206 jobannoncer

Din søgning

Filtrér din søgning

Kategori

206 jobannoncer

Gem
Uddannelses- og Forskningsministeriet

Minister- og Ledelsessekretariatet søger en sekretær til at understøtte to direktører i departementet i Uddannelses- og Forskningsministeriet

København K

Er du god til at strukturere, prioritere og skabe overblik, og kan du sikre en smidig og effektiv daglig drift? Er du ansvarsfuld, proaktiv og fleksibel? Og trives du i en hektisk og uforudsigelig hverdag, hvor opgaver af både større og mindre omfang skal løses med høj kvalitet?

Som sekretær for to af de tre direktører bliver du et centralt bindeled mellem direktionen og ministeriet samt mellem direktionen og eksterne samarbejdspartnere. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre en smidig og effektiv daglig drift, hvor dine opgaver vil variere og kræve både selvstændighed og samarbejdsevner.

Uddannelses- og Forskningsministeriet
Gem
Miljøstyrelsen

Alsidig sekretær til MST Sjælland (deltid)

Nykøbing F

Har du et godt blik for helheden på en stor enhed og de forskellige behov hos medarbejdere og ledelse? Er du stærk på samarbejde, administrative systemer og digitale processer? Håndterer du ligeså gerne store som små opgaver?

Miljøstyrelsen Sjælland er en stor enhed med mange forskelligartede opgaver. Du indgår sammen med en anden sekretær i enhedens stabsfunktion og I servicerer sammen den samlede enhed på opgaver vedr. intern enhedsdrift og kontorhold, post/ESDH, lettere sagsbehandling, økonomi/regnskab (fakturahåndtering, posteringer mv.), indkøb osv.

Miljøstyrelsen
Gem
Danmarks Nationalbank

Systematisk og struktureret Security Officer med god sikkerhedsforståelse

København Ø

Som Security Officer bliver du en del af teamet Fysisk Sikkerhed. Vi har ansvaret for den fysiske sikkerhed i Nationalbanken, herunder vores eksterne vagter og sikkerhedsgodkendelse af medarbejdere og samarbejdspartnere.

Dine primære opgaver omfatter:

  • Håndtering af den daglige drift, herunder opfølgning på vagternes daglige dispositioner samt support af dem sikkerhedsmæssigt.
  • Diverse kontrol- og dokumentationsopgaver samt håndtering af sikkerhedsgodkendelser.
Danmarks Nationalbank
Gem
Esbjerg Kommune

Brænder du for god service, digital administration og fagligt fællesskab? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i Fritid

Esbjerg

Fritid er en administrativ enhed i forvaltningen Fritid Sundhed & Omsorg, som varetager en række opgaver indenfor foreningsområdet.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne via telefon, mails og fysisk kundeservice, da god service af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er højt prioriteret.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Booking af kommunale faciliteter
  • Telefonisk, digital og personlig borgerbetjening
  • Udlevering af nøgler og nøglebrikker – herunder kodning
Gem
Esbjerg Kommune

2 skolesekretærer søges til Kvaglundskolen

Esbjerg Ø

Kontoret er skolens hjerte, hvor der kommer rigtig mange forbi for at søge hjælp, råd og vejledning til både stort og småt. Vi søger 2 kompetente og engagerede personligheder, som elsker at have mange bolde i luften og som nyder at have en bred berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartenere.

I det daglige arbejde kommer du til at sidde tæt på ledelsen på Kvaglundskolen, hvor kontorerne ligger tæt på hinanden. I kommer til at have et tæt samarbejde i det daglige arbejde, hvor hverdagen byder på mange forskelligartede opgaver.

Gem
Esbjerg Kommune

Skolesekretær søges til Vittenbergskolen, Linje-S i Bramming

Vittenbergskolen i Esbjerg Kommune søger pr. 1. august 2024 en skolesekretær, der ønsker at medvirke til, at skolens daglige administrative drift er velfungerende.

Du bliver en del af en større sekretærgruppe på tværs af skolerne i Ribe og Brammingområdet, men med særskilte funktioner og ansvarsområde knyttet til Linje S.

Ansvar og opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Elevadministration
  • Mødebooking – tværsinstitution samt lignende
Gem
Skattestyrelsen

Teamorienterede profiler til tværgående sagsbehandlingsenhed

Ringkøbing

Ønsker du at være på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der i takt med din faglige udvikling også er plads til en god balance mellem arbejdsliv og privatliv? Kunne du tænke dig at understøtte en stor afdeling, bestående af mere end 400 medarbejdere med en række spændende skattefaglige sagsbehandlingsopgaver?

Du vil indgå i en enhed på 22 medarbejdere, der udover understøttende sagsbehandlingsopgaver som bl.a. aktindsigt og indsigelser, løfter en lang række juridiske opgaver og hvor der arbejdes med en række spændende tværgående projekter relateret til sagsbehandlingsopgaver og forvaltningsretlig compliance.

Skattestyrelsen
Gem
Østjyllands Politi

114: Hjælp borgerne godt på vej ved strafbare hændelser

Aarhus C

Østjyllands Politi søger administrativ medarbejder til en fuldtidsstilling i Servicecenteret.

Servicecenteret modtager stort set alle Østjyllands Politis telefoniske og skriftlige henvendelser.

Vi tilbyder et job med alsidige og udfordrende opgaver, hvor vi ved at sparre på tværs af faggrupper finder de bedste løsninger. Læringskurven er stejl, da opgaverne spænder vidt, men du kan være helt sikker på, at der altid er en kollega til at hjælpe dig.

Gem
Banedanmark

Administrativ regelsagsbehandler til Kvalitet & Sikkerhed

København V

Vil du medvirke til at forbedre jernbanesikkerheden og udvikle fremtidens jernbane?

Se video om Banedanmark som arbejdspladsVi søger en administrativ trafikal regelsagsbehandler, der skal være med til at udarbejde, udvikle og vedligeholde Banedanmarks illustrationer i bl.a. de trafikale sikkerhedsregler og strækningsoversigter.

Sammen med vores anden administrative trafikale regelsagsbehandler står I for at udarbejde ”best practice” for administrative rutiner samt grafisk fremstilling til de trafikale sikkerhedsregler.

Banedanmark
Gem
Esbjerg Kommune

Kontorassistent til Entreprenør

Esbjerg Ø

Har du lyst til at være en del af et dynamisk team, hvor du kan bruge dine administrative færdigheder og arbejde med økonomi?

Vi tager os af de daglige opgaver inden for økonomi og personaleadministration for kommunens driftsenhed inden for vej- og parkområdet.

Dine opgaver vil være alsidige, men hovedsageligt omfatte:

  • Håndtering og behandling af E-fakturaer – kreditorer
  • Oprettelse af projektnumre og fakturering af lagervarer samt årsopgørelse for lageret
  • Oprettelse og vedligeholdelse af maskinregister
Gem
Frederiksberg Kommune

Engageret brugeradministrator til vores IT-Service team

Frederiksberg

Vær med til at holde styr på roller og rettigheder og give en topklasse service

Vi søger en dygtig og serviceminded administrativ medarbejder til at administrere og vedligeholde roller og rettigheder i IT-systemer. Stillingen er placeret i teamet IT-service, der er ’point of contact’ for vores 7.000 brugere, og som sætter en ære i finde løsninger med brugeren i centrum. 

Du vil få en vigtig rolle i driften af Frederiksberg Kommunes håndtering af IT-roller og rettigheder for brugere samtidig med, at du vil være en del af at opbygge nye processer.

Gem
Faxe Kommune

Leder af tværgående konsulentteam

Haslev

Brænder du for at skabe helhed og sammenhæng i børn og unges liv – og for at sikre at vores tilbud fra almenområdet til det specialiserede børneområde hænger tæt sammen?

Du bliver nærmeste personaleleder for vores 6 dygtige medarbejdere i det tværgående konsulentteam.

Vi insisterer på at have arbejdspladser, hvor alle trives og har en fælles forståelse for, at vi er hinandens arbejdsmiljø og at fokus på samarbejde og stærke arbejdsfællesskaber er nøglen til at sikre både trivsel og glæde - men også høj produktivitet blandt medarbejdere og ledere.

Gem
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Stærke generalistprofiler til koordinerende og administrative opgaver i nyoprettet kontor

Kongens Lyngby

Er du en erfaren generalist, der motiveres af at bevare overblikket over både egne og kontorets administrative opgaver i et tæt samarbejde med dygtige kolleger og øvrige interessenter?

Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på de daglige opgaver. Vi tilbyder et stærkt fagligt fællesskab og en uformel omgangstone med god plads til humor, samtidigt med at vi tager ansvar og stræber efter at forbedre os. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb, hvor du får tildelt en faglig og praktisk ”Buddy” for at sikre en god opstart i opgaverne.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Gem
Faxe Kommune

Leder af Fællesadministration i Center for Børn, Unge og Familier

Haslev

Har du stærke kompetencer inden for administration og drift og sætter du en ære i sikker drift?

Vi søger en engageret og dygtig leder til vores samlede center med almenområdet og det specialiserede område for børn, unge og deres familier i Faxe Kommune.

Du får ansvaret for drift og administrationen i næsten hele centret. Vi er i gang med at etablere en ny stabsenhed, der skal sikre et helhedsorienteret og tværgående fokus på vores mange tilbud på tværs af almenområdet og det specialiserede børneområde.

Gem
Gentofte Gladsaxe Fjernvarme I/S

Administrativ kundeservicemedarbejder

Gentofte

Ønsker du at arbejde med både administration og kundeservice? Kan du bidrage til, at alle vores kunder får samme gode service, og at vi lever op til vores forpligtelser?

Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Besvarelse af henvendelser fra kunder på mail, telefon og personligt. Herunder vil du cirka tre gange om ugen besvare kundeservicetelefonen i ca. 3,5 time.
  • Afsendelse og registrering af forskellige aftaledokumenter
  • Databehandling i Excel

Vi tilbyder en hverdag i konstant udvikling, hvor du kan være med til at sætte dit præg, samt et godt mix af rutineopgaver og nye udfordringer.

Gem
Københavns Politi

Detaljeorienteret HR-medarbejder med gode samarbejdsevner til bemandingsplanlægning i Københavns Politi - Genopslag

København

Som medarbejder i HR-afdelingen får du en spændende og udfordrende arbejdsdag, hvor du sammen med dine kollegaer skal sikre god og professionel understøttelse af bemandingsplanlægningen på tværs af politikredsen.

Bemandingsplanlægningen skal i videst mulig omfang tage hensyn til medarbejdernes egne ønsker, men også til gældende arbejdstidsaftaler og kravet til en omkostningsbevidst planlægning. Det kan skabe modstridende hensyn, hvor du som medarbejder skal være ihærdig, vedholdende og gerne se det som en personlig udfordring at få tingene til at gå op i en højere enhed.

Gem
Frederikssund Kommune

Sagsbehandler til sygedagpengeopfølgning og Jobafklaring

Frederikssund

Ny kollega til sygedagpengeteamet (genopslag) samt barselsvikar til Jobafklaring

I Sygedagpenge og Jobafklaring arbejder vi målrettet på at fastholde borgere i beskæftigelse og støtte dem i deres tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Med et højt fagligt niveau og stort engagement skaber vi en positiv dialog med borgerne og sikrer helhedsorienterede løsninger.

Du vil blive en del af et fagligt stærkt og engageret team med fokus på udvikling. Stillingen giver dig selvstændighed i arbejdet og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde.

Gem
Greve Kommune

Kompetent virksomhedskonsulent 30-37 timer om ugen

Greve

Til borgere på sygedagpenge og jobafklaring Jobcentrets Aktive Tilbud i Greve (JAT).

Vi søger en engageret, positiv og serviceminded kollega, som har erfaring med sagsdokumentation og det virksomhedsrettede arbejde i et Jobcenter. Meget gerne med tyngde på området for sygedagpenge, jobafklaring og fastholdelsesopgaver.

Vi lægger vægt på god trivsel, hvor du har indflydelse på tilrettelæggelsen og udførelsen af dit eget arbejde.

Greve Kommune
Gem
Miljøstyrelsen

HR-rådgiver

Odense C

Vi mangler aktuelt en HR-Rådgiver i Miljøstyrelsens HR, Lønsum & Analyse enhed. Interesserer du dig for en bred palette af opgaver inden for HR, herunder strategiunderstøttelse, relationsskabelse, drift, udvikling, projekter og ad hoc opgaver i en styrelse? Trives du med afvekslende opgaver og at bidrage til enhedens fælles mål?

Du vil hos os få en kombination af driftsopgaver, udvikling af nye løsninger, projektledelse samt ad-hoc opgaver. Stillingen giver dig derfor mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for HR-området og udvikle dine faglige og personlige kompetencer som HR-rådgiver.

Miljøstyrelsen
Gem
Miljøstyrelsen

Alsidig kontorfunktionær til HR, Lønsum & Analyse

Odense C

Enheden er kendetegnet ved høje faglige ambitioner, højt til loftet, frihed under ansvar, stor fleksibilitet, godt humør samt tværgående drøftelser og sparring på opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Administrere vores enhedspostkasse, herunder svare på og fordele mails.
  • Journalisere og følge op på vores bestillinger.
Miljøstyrelsen

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV