Stilling

Receptionist til CBRE’s kunde i København Centrum

Lokation

København

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Er du passioneret omkring serviceoplevelser, og kommer smilet helt af sig selv? Trives du i en central og udadvendt rolle omgivet af kompetente kolleger, hvor I sammen har ansvaret for den daglige drift af receptionen? Brænder du for at levere den bedste service til kolleger, gæster og kunder?

Så er du måske vores nye receptionist!

Dine opgaver vil bestå af:

  • Bemanding af reception
  • Modtagelse af gæster og besøgende
  • Håndtering og udlevering af adgangskort
  • Administrative opgaver såsom besvarelse af e-mails og dataregistrering
  • Diverse ad hoc-opgaver, fx hjælp til eventkoordinering
  • Samarbejde med kunder, leverandører og entreprenører om driftsprocedurer og forespørgsler
  • Hjælpe med booking af mødelokaler
  • Udstedelse af adgangskort
  • Sørge for, at receptionen og fællesområder altid fremstår rene og præsentable, inkl. koordinering af rengøring ved behov
  • Besvarelse af forespørgsler og opfølgning for at sikre hurtig og tilfredsstillende service
  • Bidrage til et sikkert arbejdsmiljø og sikre overholdelse af arbejdsmiljøkrav (HSE)

Vi søger dig, som:

  • Har en positiv tilgang til nye udfordringer og opgaver
  • Er fleksibel i en driftsrolle
  • Har en “can-do”-attitude og evner at arbejde selvstændigt
  • Er god til at organisere din dag – men altid har tid til at møde gæster med et smil
  • Har det fint med, at administrative opgaver er en del af hverdagen
  • Trives i et dynamisk miljø med mange uforudsete opgaver
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Har lyst til at være med til at udvikle og forbedre vores arbejdsgange

For at få succes i rollen skal du:

  • Beherske både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Have erfaring med Microsoft Office og generelt være en dygtig IT-bruger

Vi tilbyder:

  • En nøgleposition i en global vækstvirksomhed
  • Mulighed for at udvikle nye kompetencer og opbygge solid serviceerfaring
  • At blive virksomhedens ansigt udadtil
  • Et aktivt og socialt personalefællesskab
  • Løn, pension samt sundheds- og ulykkesforsikring

Arbejdstid: Fuldtid
Mandag-Torsdag 08:00-16:00
Fredag 08:00-15:30

Arbejdssted: København - 2 Lokationer

Start: 05.01.25

Bliv vores nye kollega

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV.

Vi værdsætter diversitet og opfordrer alle uanset køn, alder, oprindelse, hudfarve osv. til at søge stillingen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt – stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakt Workplace Experience Manager, Mie Mitchell på e-mail: mie.mitchell@cbre.com

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.