Stilling

Site Manager

Lokation

Billund

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Vil du være en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder er blandt de største og mest kendte virksomheder i verden? Vil du være med til at fastholde vores høje serviceniveau og bidrage til vores fortsatte udvikling? Så er det her måske jobbet for dig!

Hvad kan vi tilbyde dig?

Hos CBRE GWS anser vi mennesker for at være det vigtigste aktiv, vi har i vores virksomhed. Det er mennesker, der gør en forskel i vores virksomhed og for vores kunder.

Som Site Manager du ansvarlig for den daglige drift og udvikling af vores kunde LEGO System A/S’ Campus i Billund, hvor du i tæt samarbejde med dit team og vores leverandører sikrer en ensartet og professionel leverance.

Hvad indebærer rollen som Site Manager hos CBRE?

Du vil få en bred og forskelligartet vifte af opgaver, hvor du er ansvarlig for at sikre, at dagligdagen glider og gennem motivere og god ledelse sikrer en One Team tilgang til alle opgaver. Du vil være ansvarlig for den aftalte leverance og de KPI’er, der følger med, og du kan skabe et sammentømret team. Du er samtidig i tæt dialog og samarbejder med vores eksterne leverandører for at sikre den højeste standard. Du sikrer, at alle nøgleprocesser kører problemfrit og kan skabe synergier i teamet via krydstræning og forståelse for opgaverne. Du kan opbygge stærke kunderelationer og partnerskaber og har den høje kundetilfredshed som drivkraft. Samtidig er du kommerciel orienteret og kan finde optimeringer og innovationer ved at kende din leverance.

De vigtigste arbejdsopgaver

  • Teamansvarlig for et mindre team herunder ledelse, træning, rekruttering, evaluering og coaching
  • Løse problemstillinger og løbende identificere optimeringer og innovationer
  • Opbygge og vedligeholde kunderelationer og sikre fremragende service og smidig håndtering af forespørgsler
  • Foretage inspektioner, sikre compliance på KPI’er samt udarbejde rapporter
  • Sikre at alle procedurer, politikker og rapporteringsformater er forstået og implementeret
  • Give data og input til statusrapporter og komme med forslag til forbedring af effektivitet og kvalitet
  • Gå foran som det gode eksempel der er i overensstemmelse med CBRE RISE værdier
  • At udføre arbejde i overensstemmelse med strenge HSE-regler er en selvfølge for dig

Vi forventer, at du har erfaring med følgende

  • Du har bred erfaring fra en lignende stilling
  • Du er i stand til at arbejde i skiftende situationer
  • Du udviser initiativ og kan arbejde selvstændigt
  • Flydende i engelsk og dansk både mundtligt og skriftligt

Hvad kan CBRE som arbejdsgiver tilbyde dig?

  • At blive en del af en global virksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • Løn i forhold til kvalifikationer herunder pensionsordning og sundhedsforsikring
  • At være en del af en spændende kontrakt i hastig udvikling med store ambitioner

Arbejdskulturen hos CBRE GWS er præget af en dynamisk, varieret og travl hverdag, hvor samarbejde og kommunikation er afgørende for succes og kvalitet. Du skal kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves og være punktlig, pålidelig og fleksibel.

Hvis du kan se dig selv i denne spændende stilling, vil vi gerne høre fra dig hurtigt!

Lokation: Billund
Arbejdstid: Fuldtid
Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Bliv vores nye medarbejder

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV inden d. 22. oktober 2025.

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt.

Efter din ansøgning kan du forvente et hurtigt svar fra os. Hvis dit CV matcher stillingen, kontakter vi dig for en kort telefonintroduktion. Hvis denne introduktion viser, at der er gensidig interesse, vil der blive afholdt jobsamtaler.

For mere information eller hvis du har spørgsmål til stillingen venligst kontakt Senior Account Manager Ann Sophie Trolle på mail: ann.sophie.trolle@cbre.com

Alle ansøgninger skal sendes via vores e-rekrutteringsportal.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.