Stilling
Lokation
Fredericia
Ansøgningsfrist
Ansættelsestype
Fastansættelse
Hjemmearbejde
Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid
Fuldtid
Drømmer du om at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvor vores kunder tæller blandt de mest anerkendte virksomheder i verden? Ønsker du at bidrage til at opretholde vores høje serviceniveau og deltage i vores fortsatte udvikling? Så er dette stillingen for dig!
Vi søger en engageret Service Desk Lead, der kan trives i en dynamisk hverdag og sikre, at Servicedesken leverer resultater af højeste kvalitet.
Som Service Desk Lead har du det overordnede ansvar for at sikre en stabil, effektiv og brugerorienteret serviceleverance. Du fungerer som bindeled mellem brugere og teamet og spiller en central rolle i den daglige drift og for at drive den løbende udvikling af Service Desk-funktionen.
Du vil være ansvarlig for den daglige ledelse og koordinering og bidrager til at skabe et positivt og produktivt arbejdsmiljø. Dine primære opgaver vil omfatte:
Arbejdssted: Fredericia
Ugentlig arbejdstid: 37 timer fordelt på hverdage mellem 7.30-16.00 (fredag kl. 15.00)
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Bonde Vistisen på Henrik.Vistisen@cbre.com.
Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?
Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.
Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.