Som kunderådgiver hos Telia får du de bedste rammer til at udfolde din interesse for det personlige salg. For her møder vi mennesket i øjenhøjde – både når vi rådgiver vores kunder og når vi plejer vores relationer til vores kolleger.
Vi har bare en super pingpong og et godt sammenhold, hvor vi er gode til at heppe på hinanden i hverdagen. Gode kolleger betyder meget for mig, og gør det sjovt at gå på arbejde.
– Natascha, kunderådgiver siden oktober 2018Vi har bare en super pingpong og et godt sammenhold, hvor vi er gode til at heppe på hinanden i hverdagen. Gode kolleger betyder meget for mig, og gør det sjovt at gå på arbejde.
– Natascha, kunderådgiver siden oktober 2018Hos Telia får du de værktøjer og den støtte, du har brug for – uanset hvilken stilling, du sidder i. Vi er et rummeligt firma, hvor alle kan være sig selv, vi har en høj produktivitet og vi arbejder med klare målsætninger i fællesskab.
Her er kunden nemlig omdrejningspunktet for alt, hvad vi gør. Og via vores unikke og professionelle service er du med til at give kunderne tryghed, tillid og den rette rådgivning med på vejen.
En fast grundløn med en rigtig fornuftig provisionsordning samt pension og sundhedsforsikring.
Grundig oplæring i vores produkter, systemer og salgsteknikker, så du er klar til at rådgive vores kunder bedst muligt.
Løbende salgstræning, klare mål – både individuelle og fælles – samt mulighed for at vokse i rollen og blive fx. assisterende butikschef eller butikschef på sigt.
Du kan virkelig lave gode penge i det her job. Lønmodellen hos Telia er simpel og gennemsigtig. Og vores provisionsordning er rigtig fornuftig.
– Fitim, kunderådgiver siden september 2019 samt assisterende butikschef siden februar 2023Du kan virkelig lave gode penge i det her job. Lønmodellen hos Telia er simpel og gennemsigtig. Og vores provisionsordning er rigtig fornuftig.
– Fitim, kunderådgiver siden september 2019 samt assisterende butikschef siden februar 2023Når kunden træder ind i butikken, sørger du for at give dem en varm velkomst. Nogle kender du måske fra før, andre er nye kunder, der lige skal se vores udvalg an.
Uanset hvad kundens behov er, er det din fornemmeste opgave at lytte og sikre, at de får den løsning og det tilbud, de har brug for. Det kan fx være en ny mobil og abonnement, bredbånd eller et par nye høretelefoner.
Du får derfor stor frihed og variation i hverdagen. Samtidig sørger du og dine kolleger også for at holde butikken pæn og præsentabel, tage imod varer og stå for vareopfyldning samt håndtere kundehenvendelser på Telias website-chat.
Det er det personlige i salget, der gør det fedt. Vi møder kunderne, hvor de er. Og så har vi faste træningsdage, hvor vi snakker salgsmål, teknikker og resultater – det er topmotiverende
– NataschaJeg sætter virkelig også pris på vores sammenhold og gode humor. Her er altid plads til en sjov bemærkning og et anerkendende skulderklap
– FitimVi håber, vi har vakt din interesse. Send os dit CV inkl. et par ord om dig selv og hvad du finder interessant i denne stilling via nedenstående link. Vi indkalder relevante kandidater til samtaler løbende.
Har du nogle spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte Butikschef Tariq El-Masri på tariq.el-masri@teliacompany.com. Vi modtager kun ansøgninger via ansøgningslinket og ikke på mail.
Home to your next big opportunity! Ansøgningsfrist: 9. maj 2024