Stilling

Udadvendt og selvkørende piccolo/piccoline søges til receptionen

Lokation

Videbæk

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Tidsbegrænset

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

CBRE GWS søger en udadvendt, pligtopfyldende og serviceminded piccolo/piccoline, som kan indgå i vores Receptionsteam/Facility Management hos vores kunde i Videbæk/Ringkøbing.

Ønsker du at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau, og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder? Så er dette job måske noget for dig.

Dine primære arbejdsopgaver i stillingen er:

  • Daglig betjening af husets medarbejdere, kunder og gæster som henvender sig i Front Desk Reception
  • Indgå i dagsvagtplanen ifm. kundens telefonsystem (omstillingen)
  • Afløsning ved ferie i højsæsoner, sygdom eller andet fravær
  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Daglige rutiner i receptionen, f.eks. post håndtering, opfyldning af kontorartikler etc.

Arbejds­kulturen er præget af en dynamisk, varierende og til tider travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for at opnå succes i rollen. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og være god til at tage ansvar, når dette kræves. Derudover ser vi gerne, at du kan fungere som blæksprutte med en positiv indstilling og en stor ja-hat på i dagligdagen. Vi ser gerne at du er initiativrig og bestemt ikke bange for at få ting til at ske.

For at kunne lykkes i rollen, forventer vi at du:

  • Har et stort servicegen og er ikke bange for at vise det til resten af huset
  • Er en yderst stabil og selvkørende medarbejder
  • Kan tale og skrive engelsk på middel niveau
  • Har god forståelse for IT, bl.a. bruger af MS Office pakken (Outlook, Excel, Teams, Word)

Som person er det yderst vigtigt, at du er serviceminded af natur og forstår værdien af en ekstraordinær kundeoplevelse. Det er absolut en fordel, at du smiler med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og har det godt med at være ansigtet udadtil. Du har måske en sjette sans for god service, er på forkant med tingene og spørger altid vores gæster, om der er noget du kan være behjælpelig med, inden de selv spørger dig. Dit gode humør smitter oftest af på vores kunder samt dine kollegaer i dagligdagen.

Vi tilbyder:

  • En kontrakt minimum ét år (mulighed for forlængelse)
  • En alsidig stilling i en international virksomhed
  • Godt kollegaskab og sammenhold
  • Attraktive arbejdsvilkår m. pensionsordning og sundhedsforsikring

Arbejdssted: 6920 Videbæk. (Arbejde i Ringkøbing kan forekomme.)

Ugentlig arbejdstid: 37 timer/uge – mødetid man-tors mellem kl. 7.00-15.30 og fredag til senest kl. 14.30.

Tiltrædelse: December eller efter aftale.

Hvis du mener at ovenstående kunne være noget for dig, så tøv ikke med at sende din ansøgning samt CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler indtil vi finder den rette kandidat. Der er ansøgningsfrist d. 28. nov. 2025.

Ansøgning via vores rekrutteringsportal:

Alle ansøgninger skal ske via linket "Ansøg" på denne side. Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Reception Lead: Trine Dammose | E-mail: trine.dammose@cbre.com.

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.