I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.
Vi leder efter dig, der har interesse for pension og ønsker at opbygge forskellige erfaringer i dit arbejde. Dig, der kan lide indgående henvendelser på mail og telefon. Du kan lide afvekslingen i også at ringe kunder op med relevante budskaber eller at afholde fokuseret rådgivning af kunder.
Er du klar til at starte din karriere og blive en vigtig del af vores team i Rådgivningscentret? Vi har en stol og et headset klar til dig!
Vi tager ansvar for kunden og støtter hinanden i arbejdet
Vi sætter fokus på kundens behov og prioriterer høj faglighed, sparring og en alsidig hverdag. For at komme i mål med dette har vi organiseret al rådgivningen i AP som ét stort hold, der arbejder sammen og bidrager aktivt til at dyrke både fagligheder og sammenhold. Vi tager ansvar for kunden ved at sikre, at vi kommer rundt om de behov, vores kunder fortæller os om, men også de muligheder, vi ser, at kunden med fordel kan præsenteres for.
Selvom der kan være tryk på i hverdagen, er vi også et sted, hvor vi går op i at have det godt og sjovt sammen på kontoret. Det er nemlig kun muligt at levere gode kundeoplevelser, hvis vi fungerer som team, og er glade for at være her.
Om jobbet
Som kunderådgiver i AP Pension bliver du en del af et målrettet team. Vi kommer hele vejen rundt om kunden og give kvalificerede anbefalinger. Du får derfor rig mulighed for at sætte dine stærke kvalifikationer og erfaring i spil, til gavn for kunden.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:
Din profil
Vi forventer, at du:
Vi tilbyder
Tiltrædelse efter aftale. Vi holder løbende samtaler.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Om AP Pension
I AP Pension arbejder vi hver dag for at skabe overskud til vores kunder – både økonomisk og menneskeligt. Vores kultur er drevet af kvalitet, kundenærhed og effektivitet, så vores kunder altid er i trygge hænder. Vi værner om en inkluderende kultur, hvor du kontinuerligt kan udvikle dig og bringe dine færdigheder i spil. Din udvikling tager afsæt i vores kulturprincipper - superiør, kundenær og effektiv - hvor vi sammen får tingene til at ske og sørger for, at kunderne er i trygge hænder.
Hos AP Pension ønsker vi at skabe en arbejdsplads med lige muligheder for alle, hvor nye samarbejdsformer og perspektiver bidrager til de bedste løsninger for vores kunder. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere uanset alder, kønsidentitet, race, oprindelse, religion, etnicitet eller handicap til at søge stillingen.
Kan du se dig selv i vores værdier, og ønsker du at bidrage til at skabe overskud til vores kunder, så kom og vær en del af AP Pension.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Özkan Kahraman
Teamleder for Rådgivningscenteret
Mobil: 5364 6105
E-mail: OKA@appension.dk
Monica Noppenau Buhl
Teamleder for Rådgivningscenteret
Mobil: 5363 8927
E-mail: muh@appension.dk
Ansøgningsfrist: 19. oktober 2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.
Janni Bové Schou,
Chief Operating Officer