Stilling

Teknisk Serviceleder til CBRE Teknisk Servicepartner i Kibæk

Lokation

Kibæk

Ansøgningsfrist

Ansættelsestype

Fastansættelse

Hjemmearbejde

Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid

Fuldtid

Er du drevet af service og har du flair for opsøgende salg?

Og trives du i et miljø, hvor samarbejde med kunder og kolleger går hånd i hånd? Så er dette din mulighed for at blive en del af et stærkt team hos CBRE Teknisk Servicepartner i Kibæk.

Om CBRE Teknisk Servicepartner

Vi er en landsdækkende virksomhed med mere end 1.200 medarbejdere, der hver dag hjælper dansk industri og erhverv samt fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer.
Hos os bliver du en del af en værdibaseret kultur, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed, frihed, respekt og humor – og hvor vi løfter i flok.

Din rolle som Teknisk Serviceleder

Som vores tekniske serviceleder får du en utrolig alsidig rolle. Du kommer til at have en del af det ledelsesmæssige ansvar for et dygtigt team, som du er med til at lede og motivere gennem tydelig kommunikation og planlægning. Derudover har du stadig selv rig mulighed for at være udførende og arbejde aktivt på projekterne. Det sidstnævnte indebærer også, at du driver meget af dialogen med vores eksisterende kunder samt potentielle nye kunder.

Dine primære opgaver bliver:

  • Tiltrække, fastholde og udvikle vores team af teknikere
  • Lede og koordinere opgaver samt bemanding
  • Sikre effektiv drift og pleje af kunderelationer gennem opfølgning og proaktiv sparring
  • Styrke samarbejdet på tværs af afdelinger
  • Bidrage til at udvikle forretningen i samarbejde med kollegerne i Kibæk

Afdelingen består i dag af 17 medarbejdere og arbejder med serviceopgaver inden for industri, erhverv og private.

Din profil

Vi forestiller os, at du kan genkende dig selv i dette:

  • Du har et teknisk fundament, fx som elektriker eller el-installatør, gerne med erfaring som servicetekniker
  • Du er samarbejdsorienteret og tillidsvækkende og skaber stærke relationer internt og eksternt
  • Du er vant til at tage ansvar for din egen hverdag og trives med selvstændighed
  • Du er nysgerrig på at arbejde ledelse og motiveret for at udvikle et stærkt team

Hvad vi tilbyder

Hos CBRE Teknisk Servicepartner får du:

  • En grundig introduktion og overdragelse
  • En hverdag med teknologisk spændvidde og faglige udfordringer
  • Opbakning og sparring fra både kolleger og ledelse
  • Frihed under ansvar og mulighed for at præge din rolle
  • Et arbejdsmiljø med god balance mellem arbejde og fritid
  • Fokus på kompetenceudvikling og uddannelse

Klar til at blive en del af holdet?

Send din ansøgning og dit CV via vores e-rekrutteringsportal – vi indkalder løbende til samtaler, så søg gerne hurtigst muligt.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Kristian Rugager Sangill på tlf. 22 68 16 09.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Om CBRE GWS

Hos CBRE gør vi os umage. For vores kunder og for hinanden. Vi forpligter os til at være ordentlige, have sikkerhed for øje, have en tårnhøj faglighed og at hjælpe hinanden og spørge, hvordan kan vi blive bedre?

Samarbejdet med vores kunder er baseret på dialog, og vores ambition er at yde den bedste service ved at være de bedste til det, vi laver på vores felt. Derfor går vi på arbejde med stolthed for vores virksomhed og for hinanden. Og derfor leverer vi mere, end vores kunder forventer.

Hos os er du selv med til at tilrettelægge din arbejdsdag og dine opgaver, så det hænger bedst muligt sammen for dig – og så du arbejder med noget, du synes er spændende.