Kastrup
I Københavns Lufthavne A/S er vores kultur bygget på stærke værdier, der gennemsyrer alt, hvad vi gør. Med afsæt i 100 års erfaring, står vi midt i en spændende transformation, hvor vi kombinerer vækst, digitalisering og grøn omstilling med stærke værdier og høj trivsel.
Monitorering sikrer stabil, sikker og uafbrudt drift af Københavns Lufthavnes IT-kritiske systemer og infrastruktur gennem kontinuerlig overvågning, hurtig reaktion og effektiv håndtering af hændelser 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Vi er first responder på at identificere og reagere på alarmer og uregelmæssigheder i realtid for at minimere driftsforstyrrelser, beskytte forretningskritiske data og opretholde høj tilgængelighed på tværs af alle platforme og systemer.
Teamet fungerer som førstelinjeforsvar i IT-driften og arbejder proaktivt for at identificere og afhjælpe potentielle problemer, før de udvikler sig til driftsforstyrrelser. Derudover bistår vi med mange andre opgaver, alt imens vi til hver en tid prioriterer alarmer.
Som monitoreringsagent bliver du en central del af CPH’s døgnbemandede IT-overvågning. Du sikrer, at vores kritiske systemer og infrastruktur fungerer stabilt og bidrager til, at driften i lufthavnen altid kører som planlagt.
Dine primære opgaver omfatter:
Som monitoreringsagent indgår du i et døgnberedskab og trives med skifteholdsarbejde (dag, aften og nat) også på hverdage, weekender og helligdage. Du har en solid IT-forståelse og gerne erfaring med IT-overvågning, drift eller support. Vi ser gerne, at du har erfaring med IT-support på 1st eller 2nd level og er vant til at fejlsøge på tværs af systemer.
Vi arbejder både teamorienteret, men rollen kræver også stor selvstændighed - især om natten, hvor du sidder alene. Her er hurtig reaktion og præcision afgørende for at sikre stabil drift og høj informationssikkerhed.
For at komme i betragtning forventer vi, at du har:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest d. 16. november.
Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke pr. mail.
Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du ringe eller sende en mail til Manager Charlotte Winding Westergaard på telefon 5365 8262 eller mail charlotte.westergaard@cph.dk.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde politigodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Read more
525 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.
Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Gæstfrihed
Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.
Partnerskab
Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.
Respekt
Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.
Stolthed
Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.