Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
9 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Customer Service Representative (ID 39205)
We are looking for a Customer Service Representative with English and other foreign language (Italian) to join our diverse team.
The primary function in this role is to provide commercial support such as order management, order entry, price checking, order clearing, compliance, complaint handling, coordination of delivery and billing.
Location: Budapest (HU), Baden (DE), Nordborg (DK), Dubnica (SK), or Neumuenster (DE).
Customer Advisor - Germany
Ist es Ihre Leidenschaft, ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen? Möchten Sie die Entwicklung eines erfolgreichen E-Commerce-Unternehmens mit guten Entwicklungsmöglichkeiten und tollen Kollegen fortsetzen?
Dann sind Sie vielleicht die richtige Person für die Position des Kundenberaters in unserem deutschen Team in Rødekro, Dänemark!
Ihr Hintergrund und Ihre Ausbildung sind nicht unbedingt entscheidend. Es ist jedoch von Vorteil, wenn Sie über Erfahrungen im Einzelhandel oder in einem Geschäft verfügen.
Rapportsprogslærer til fagområde til Politiskolen
Som rapportsprogslærer gør du en afgørende forskel ved at styrke Danmarks kommende politibetjentes skriftlige og sproglige kompetencer.
Du underviser politistuderende på politiets grunduddannelse og sikrer, at de politistuderende lærer at begå sig skriftligt i politirapporter på en hensigtsmæssig og selvstændig måde, der underbygger borgernes tillid til politiet.
Desuden indgår du i tværfaglige underviserteams, som sammen har ansvaret for at uddanne de politistuderende inden for faget rapportsprog.
Service Office Assistant
Som Service Office Assistant er du firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere. Vores gæster er fra store dele af Europa, og primært fra Tyskland og Skandinavien.
Derudover har du ansvar for forskellige administrative opgaver så som skriftlige reklamationer, skader, afregning af depositum samt almindeligt forefaldende kontoropgaver.
Vi tilbyder en alsidig stilling i et stærkt fagligt og socialt miljø, som den kvalificerede kandidat selv får mulighed for at udvikle og præge.
Key Account Manager til det danske og tyske marked
Vi har travlt og store ambitioner og derfor søger vi en ny Key Account Manager til at blive en del af vores Value Business-team. I denne stilling vil dit primære ansvar være at udvikle eksisterende kunder og åbne døre til nye kunder på det danske og tyske marked.
Du får mulighed for at skabe din egen hverdag i et miljø, hvor der er fokus på sammenhold, udvikling og at gøre det umulige muligt – og hvor der samtidig er plads til at have det sjovt.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Service Office Assistant
Til vores lokalkontor i Blåvand søger vi to servicemindede og udadvendte kollegaer til at indgå i den daglige drift på kontoret
Du bliver du firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere.
Vi tilbyder en alsidig stilling i et stærkt fagligt og socialt miljø, som den kvalificerede kandidat selv får mulighed for at udvikle og præge.
Freelance Tolke til Dansk Tolkebureau
Som freelance tolk hos Dansk Tolkebureau vil dine opgaver inkludere:
- Tolkning mellem dansk og dit andet sprog.
- Arbejde på ad hoc basis i forskellige miljøer såsom lægeklinikker, hospitaler, skoler, daginstitutioner og jobcentre.
- Dine opgaver vil omfatte fremmødetolkning, telefontolkning, videotolkning samt opgaver med skriftlig oversættelse.
Vi tilbyder blandt andet fleksibel arbejdstid, hvor du som freelance-ansat selv kan planlægge dine timer, samt mulighed for mange forskellige arbejdsopgaver både fysisk og online.
Region Syddanmark søger russisk/ukrainsk tolk til barselsvikariat
Trives du med spændende arbejdsopgaver blandt fantastiske kollegaer i et multikulturelt miljø med højt til loftet, hvor høj faglighed og stor kollegial omsorg fylder hverdagen?