Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
54 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Nordic Supplier Controller
As our new Nordic Supplier Controller, you will act as the extended arm of the divisional FBP, ensuring comprehensive understanding and control over supplier contribution development.
You will collaborate closely with cluster managers, securing optimal stock levels, cash flow, and accurate reporting. Your role will involve providing valuable support to local commercial teams, facilitating their daily operations.
Faglig stærk Financial Controller til regnskabsfunktion
Vil du være med til at lave Danmarks bedste månedsrapport i en virksomhed i vækst?
Du vil komme til at arbejde med en bred pallette af opgaver inden for regnskab og økonomi, hvor du får dine egne ansvarsområder. Du bliver en del af et inkluderende, kvalitetsbevidst og fagligt stolt team, hvor der er fokus på et godt arbejdsmiljø.
Som vores nye financial Controller bliver dit primære ansvarsområde, at deltage i udarbejdelsen af den månedlige rapportering. Rapporteringen er af høj kvalitet, hvilket vi også forventer, at resultaterne af dit arbejde er.
Controller til opfølgning på projektøkonomi
Vil du være med til at sikre økonomisk opfølgning på projekter og være sparringspartner for projektledere i en virksomhed i vækst?
Som vores nye Controller bliver dit primære ansvarsområde, at sikre månedsvis projektrapportering samt at være økonomisk sparringspartner til vores projektledere på månedlige projektmøder og efter behov.
Du skal desuden sikre månedlig rapportering af ordreudvikling, foretage opfølgning på timeregistrering, kontraktforhold, produktionsdata samt løbende fakturering af projekterne.
Senior Business Controller – levér de helt rette beslutningsgrundlag
Kunne du tænke dig at være med til at sikre de rette beslutninger bliver truffet?
Du får en central rolle I at understøtte og udfordre forretningen. Dagligdagen er præget af et tæt samarbejde med forretningen, samt på tværs af teamet.
Du får en virkelig central rolle, hvor du kan være med til at skabe og øge værdien i forretningen gennem de helt rette beslutningsgrundlag, som spiller direkte ind i strategien for dit forretningsområde.
PhD scholarship in Behavioral Economics and Biosustainability – DTU Management
If your expertise lies within behavioral and experimental economics and you want to make a real-world sustainability impact, this is the chance to contribute. Your efforts will play a vital role in bringing sustainable bio-based food products to life, by applying and developing smart behavioral economics tools in the context of microbial foods of the future, e.g., fermented, upcycled, etc.
We are actively looking for motivated Ph.D. candidates with behavioral and experimental economics skills. The candidate will delve into and apply behavioral economics concepts and experimental methods of the highest international standard.
Regnskabsmedarbejder/Back Office
Er tal lige dig, og er du passioneret omkring regnskab? Du vil få ansvaret for en række arbejdsområder, men de vil primært være som følgende:
- Det daglige bogholderi, herunder afstemning af bank, moms, debitorer og kreditorer og måneds, kvartals- og årsafslutning m.m.
- Alsidige Back Office-opgaver
Arbejdsmiljøet på kontoret er behageligt, og alle medarbejdere er villige til at hjælpe hinanden i alle situationer.
Senior Manager til faglig udviklingsafdeling, Hele landet
Til revisionsgruppen søger vi nu en erfaren revisor, som kan hjælpe med at omsætte det faglige til praktik i form af vejledning, undervisning, værktøjer m.v.
Arbejdsopgaverne kan eksempelvis bestå af følgende, og vi vil i fællesskab tilpasse opgaverne efter dine kompetencer og ønsker:
- Bidrage til at udvikle og vedligeholde vores erklæringsværktøj i CaseWare
- Assistere med at svare i vores faglige support
- Udarbejde nyheder og vejledning
Freelance interim bogholder på Sjælland
Vores konsulenter yder regnskabsassistance, rapportering, kunderådgivning og sparring til mindre, mellemstore virksomheder inden for regnskab, løn, økonomi og skat.
Du bliver dermed en vigtig sparrings- og samarbejdspartner for vores kunder, der varierer i type, ejerform, branche og er både danske og internationale virksomheder.
Du kan beholde din egen eksisterende kundeportefølje, mens du er tilknyttet Azets. Vi tilbyder dig freelanceopgaver, så du har mulighed for at arbejde det timeantal der passer dig.
Freelance associerede ESG-konsulenter
Azets søger ESG-konsulenter til interim opgaver hos vores kunder. Som konsulent kommer du til at løse forskellige typer af opgaver - og bliver samtidig en vigtig sparringspartner ude i virksomheden, der varierer i type, ejerform og branche.
Du har mulighed for at beholde din egen eksisterende kundeportefølje, mens du er tilknyttet Azets. Vi tilbyder dig freelanceopgaver, så du har mulighed for at arbejde det timeantal der passer dig.
Stilling som vikar i Operations hos BLS Capital
Vi søger en ambitiøs og engageret medarbejder inden for Back Office-funktioner til at udfylde et vikariat i vores Operations-afdeling.
Vikariatet løber fra primo august 2024 til og med udgangen af februar 2025.
Dine opgaver bliver bl.a. at sikre rettidig afvikling af vores handler (aktier og fx spot), herunder dialog med brokere og depotbanker, samt at sikre, at vores trading desk altid har et revisende likviditetsoverblik.
Medarbejder til Shared Services Center med flair for tal – Afd. for Økonomi og Regnskab
Har du flair for økonomi, håber vi at du vil søge denne stilling på 10 timer ugentligt i Shared Servicecenter i økonomiafdelingen (AØR) på DTU i Lyngby.
Samarbejdet med projektkontrollerne og håndtering af projektøkonomien for DTU’s forskningsprojekter er centralt i dit job. For at understøtte høj kvalitet og effektivitet, arbejder vi med standardiserede processer. Du skal være med til at kvalitetssikre og forholde dig til tallene og hjælpe projektkontrollerne med at styre projekterne sikkert i mål inden for bevillingsgiveres og lovgivningens rammer.
Økonom eller jurist til transfer pricing og funktionel adskillelse på forsyningsområdet
Forsyningsselskaberne hos vores andelshavere (elnet, drikkevand, spildevand, fjernvarme og affald) ønsker bistand til at håndtere regler for dokumentation af aftalers markedsmæssighed samt regler for funktionel adskillelse mellem monopol- og konkurrenceudsatte forretningsområder.
Derfor er vi på jagt efter en dygtig specialist, der har lyst til at arbejde med reguleringen af forsyningsselskaber i spændingsfeltet mellem økonomi og jura.
Accountant
Would you like to be part of an exciting international company, that insists on delivering better and faster microbiological diagnostic world wide?
You will be responsible for your own areas within accounting, with focus on vendors. Your area of response will include, but not be limited to:
- Keeping track of all payments, including purchase orders, invoices, statements, etc.
- Reconciling processed work by verifying entries and comparing system reports to balances
- Maintaining historical records
We offer an exciting job in a company with competent colleagues in an unformal environment. You will get good development opportunities, as we emphasize that the individual employee can influence his or her job.
Accountant
Er du skarp til regnskab og trives du med ansvar? Så er du måske den rette kandidat til at komme med på vores succesfulde vækstrejse som en vigtig del af finansafdelingen.
Du vil blive ansat i det danske moderselskab, men dine opgaver vil bestå af ansvaret for det løbende bogholderi for en række af datterselskaber, primært på Sjælland.
Du vil også være den tætteste kontakt ift. finans for lederne af de pågældende datterselskaber, hvorfor du vil bistå vedkommende med indsigt i regnskabet både fast og efter behov. Du bliver en del af et mindre finansteam, hvor du også vil indgå i sparring, vidensdeling og i nogle tilfælde ferieafløsning med kolleger der har lignende opgaver i gruppens andre datterselskaber.
Financial Analyst til kernedrift af ATP’s økonomistyring
Er du nysgerrig og skarp til processer, data og systemer særligt inden for økonomi? Og brænder du for sikker drift og løbende optimering?
Vi er i sektionen Financial Planning & Analysis lige nu på udkig efter en Financial Analyst til en deltidsstilling svarende til et timetal på ca. 25 timer om ugen.
Vi søger dig, der som del af et erfarent team skal varetage en bred palette af opgaver inden for drift af vores økonomiprocesser, procesoptimering, og systemudvikling på tværs af vores økonomiske værdikæde.
Medarbejder til optimering af lønhåndtering og daglig drift – Koncern HR
Vil du arbejde med at optimere vores lønhåndtering og løse den daglige drift?
Sammen med dine kollegaer vil du blive ansvarlig for effektiv og forretningsunderstøttende løn- og refusionsadministration. Du vil skulle håndtere komplekse skattesager, der kan afføde rettelser i eIndkomst, ligesom der i jobbet er en løbende dialog med kommuner, Udbetaling Danmark og andre relevante myndigheder.
Du tilbydes et administrativt, spændende og udviklende job med gode karrieremuligheder indenfor lønområdet, hvor du kommer til at arbejde sammen med kompetente kolleger med god mulighed for sparring og udvikling.
Alsidig bogholder
Er du talstærk og interesseret i at arbejde med økonomi?
Hos os får du et udfordrende job i en international virksomhed med masser af muligheder, et professionelt team med sociale og engagerede kollegaer og en uformel omgangstone. Vi er en meget fleksibel arbejdsplads, så der er derfor store muligheder for at komme i kontakt med flere forskellige opgaver indenfor regnskab.
Junior Revenue Controller
Do you want to become part of a fast-growing global company? And do you want to bring your accounting, financial and analytical knowledge into practice?
Together with the senior revenue controller you will play a key role in the input for invoicing, securing accurate and timely information to our customers and stakeholders, be a key player in the process from contract to invoice, take part in the month-end closing and optimize current processes and solutions.
Debitorbogholder
Med direkte reference til vores CFO, vil du indgå i vores Debitor-team, som kommer til at tælle 4 ud af i alt 16 medarbejdere i økonomiafdelingen. Vi sætter en ære i at levere gode resultater, og vi ønsker at levere høj service til både kunder og kolleger.
Vi lægger vægt på at skabe en sjov og motiverende hverdag, hvor vi har en stærk kultur, og et godt sammenhold i afdelingen – og hvor vi samtidig ønsker at bidrage til forretningens vækst.
Financial Accountant
Managing the financial accounting of two ETAP Danish companies and the reporting to Schneider Electric with the support of ETAP Corporate Finance, you will plan and ensure that the various tasks that occur in relation to the finance department are expedited correctly and within the various deadlines.
We offer
- Competitive salary, pension and benefits
- An independent position in a dynamic company
- Work-life balance, great colleagues and a happy culture