FBO assistant (Vikar) til Roskilde Lufthavn

Roskilde

Roskilde Lufthavne (RKE) har 45 dedikerede ansatte og er en del af Københavns Lufthavne A/S. Med mere end 65.000 årlige operationer (start/landing) er vi operationelt set Danmarks næststørste lufthavn, og vi er inde i en fantastisk spændende udvikling med særligt fokus på business-flyvning.

Vi arbejder strategisk mod at blive et knudepunkt i verdensklasse, hvilket kræver engagerede og ansvarlige medarbejdere, der alle bidrager til at nå i mål med vores vækststrategi.

Som en attraktiv arbejdsplads udvikler vi medarbejderne fagligt og personligt, så vi sammen skaber resultater i et arbejdsklima, hvor medarbejdertilfredsheden er høj. Det lykkes vi med ved at have et klart fokus på dygtige ledere, som bl.a. gennem vores værdier, formår at omsætte de overordnede mål til konkrete delmål for den enkelte.

Service og koordinering

I denne stilling i RKE har du rig mulighed for at gøre en forskel for vores kunder. Din hovedopgave bliver at formidle og koordinere kontakten med de respektive Flight Operations, servicere ankommende piloter og passagerer og bestille ydelser hos vores leverandører - herunder tage kontakt med f.eks. catering firmaer og limousineservice firmaer.

Det er en alsidig rolle, hvor du både er ude ved flyene, servicerer kunderne i terminalen, laver administrativt arbejde på kontoret og kort sagt bliver bekendt med hele vores lufthavn.

Du ansættes i en 0 timer vikar stilling, hvor du ikke er garanteret en fast timer antallet.

Du vil indgå i en turnus hvor weekend og helligdagsvagter er planlagt 3 måneder i forvejen, disse vagter vil typisk være fra 0700-2200.

Ved behov fra mandag til fredag vil det blevet tilbuddet vagter med kort varsel.

Rollebeskrivelse

  • Ansvarlig for passageroplevelsen i lufthavnen
  • Koordinere en turn-around af private og business jets
  • Ground Handling-opgaver på forpladsen, f.eks. modtage ankommende fly, eskorterer passagerer og bagage til og fra Terminalen
  • Check-in (udarbejder passagerlister og bagage tags)
  • Administrative opgaver

Om dig

Kundeservice ligger naturligt til dig, og du yder gerne den ekstra service, som gør, at vores passagerer oplever det høje serviceniveau, som vi altid stræber efter.

Du er en god til at kommunikere med kunderne både på dansk og engelsk og formulere dig også gerne komfortabelt på skrift på begge sprog.

Derudover forstår du at arbejde struktureret og efter gældende regler og processer samt at bygge gode arbejdsrelationer til både kolleger og eksterne samarbejdspartnere.

For at komme i betragtning forventer vi at du:

  • Har erfaring indenfor kundeservice
  • Har gode dansk og engelske færdigheder
  • Har erfaring fra en administrativ rolle

Dette værdsætter vores ansatte ved Lufthavnen som arbejdsplads

  • Godt kollegaskab og altid positiv stemning
  • Høj grad af hjælpsomhed og gæstfrihed på tværs – vi samarbejder for at nå vores mål
  • Spændende arbejdsplads og meningsfulde, varierede opgaver i en forandringsparat virksomhed

Skal du med ombord?

Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest den 20. november 2025. Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem.

Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du ringe eller sende en mail til HO Commercial Operations Simona Jespersen på tlf. 5378 1056 mellem 0700-0800 eller mail simona.jespersen@cph.dk

Læs mere on hvordan det er at være medarbejder hos os cph.dk/job.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde politigodkendelsen gennem hele din ansættelse.


Ansættelsestype: Timeansat/tilkaldevikar

Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid: Deltid

5 of 5 stars

524 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex

Københavns lufthavne - Fly på himlen

Vi skaber værdi sammen

Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.

Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.

To medarbejdere går sammen i lufthavnens gange

Danmarks største arbejdsplads på én lokation

Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.

Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.

Bæredygtig lufthavn

Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.

Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.

Kollegaer sidder og taler sammen
Kollegaer sidder og taler sammen

Let’s travel together to a better tomorrow

ikon - Gæstfrihed

Gæstfrihed

Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.

ikon - Partnerskab

Partnerskab

Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.

ikon - Respekt

Respekt

Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.

ikon - Stolthed

Stolthed

Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.