Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
72 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Minister- og Ledelsessekretariatet søger en sekretær til at understøtte to direktører i departementet i Uddannelses- og Forskningsministeriet
Er du god til at strukturere, prioritere og skabe overblik, og kan du sikre en smidig og effektiv daglig drift? Er du ansvarsfuld, proaktiv og fleksibel? Og trives du i en hektisk og uforudsigelig hverdag, hvor opgaver af både større og mindre omfang skal løses med høj kvalitet?
Som sekretær for to af de tre direktører bliver du et centralt bindeled mellem direktionen og ministeriet samt mellem direktionen og eksterne samarbejdspartnere. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre en smidig og effektiv daglig drift, hvor dine opgaver vil variere og kræve både selvstændighed og samarbejdsevner.
Systematisk og struktureret Security Officer med god sikkerhedsforståelse
Som Security Officer bliver du en del af teamet Fysisk Sikkerhed. Vi har ansvaret for den fysiske sikkerhed i Nationalbanken, herunder vores eksterne vagter og sikkerhedsgodkendelse af medarbejdere og samarbejdspartnere.
Dine primære opgaver omfatter:
- Håndtering af den daglige drift, herunder opfølgning på vagternes daglige dispositioner samt support af dem sikkerhedsmæssigt.
- Diverse kontrol- og dokumentationsopgaver samt håndtering af sikkerhedsgodkendelser.
Administrativ regelsagsbehandler til Kvalitet & Sikkerhed
Vil du medvirke til at forbedre jernbanesikkerheden og udvikle fremtidens jernbane?
Vi søger en administrativ trafikal regelsagsbehandler, der skal være med til at udarbejde, udvikle og vedligeholde Banedanmarks illustrationer i bl.a. de trafikale sikkerhedsregler og strækningsoversigter.
Sammen med vores anden administrative trafikale regelsagsbehandler står I for at udarbejde ”best practice” for administrative rutiner samt grafisk fremstilling til de trafikale sikkerhedsregler.
Engageret brugeradministrator til vores IT-Service team
Vær med til at holde styr på roller og rettigheder og give en topklasse service
Vi søger en dygtig og serviceminded administrativ medarbejder til at administrere og vedligeholde roller og rettigheder i IT-systemer. Stillingen er placeret i teamet IT-service, der er ’point of contact’ for vores 7.000 brugere, og som sætter en ære i finde løsninger med brugeren i centrum.
Du vil få en vigtig rolle i driften af Frederiksberg Kommunes håndtering af IT-roller og rettigheder for brugere samtidig med, at du vil være en del af at opbygge nye processer.
Stærke generalistprofiler til koordinerende og administrative opgaver i nyoprettet kontor
Er du en erfaren generalist, der motiveres af at bevare overblikket over både egne og kontorets administrative opgaver i et tæt samarbejde med dygtige kolleger og øvrige interessenter?
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på de daglige opgaver. Vi tilbyder et stærkt fagligt fællesskab og en uformel omgangstone med god plads til humor, samtidigt med at vi tager ansvar og stræber efter at forbedre os. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb, hvor du får tildelt en faglig og praktisk ”Buddy” for at sikre en god opstart i opgaverne.
Administrativ kundeservicemedarbejder
Ønsker du at arbejde med både administration og kundeservice? Kan du bidrage til, at alle vores kunder får samme gode service, og at vi lever op til vores forpligtelser?
Dine arbejdsopgaver omfatter:
- Besvarelse af henvendelser fra kunder på mail, telefon og personligt. Herunder vil du cirka tre gange om ugen besvare kundeservicetelefonen i ca. 3,5 time.
- Afsendelse og registrering af forskellige aftaledokumenter
- Databehandling i Excel
Vi tilbyder en hverdag i konstant udvikling, hvor du kan være med til at sætte dit præg, samt et godt mix af rutineopgaver og nye udfordringer.
Detaljeorienteret HR-medarbejder med gode samarbejdsevner til bemandingsplanlægning i Københavns Politi - Genopslag
Som medarbejder i HR-afdelingen får du en spændende og udfordrende arbejdsdag, hvor du sammen med dine kollegaer skal sikre god og professionel understøttelse af bemandingsplanlægningen på tværs af politikredsen.
Bemandingsplanlægningen skal i videst mulig omfang tage hensyn til medarbejdernes egne ønsker, men også til gældende arbejdstidsaftaler og kravet til en omkostningsbevidst planlægning. Det kan skabe modstridende hensyn, hvor du som medarbejder skal være ihærdig, vedholdende og gerne se det som en personlig udfordring at få tingene til at gå op i en højere enhed.
Kompetent virksomhedskonsulent 30-37 timer om ugen
Til borgere på sygedagpenge og jobafklaring Jobcentrets Aktive Tilbud i Greve (JAT).
Vi søger en engageret, positiv og serviceminded kollega, som har erfaring med sagsdokumentation og det virksomhedsrettede arbejde i et Jobcenter. Meget gerne med tyngde på området for sygedagpenge, jobafklaring og fastholdelsesopgaver.
Vi lægger vægt på god trivsel, hvor du har indflydelse på tilrettelæggelsen og udførelsen af dit eget arbejde.
Til barselsvikariat: Skarp kontorfunktionær med flair for tilskudsforvaltning
Kan du lide arbejde med forskellige dele af tilskudsforvaltning? Er du glad for forvaltning og god til it-systemer? Så er du måske vores nye kontorfunktionær i Center for Kunst og Biblioteker.
Som kontorfunktionær i Litteratur, biblioteker og det internationale skal du blandt andet:
- Administrere projekttilskud i TAS (Tilskuds-Administrativt-System) og behandle ansøgninger for Statens Kunstfond og biblioteksområdet
- Kontrollere økonomiske afrapporteringer
- Bistå med sekretariatsbetjening af forskellige udvalg
Kommunikations- og studiesekretær
Har du lyst til at blive en del af et spændende uddannelsesmiljø, hvor du selvstændigt og i stærke arbejdsfællesskaber varetager opgaver inden for kommunikation og administration?
Du vil samarbejde med både den øvrige administration, ledelse og øvrige medarbejdere, og du får en bred kontaktflade på gymnasiet samt en varierende arbejdsdag præget af mange forskellige opgaver.
Udviklingsorientret konsulent til frivilligområdet i Hjerteforeningen (barselsvikariat)
I Hjerteforeningen kæmper vi for bedre liv for mennesker med hjertesygdom – og for at færre skal rammes af hjertesygdom. For at lykkes med dette er vores frivillige helt afgørende, da de driver en række vigtige patient- og pårørendeaktiviteter.
Hvis du kan se dig selv være med til både at understøtte lokale ildsjæle og samtidig være med til at skabe gode rammer for tværgående involvering, motivation og ejerskab blandt frivillige, så vi fortsat kan skabe mest mulig værdi for hjertepatienterne, så er du måske vores nye kollega?
Administrativ medarbejder i Plan og Byg
Kunne du tænke dig et meningsfyldt job på en arbejdsplads, hvor der lægges vægt på et højt serviceniveau, hvor fagligheden er i top, og hvor der samtidig er plads til et arbejds- og familieliv i balance? Hvis ja - så har Gentofte Kommune jobbet.
Hovedarbejdsopgaven består i at understøtte byggesagsbehandlingen ved eksempelvis at varetage efterbehandling af byggetilladelser, udtagning af stikprøvekontrol i byggesager samt at varetage kontakten med ansøger vedrørende materiale, som mangler at blive indsendt i forbindelse med en byggesag.
Konsulent til Bæredygtige Indkøb (barselsvikariat)
Vil du arbejde med menneske- og arbejdstagerrettigheder i globale værdikæder?Vil du være til at med at omsætte politiske ambitioner om bæredygtighed i Københavns Kommunes værdikæde til praksis?
Vi er et hastigt voksende kontor, som består af to teams ved navn Miljømæssigt Bæredygtige Indkøb og Socialt Bæredygtige Indkøb. Opgaverne, vi varetager, er mangeartede fra klima-databearbejdning til sikring af ordentlige løn- og arbejdsforhold på vores byggepladser, og vores arbejdet har stor politisk bevågenhed.
Vi søger en vejleder til vores afdeling i Brøndby og Hillerød
Kan du se dig selv i et job, hvor du skal arbejde med regler og fortolkning af regler på en måde, så de giver mening for vores medlemmer?
Den ene halvdel af jobbet består i at mødes med vores medlemmer, hvor du skal sikre, at de opfylder reglerne for at få dagpenge og være med til at hjælpe dem tilbage på arbejdsmarkedet. Den anden halvdel af jobbet består af administrative opgaver.
Du vil komme til at arbejde på vores kontor i Brøndby, men vi hjælper også alle med at bemande vores kontor i Hillerød efter behov.
Det Kgl. Bibliotek søger en HK-biblioteksmedarbejder til rykkeradministration i en 1-årig midlertidig stilling i afdelingen Magasin, Logistik og Udlån i København
Er du en engageret medarbejder, som motiveres af administrativt arbejde, så er denne mulighed måske lige noget for dig!
Du bliver medlem af en stærk og erfaren medarbejdergruppe og får mulighed for at sætte dit eget aftryk på udviklingen af opgaver og indsatser.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- Varetagelse af den daglige drift i rykkeradministrationen med primært inddrivelse af gebyrer.
- Opkrævning via Navision og bibliotekssystemet Alma.
- Varetagelse af økonomioversigt i Excel, indberetning til Danmarks Statistik, rejseafvikling m.m.
Administrativ holdspiller
I landets største kommunale beredskab er en af vores fornemmeste opgaver, at rykke hurtigt ud til de ildebrande som er meldt via Automatiske Brandalarmeringsanlæg. Du har derfor nu en mulighed for at blive en del af vores administrative team der sidder med Automatiske Brandalarmeringsanlæg.
De daglige opgaver vil blandt andet være at:
- Administrativ oprettelse af nye brandalarmeringsanlæg i samarbejde med beredskabets Operationscenter
- Løbende vedligeholdelse af stamoplysninger på brandalarmeringsanlæggene
- Udarbejde tilslutningsaftaler
Kontorfunktionær til Center for Folkeskole i Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Center for Folkeskole har det samlede ansvar for folkeskolen i Styrelsen for Undervisning og Kvalitet, herunder løbende drift og udvikling af fag og indhold, tilsyn med kvalitet, implementering af lovgivning og bekendtgørelser, udsatte og særlige elevgrupper samt vejledning om overgang til ungdomsuddannelse.
Du vil blandt andet skulle varetage følgende opgaver:
- Understøttelse af centrets ledelse, herunder kalenderstyring, mødeforberedelse, rejsebestilling- og afregning for ledelsen i centeret
- Understøttelse af centrets faglige opgaveløsning relateret til folkeskolens fag og undervisning samt tilsyn med kvalitet i det kommunale skolevæsen
Medarbejder til Shared Services Center med flair for tal – Afd. for Økonomi og Regnskab
Har du flair for økonomi, håber vi at du vil søge denne stilling på 10 timer ugentligt i Shared Servicecenter i økonomiafdelingen (AØR) på DTU i Lyngby.
Samarbejdet med projektkontrollerne og håndtering af projektøkonomien for DTU’s forskningsprojekter er centralt i dit job. For at understøtte høj kvalitet og effektivitet, arbejder vi med standardiserede processer. Du skal være med til at kvalitetssikre og forholde dig til tallene og hjælpe projektkontrollerne med at styre projekterne sikkert i mål inden for bevillingsgiveres og lovgivningens rammer.
Vær med til at yde den bedste borgerservice og styrke kontrolindsatsen
I Høje-Taastrup Kommune går det godt. Kommunen udvikler sig positivt, nye boliger skyder op og mange nye borgere flytter til kommunen.
Dine opgaver består af sagsbehandlingsopgaver omkring flytninger, lægeskift/sundhedskort, indrejser, udrejser, kontrol af udlændinge, tungere bopælssager bl.a. uden fast bopæl m.v.
Vores hverdag bærer præg af en god og åben omgangstone, og du vil helt sikkert hurtigt opleve, at alle i teamet bidrager til, at vi får en god arbejdsdag.
Vær med til at styrke kontrolindsatsen i en kommune i vækst
Høje-Taastrup Kommune udvikler sig positivt, nye boliger skyder op og mange nye borgere flytter til kommunen. Som en del af at være en kommune i vækst, har vi også brug for at en tæt opfølgning og et godt kontrolniveau i forhold til adresser, flytninger og ydelser for kommunens borgere.
Du bliver en del af Kontrolgruppen, som værdsætter det gode samarbejde med hinanden. Vi varetager primært kontrolopgaver omkring sociale ydelser. Og så er vi optaget af at have god og tillidsfuld kontakt og samarbejde med vores kollegaer i andre afdelinger på Rådhuset.
Vores omgangstone er åben og ligefrem og med masser af smil og sjov – det er vigtigt for os, at det skal være sjovt at gå på arbejde