Har du styr på detaljerne – og elsker du at få ting til at ske? Trives du med at holde styr på leverancer, lager og leverandører? Brænder du for at gøre indkøb mere bæredygtigt og ansvarligt? Vil du være en nøglespiller i en virksomhed, hvor indkøb gør en forskel hver dag?
Hos Triarca har vi rygende travlt – og vi elsker det! Vi udvikler både produkter og forretning i højt tempo, og du bliver en del af et fagligt stærkt team, hvor ambitionsniveauet og humøret er lige højt. Her arbejder vi tæt sammen på tværs af afdelinger for at skabe de bedste løsninger til vores kunder – og vi ved, at det er i den tværgående sparring, vi udvikler os allermest.
Vi designer, udvikler og producerer udendørs kapslingsløsninger til el-distribution og infrastruktur til elbiler – og opererer også indenfor udrulning af fibernetværk. Vores primære markeder er Danmark og Norden, men vi styrker løbende vores position i nærtliggende lande.
Hos os får du højt til loftet, masser af faglighed og et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og udvikling er i centrum.
Til alt det mangler vi en operationel indkøber, som vil bidrage til en effektiv daglig disponering af råvarer og komponenter til vores produktion, og desuden kan bidrage til udvikling af vores logistikprocesser.
Du vil indgå i vores logistikteam, som består af 7 dedikerede medarbejdere, som til dagligt har ansvar for produktionsplanlægning, indkøb og drift af vores råvare- og færdigvarelager.
Din daglige gang bliver på kontoret i Hornsyld, hvor du refererer til vores Fabrikschef, Thomas Binderup.
Med fast base på kontoret bliver du den ansvarlige for disponering af råvare og komponenter, som skal bruges i vores produktion. Så snart du er sat ordentligt ind i dine opgaver, vil du blive go-to personen på spørgsmål fra produktionsmedarbejdere- og ledere angående leverance af varer.
Du har formentlig en uddannelse indenfor indkøb og Value Chain Management – men vigtigst er, at du har praktisk erfaring med operationelt indkøb og har et godt tag på samarbejde med leverandører, produktionsmedarbejdere og produktionsledelse. Har du erfaring med indkøb af elektriske komponenter vil det være en fordel, men ikke et krav. Du er erfaren IT-bruger – både af Microsoft Office og ERP-systemer (vi bruger Microsoft Dynamics AX). Du kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk – både med leverandører og internt i vores organisation.
Vi har en uformel omgangstone, løfter i flok, og holder ofte hyggelige sociale arrangementer, som vores aktive personaleforening står for.
Vi har også en formidabel kantine, som hver dag disker op med både lækker morgenmad og en sund og inspirerende frokost.
Ønsker du faglig eller personlig udvikling, støtter vi meget gerne op om det. Her har du mulighed for at tage et stort medansvar.
Har du spørgsmål til stillingen, afdelingen eller andet, er du velkommen til at tage fat i Thomas Binderup på +45 22 65 41 43 fra eller på thobi@triarca.dk.
Vi har brug for dig hurtigst muligt, så lyder denne mulighed som noget for dig – så send os endelig dit CV sammen med en kort ansøgning. Vi afholder samtaler løbende, og stopper processen, når den rette kandidat er fundet.
Triarca er en dansk virksomhed med hovedkontor, produktion og R&D-afdeling samlet under ét tag i Hornsyld. Triarca er den del af koncernen Nordic Grid Solutions, som med sine ca. 120 engagerede medarbejdere og salgskontorer i både Sverige og Tyskland, er en stærk aktør på det skandinaviske marked.
Siden 1960’erne har Triarca været pionerer inden for specialudviklede løsninger til eldistribution og fibernetværk. Produktsortimentet spænder desuden over ladestandere og infrastruktur til flere af de største udbydere af elbilopladning i Danmark og Norden – et område i hastig vækst, hvor vi bidrager med både knowhow og fleksible løsninger.
Læs mere om virksomheden her www.triarca.dk
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Til at forsøde hverdagen yderligere, har vi en kantineordning med egen kok, som hver dag disker op med lækker morgenmad og sund og inspirerende frokost.
Vores Personaleforening står jævnligt for sociale arrangementer på tværs af virksomheden, og du indtræder fra dag ét i vores sundhedsforsikring.
Du får tilsendt et skræddersyet introforløb i god tid før din opstart med spændende materiale om Triarca. Samtidig har du mulighed for at stille de spørgsmål, der naturligt opstår, når man skal starte et nyt sted.
Vi driver en agil organisation, hvor hverdagen til tider er meget omskiftelig. Det er den fordi vi er gode til at få øje på nye muligheder, og fordi vi ikke er bange for at følge en drøm, hvis vi kan se at den kan bære frugt.
Mulighederne er mange for at vokse hos og med os, så hvis du har en personlig ambition om at blive en af de bedste, og vil bidrage til en udvikling med fart på, så er Triarca lige netop noget for dig!