Kastrup
Vil du stå i spidsen for bæredygtig drift og teknologisk innovation i en af Danmarks mest komplekse og spændende arbejdspladser?
Hos Københavns Lufthavne A/S bygger vi på 100 års erfaring og stærke værdier. Vi er i en spændende transformation, hvor vi bevæger os mod en fremtid præget af vækst, digitalisering og grøn omstilling. Vi arbejder målrettet for en attraktiv arbejdsplads med høj trivsel og enestående passageroplevelser.
Facility Services spiller en central rolle i lufthavnens daglige drift. Vi sørger for, at lufthavnen altid fremstår indbydende, funktionel og klar til at tage imod millioner af passagerer hvert år. Vi har ansvaret for rengøringen i hele lufthavnen, og driver desuden Varegård Øst, Logistik og dele af affaldshåndteringen. Vores arbejde er med til at skabe de rammer, der får hele lufthavnens drift til at fungere gnidningsfrit lige fra rene terminaler til en bæredygtig håndtering af affald.
Som Area Manager for affaldsteamet i Facility Services har du ansvaret for personale, affaldshåndtering og rengøringsrobotter. Rollen kræver, at du trives i krydsfeltet mellem drift, udvikling og ledelse. Du står samtidig i spidsen for et nyskabende projekt, hvor robotteknologi, bæredygtighed og personaleledelse går hånd i hånd.
Som en del af et engageret lederteam på syv personer får du en central rolle i at sikre, at både medarbejdere og teknologiske løsninger bidrager til en effektiv, sikker og grøn hverdag.
Dine primære arbejdsopgaver er at:
Du har solid ledererfaring og gerne erfaring med at lede teams på tværs af kulturer, hvor du formår at skabe samarbejde, engagement og tillid gennem nærvær og synlighed. Du går forrest, viser retning og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø, hvor alle føler sig set og værdsat.
Du kommunikerer klart og tydeligt i en kompleks organisation, hvor fælles overblik og forståelse er afgørende for at opnå de bedste resultater. Din tekniske og digitale forståelse er bred, og du har tidligere arbejdet med maskiner, robotteknologi eller automatiserede løsninger, hvor du har anvendt teknologi til at optimere driften.
For at komme i betragtning forventer vi, at du har:
Stillingen indebærer skiftende mødetider: to morgenvagter om ugen kl. 06.00, to aftenvagter om måneden og arbejde hver fjerde weekend. Der indgår ikke nattevagter.
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest den 16. november.
Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du ringe eller sende en mail til Head of Facility Service, Malene Rosenvinge Paludan på malene.paludan@cph.dk eller +45 2945 5520
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde politigodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Derudover er det en forudsætning for at arbejde i Københavns Lufthavne, at du begår dig komfortabelt på dansk og engelsk- både skriftligt og mundtligt.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Read more
525 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex
                Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
                Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.
Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
                
                    
                
                    Gæstfrihed
Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.
                    Partnerskab
Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.
                    Respekt
Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.
                    Stolthed
Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.