Kastrup
Digital Business Transformation er sat i verden for at drive den strategiske digitalisering af CPH, og sikre, at vi identificerer og implementerer digitale løsninger, som adresserer vores største og vigtigste forretningsmæssige udfordringer.
I tæt samarbejde med forretningsledere omsætter vi strategiske mål til et tydeligt og handlingsorienteret digitalt roadmap. Vi sikrer, at initiativer leveres effektivt og med målbar effekt i tæt samarbejde med kollegaer fra Digital og andre forretningsfunktioner.
Digital er et nøgleelement i vores strategi, og vi er overbeviste om, at digitalisering kan bidrage endnu mere til at realisere vores ambitiøse vækstplaner. Derfor søger vi fire Digitale Business Leads til at drive og accelerere digital transformation inden for forskellige forretningsdomæner såsom Commercial, Operations og Asset management.
Som Digital Business Lead er du ansvarlig for den strategiske digitalisering mod et specifikt forretningsdomæne. Sammen med deres ledelsesteams skaber du det digitale roadmap for de kommende år, som sikrer at de lykkes med deres strategiske mål.
Med afsæt i din erfaring med at analysere forretningsbehov omsætter du forretningsstrategi og behov til digitale initiativer og prioriterer dem i en digital portefølje. Derudover har du solid erfaring med at udvikle og eksekvere flerårige digitale transformationer og roadmaps.
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest den 30. november 2025.
Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem.
Har du spørgsmål til jobbet så ræk ud til Kenneth Hedorf Christensen, Head of Digital Business Transformation på telefon 4030 5778 eller kenneth.christensen@cph.dk
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde politigodkendelsen gennem hele din ansættelse.
I Københavns Lufthavne A/S er vores kultur bygget på stærke værdier, der gennemsyrer alt, hvad vi gør. Med afsæt i 100 års erfaring, står vi midt i en spændende transformation, hvor vi kombinerer vækst, digitalisering og grøn omstilling med stærke værdier og høj trivsel.
Læs mere om hvordan det er at være medarbejder hos os via cph.dk/job
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Read more
552 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.
Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Gæstfrihed
Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.
Partnerskab
Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.
Respekt
Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.
Stolthed
Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.