapsPeople we need a new revenue operations leader to play a pivotal role in helping the company grow and retain clients.

We are an ambitious B2B SaaS company, and it is safe to say that our new Head of Revenue Operations will play a key role in improving our current set up - including our GTM engine through systems, data, insights, and technology.

With your engineering mindset you can architect efficient processes that improve productivity while simultaneously delivering the data needed to run and improve the business.

MapsPeople A/S
Gem
eesy A/S

Kundeservicechef

København SV

Er du motiveret for at lede transformationer og skabe enestående kundeoplevelser i et digitalt miljø?

Du får ansvaret for et kundecenter, der er entusiastisk og arbejder hårdt hver dag for at leve op til eesys værdier.

Ansvarsområder:

  • Daglig ledelse af kundecenteret med fokus på at opretholde en positiv arbejdskultur og udvikle teamets præstationer.
  • Implementering af AI-chat i kundecenteret med fokus på at forbedre kundeoplevelsen.
Deichmann Sko

Deichmann söker HR-ansvarig till huvudkontoret i Köpenhamn!

København V

Deichmann söker en HR-Ansvarig med fokus på svensk arbetsrätt och arbetsmiljö till vårt nordiska huvudkontor i centrala Köpenhamn.

I rollen ansvarar du för att, tillsammans med HR-assistenten, hantera allt HR-arbete löpande för det svenska bolaget. Du har det huvudsakliga ansvaret för att efterfölja och införliva svensk arbetsrätt och kollektivavtal i företaget. Förhandlingar kommer därför att vara en naturlig del av ditt arbete.

Vi erbjuder möjligheter att på sikt kunna arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV