Stilling

Planlægger

Lokation

Billund

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Vi søger en organiseret og proaktiv planlægger til at støtte vores lokale indsatser på performance ved at være medvirkende til at sikre en effektiv drift. Den ideelle kandidat besidder gode organisatoriske evner, en passion for detaljer, en stærk servicetankegang og en grundig forståelse af KPI'er. Planlæggeren vil spille en nøglerolle i overvågningen af SLA'er og bidrage til løbende forbedringsindsatser.

Ansvarsområder:

  • Håndtering og opfølgning på daglige arbejdsopgaver.
  • Oprettelse og fordeling af daglige opgavelister.
  • Bidrage til at identificere områder, der kan forbedres og foreslå proaktive løsninger til at forbedre resultater.
  • Analysere arbejdsordredata for at identificere tendenser og potentielle problemer.
  • Bidrage til ledelsesrapporter relateret til teamets KPI-opfyldelse.

Fælles ansvarsområder:

  • Forberede mødedagsordener, tag referater og følg op på handlingspunkter relateret til planlægning og ydeevne og sørge for, at alle relevante oplysninger er let tilgængelige.
  • Deltag aktivt i intern kommunikation og digital dokumenthåndtering, og sørg for, at information er tilgængelig for alle teammedlemmer.
  • Bidrag til kontinuerlig træning og implementering af nye indsatser.
  • Support til alle teams på tværs af lokationer for at sikre den samlede drift.

Kernekompetencer:

  • Planlægning og koordinering: Evne til at planlægge, spore fremskridt, prioritere ressourcer og udføre opgaver effektivt. Stærke organisatoriske færdigheder med omhyggelig opmærksomhed på detaljer.
  • Tidsstyring: Evne til at overholde deadlines og håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Analytiske færdigheder: Evne til at identificere tendenser ud fra data, udarbejde kortfattede rapporter og udvikle handlingsplaner.
  • Kommunikation: Fremragende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner med evnen til at interagere professionelt med alle niveauer internt og eksternt.
  • Tekniske færdigheder: Erfaren i Microsoft Office-pakken (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). Erfaring med at arbejde med Property Management Systems (PMS) eller andre relevante systemer er et plus.
  • KPI-forståelse: En stærk forståelse af Key Performance Indicators og deres rolle i måling mål-indfrielse.
  • SLA-viden: Forståelse af SLA'er og evnen til at sikre overholdelse.

Kvalifikationer:

  • Dokumenteret erfaring i en lignende administrativ og/eller planlægningsrolle.
  • Stærk forståelse for administrative processer.
  • Fremragende kommunikations-, interpersonelle og organisatoriske færdigheder.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og som en del af et team.
  • Demonstreret evne til at opretholde fortrolighed.

Bliv vores nye medarbejder

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV inden. Vi indkalder jævnligt kandidater til samtaler, så vi opfordrer dig til at ansøge så hurtigt som muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ann Sophie Trolle på ann.sophie.trolle@cbre.com.

Alle ansøgninger skal indsendes via vores e-rekrutteringsportal.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.