Stilling

Lead Receptionist

Lokation

Billund

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Vi søger dig, der trives med at have det overordnede ansvar for at sikre en ensartet, professionel og serviceorienteret drift i vores kunde LEGO System A/S’ nye bygning, som tages i brug i 2026. Rollen indebærer den daglig teamkoordinering af 2 receptionister og en postfunktion med aktiv deltagelse i den daglige drift samt tæt samarbejde med de andre servicelinjer.
Stillingen er central for at skabe sammenhæng, kvalitet og høj kundetilfredshed for vores kunde.

Primære arbejdsopgaver

  • Lede og koordinere den daglige drift i receptionen og postfunktionen.
  • Deltage aktivt i driften og selv bemande receptionen efter behov.
  • Ansvarlig for planlægning af bemanding, ferie og opgavefordeling i teamet.
  • Sikre ensartede standarder for service, kvalitet og arbejdsgange på kontrakten sammen med kolleger i samme funktion.
  • Oplære, motivere og støtte teamet i deres daglige opgaver.
  • Optimere processer, rutiner og arbejdsgange.
  • Sikre professionel håndtering af gæster, kunder og leverandører.
  • Håndtere administrative opgaver som post, adgangskort, mødebookinger og kontorartikler.
  • Rapportere til ledelsen om drift, performance og udviklingsbehov.

Kvalifikationer og kompetencer

  • Flerårig erfaring som receptionist, teamleder eller front office supervisor.
  • Stærke ledelses- og koordineringsevner med fokus på teamwork og service.
  • Praktisk tilgang og villighed til at indgå aktivt i driften.
  • Fremragende kundeservice- og kommunikationsevner.
  • Gode organisatoriske evner.
  • Er pålidelig, mødestabil og kan bevare overblikket i travle perioder.

Åbningstiderne i receptionerne ligger fra kl.7-16.30, mandag – fredag.

Sted: Billund
Arbejdstid: Fuldtid
Startdato: 01. januar 2026

Bliv vores nye medarbejder

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV inden den 31. oktober 2025.

Vi indkalder jævnligt kandidater til samtaler, så vi opfordrer dig til at ansøge så hurtigt som muligt.

Når din ansøgning er modtaget, kan du forvente et hurtigt svar fra os. For mere information eller hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lead Receptionist Justina Magill på mail: Justina.Magill@cbre.com

Alle ansøgninger skal indsendes via vores e-rekrutteringsportal.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.