Stilling
Lokation
Billund
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Fuldtid
Vil du være en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder er blandt de største og mest kendte virksomheder i verden? Vil du være med til at fastholde vores høje serviceniveau og bidrage til vores fortsatte udvikling? Så er det her måske jobbet for dig!
Hos CBRE GWS anser vi mennesker for at være det vigtigste aktiv, vi har i vores virksomhed. Det er mennesker, der gør en forskel i vores virksomhed og for vores kunder.
Som Site Manager du ansvarlig for den daglige drift og udvikling af vores kunde LEGO System A/S’ Campus i Billund, hvor du i tæt samarbejde med dit team og vores leverandører sikrer en ensartet og professionel leverance.
Du vil få en bred og forskelligartet vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for at sikre, at dagligdagen glider og gennem motivere og god ledelse sikrer en One Team tilgang til alle opgaver. Du vil være ansvarlig for den aftalte leverance og de KPI’er, der følger med, og du kan skabe et sammentømret team. Du er samtidig i tæt dialog og samarbejder med vores eksterne leverandører for at sikre den højeste standard. Du sikrer, at alle nøgleprocesser kører problemfrit og kan skabe synergier i teamet via krydstræning og forståelse for opgaverne. Du kan opbygge stærke kunderelationer og partnerskaber og har den høje kundetilfredshed som drivkraft. Samtidig er du kommerciel orienteret og kan finde optimeringer og innovationer ved at kende din leverance.
Arbejdskulturen hos CBRE GWS er præget af en dynamisk, varieret og travl hverdag, hvor samarbejde og kommunikation er afgørende for succes og kvalitet. Du skal kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves og være punktlig, pålidelig og fleksibel.
Hvis du kan se dig selv i denne spændende stilling, vil vi gerne høre fra dig hurtigt!
Lokation: Billund
Arbejdstid: Fuldtid
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV inden d. 22. oktober 2025.
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt.
Efter din ansøgning kan du forvente et hurtigt svar fra os. Hvis dit CV matcher stillingen, kontakter vi dig for en kort telefonintroduktion. Hvis denne introduktion viser, at der er gensidig interesse, vil der blive afholdt jobsamtaler.
For mere information eller hvis du har spørgsmål til stillingen venligst kontakt Senior Account Manager Ann Sophie Trolle på mail: ann.sophie.trolle@cbre.com
Alle ansøgninger skal sendes via vores e-rekrutteringsportal.
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.