I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.
Vil du være med til at gøre en forskel i AP Pension? Så har du chancen nu, for vi søger en Kundekoordinator til afdelingen Salgssupport i Salg & Rådgivning.
Om jobbet
Du bliver en del af en afdeling, bestående af tre kundekoordinatorer og én tilbudsspecialist, som til daglig arbejder tæt sammen, både i afdelingen og i særdeleshed på tværs af hele salgsorganisationen og andre afdelinger i AP Pension
Vi arbejder målrettet på at give kundevendte medarbejdere den rette understøttelse og vi arbejder tværgående for at optimere samarbejdet og sikre en effektiv og kundenær hverdag for vores kollegaer i Salg & Rådgivning.
Kort sagt samler vi trådene og er helt tæt på processen, når vi skal tiltrække og servicere såvel nye som eksisterende kunder.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:
Din profil
Vi forestiller os, at du har flere års erfaring i pensionsbranchen og har erfaring med servicering af firmapensionskunder.
Du har erfaring fra en lignende stilling i et pensionsselskab eller hos en pensionsmægler.
Vi tilbyder
Er du klar til at komme helt tæt på kunderne som det centrale bindeled i Salgsorganisationen?
Tiltrædelse hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Om AP Pension
I AP Pension arbejder vi hver dag for at skabe overskud til vores kunder – både økonomisk og menneskeligt. Vores kultur er drevet af kvalitet, kundenærhed og effektivitet, så vores kunder altid er i trygge hænder. Vi værner om en inkluderende kultur, hvor du kontinuerligt kan udvikle dig og bringe dine færdigheder i spil. Din udvikling tager afsæt i vores kulturprincipper - superiør, kundenær og effektiv - hvor vi sammen får tingene til at ske og sørger for, at kunderne er i trygge hænder.
Hos AP Pension ønsker vi at skabe en arbejdsplads med lige muligheder for alle, hvor nye samarbejdsformer og perspektiver bidrager til de bedste løsninger for vores kunder. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere uanset alder, kønsidentitet, race, oprindelse, religion, etnicitet eller handicap til at søge stillingen.
Kan du se dig selv i vores værdier, og ønsker du at bidrage til at skabe overskud til vores kunder, så kom og vær en del af AP Pension.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Anja Kalfner
Afdelingschef for Salgssupport
Mobil: 2061 4126
E-mail: ajk@appension.dk
Ansøgningsfrist: 21. oktober 2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.
Janni Bové Schou,
Chief Operating Officer