Horsens
Egeskovvej 31
Brænder du for at hjælpe andre og skabe god kundeservice? Hos GLS bliver du vores stemme udadtil, hvor du møder alle henvendelser med venlighed og forståelse – og får gode kolleger, der bakker dig op.
Du bliver en del af et team på 7 kolleger, hvor du hjælper kunder via telefon og mail. Med din situationsfornemmelse og evne til at forstå mennesker finder du løsninger, når kunder og chauffører har spørgsmål eller udfordringer.
To dage er aldrig ens, og i løbet af en arbejdsdag kan du forvente at:
Du forstår, hvor store følelser der kan være i selv en lille pakke. Du kan tale med alle slags mennesker, tager hensyn til forskelligheder og så har du meget gerne erfaring med kundeservice via telefon og mail.
Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer, og arbejdstiden ligger mandag til fredag i tidsrummet kl. 08:00 – 17:00 efter gældende vagtplan. Vi er fleksible og gør hvad vi kan for at passe tider til, så de passer til privatlivet.
Vi trækker på smilebåndet, hvis du:
Hos GLS tror vi på, at mennesker gør forskellen. Vi sætter mennesket først – både når det gælder vores medarbejdere og vores kunder. Derfor stræber vi efter at skabe en hverdag, hvor du føler dig tryg, hørt og som en vigtig del af fællesskabet.
Du kan bl.a. forvente:
Vi går højt op i at passe på vores miljø og samfund, og som pakkedistributør gør vi vores bedste for at reducere vores påvirkning på verden og samfundet omkring os. Vi har igangsat en række projekter, med det formål at reducere vores klimaaftryk. Du kan læse meget mere om vores mål og ambitioner omkring miljø her.
Så bliver vi rigtig glade, hvis du sender os dit CV og besvarer screeningsspørgsmålene senest d. 29. oktober 2025.
Forventet opstart: 1. december 2025 eller efter anden aftale.
Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte Majken Klitgaard, Distribution & DepotService Manager på telefon 2871 3861. Det er Majken, som du vil referere til i hverdagen.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”
Nitharshan Karthigaseu, IT Project ManagerVi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden. Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.
Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.
Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.
Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.
”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”
Rikke Gosmand, HR AdvisorDet er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.
Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.
Lande
Medarbejdere
Mio. pakker om året