Stilling
Lokation
Ballerup
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Deltid (25 timer)
Er du imødekommende af natur og trives du i rollen som den, der får hverdagen til at glide? Hos CBRE Global Workplace Solutions søger vi en serviceminded Lobby Ambassador i deltidsstilling.
Du bliver en vigtig del af vores on-site team, hvor vi sammen skaber et professionelt, trygt og inspirerende arbejdsmiljø – med service i centrum. Som Lobby Ambassador er du ofte det første ansigt, gæster og medarbejdere møder, og du får derfor en central rolle i at skabe en positiv oplevelse og et godt førstehåndsindtryk af huset.
Du bliver ansvarlig for den daglige drift af lobby/reception og sikrer, at både gæster og medarbejdere altid bliver mødt med professionalisme og nærvær. Du håndterer praktiske og administrative opgaver og bidrager aktivt til struktur og god energi i hverdagen.
Dine primære opgaver omfatter bl.a.:
Varebestillinger, lagerstyring og opfyldning i fællesområder.
Vi søger dig, der naturligt tager ejerskab for opgaverne og trives i et miljø, hvor service, struktur og samarbejde går hånd i hånd. Du formår at holde overblikket i en travl hverdag og leverer en konsekvent høj serviceoplevelse.
Vi forestiller os, at du:
Hos CBRE får du en spændende rolle i en global virksomhed med store udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt. Du bliver en del af et professionelt team med fokus på samarbejde, kvalitet og service excellence.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pension, ulykkes- og sundhedsforsikring. Derudover får du mulighed for faglig udvikling gennem interne læringsforløb og et stærkt kollegialt fællesskab.
• Deltid: 25 timer pr. uge
Hvis du vil være en del af et team, der leverer service på højeste niveau – hver dag – så send din ansøgning via vores rekrutteringsportal.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte receptionschef Charlotte Hoffmeyer på Charlotte.hoffmeyer@cbre.com.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.