Kolding eller Taastrup
Højager 2-4, 2630 Taastrup eller Birkemosevej 9b, 6000 Kolding
Vil du være med til at sikre kvaliteten i GLS Express’ kerneleverance og klæde vores chauffører og distributionspartnere på til succes fra dag ét?
Hos GLS Express søger vi en Quality & Education Specialist, der får en central rolle i at sikre, at vores netværk fungerer effektivt, sikkert og med høj kvalitet. Sammen med tre dygtige kolleger og en engageret Manager bliver du en del af et team, der sætter standarden for, hvordan vi arbejder i GLS Express.
Som Quality & Education Specialist bliver du bindeleddet mellem kvalitet, læring og drift i hele Danmark. Du er ude blandt chauffører, distributionspartnere, kunder og depoter, hvor du sikrer, at alle har viden, de rette værktøjer og de rigtige arbejdsgange på plads.
Det er vigtigt, at du trives med at være meget ude i felten – ca. 80 % af tiden foregår ude på depoter og hos samarbejdspartnere og ca. 20 % på kontoret.
Derfor er det også et krav, at du har egen bil, så du kan komme rundt i landet uanset om du har base i Taastrup eller Kolding.
Kort sagt: Du er med til at sikre, at vi leverer den kvalitet, vores kunder forventer – hver eneste dag.
Vi ser gerne, at du har erfaring fra en rolle med evt. formidling/vejledning/undervisning, kvalitet, transport eller logistik. Det vigtigste er dine evner til at formidle, strukturere og skabe følgeskab.
Du passer godt til rollen, hvis du:
Det er en fordel, hvis du kender transportbranchen – men det er ikke et krav.
Du får en bred berøringsflade både internt og eksternt:
Du bliver en vigtig brik i et team, hvor vi løfter i flok, deler viden og hjælper hinanden og hvor kvalitet og læring er noget, vi er stolte af at levere.
Hos GLS tror vi på, at mennesker gør forskellen. Vi sætter mennesket først – både når det gælder vores medarbejdere og vores kunder. Derfor stræber vi efter at skabe en hverdag, hvor du føler dig tryg, hørt og som en vigtig del af fællesskabet.
Hos GLS handler det om mere end pakker. Det handler om at tage ansvar og ejerskab. Vi ved godt, at vi ikke kan forandre verden alene, men vi kan starte med os selv. Derfor arbejder vi målrettet med ESG. Kort sagt handler det om at vise omtanke og tage ansvar for klimaet, for mennesker og for en pålidelig forretningsledelse. Derfor investerer vi i elektrificering af flåden, i at skabe trygge arbejdspladser og i at drive forretning med høj etik. Vil du vide mere, kan du læse om vores tiltag her.
Dit primære arbejdssted vil være Højager 2-4, 2630 Taastrup – men der er også mulighed for at have base i Kolding på Birkemosevej 9b, hvis det passer bedre ind i din hverdag.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden ligger mandag til fredag kl. 06.00 – 18.00 efter gældende vagtplan.
Send dit motiverede CV samt besvar screeningsspørgsmålene senest 15. december 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler og tillader os at lukke projektet, når vi har fundet vores nye kollega.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Peter Kjøbeløv, Manager Quality & Education på telefon: 25 24 01 37. Det vil også være Peter, som du vil referere til i hverdagen. Peter har fast base i Kolding, men kommer også på kontoret i Taastrup.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”
Nitharshan Karthigaseu, IT Project Manager
Vi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden. Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.
Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR Advisor
Det er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året