Smilende AP medarbejder

En arbejdsplads med overskud til alle

I AP Pension har vi overskud til alle – også til dig. Det er vores medarbejdere, der gør det muligt at skabe økonomisk og menneskeligt overskud til vores kunder. Og som arbejdsplads skaber vi rammerne, så du og dine kolleger får overskud i hverdagen.

AP Pension søger ny Mæglerkundechef til Vækstcenteret

Vil du være med til at gøre en forskel i AP Pension og være med til en spændende vækstrejse? Vil du være med til at styrke relationen og samarbejdet mellem AP Pension og Mæglerhusene? Så har du chancen nu, for vi søger en dygtig og udadvendt Mæglerkundechef til Vækstcenteret.

Om jobbet

Du bliver en del af Vækstcenteret, der sikrer kundevækst i AP Pension. Vi er en salgsafdeling med 10 dedikerede kollegaer, der drives af nysalg og vækst samt at sikre gode kundeoplevelser – både for vores samarbejdspartnere og kunder i AP Pension.

Som mæglerkundechef skal du fungere som mæglernes primære indgangsvinkel til AP Pension. Du skal skabe tillid og udbygge relationen til de mæglerhuse du har ansvaret for, således AP Pension kan fastholde og udbygge sin position på firmapensionsmarkedet, hvor kunderne betjenes via en pensionsmægler.

Har du viljen, evnen og engagementet til at være mæglerens vigtigste sparringspartner samt understøtte AP Pensions strategi om at ”være mæglernes foretrukne pensionsselskab”? Så er du den person vi søger.

Du arbejder struktureret og målrettet i dit samarbejde med mæglerne og har et indgående kendskab til firmapensionsområdet og mæglermarkedet. Du sætter en ære i at levere kvalitet og god service i dit arbejde, og du er god til at arbejde på tværs og understøtter det gode samarbejde til glæde for samarbejdspartnere og kunder.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af at:

  • Drive strategien for det enkelte mæglerhus – ved at være til stede, nærværende og nysgerrig
  • Udbrede kendskab til AP Pensions produkter, ydelser og value propositions
  • Håndtere henvendelser vedrørende muligheder for nysalg/mersalg og fastholdelse af kunder
  • Deltage i 3-parts møder
  • Deltage i beauty contests
  • Du skal være med til at sikre den bedste kundeoplevelse ved at agere bindeled mellem vores samarbejdspartnere, kunder og dine kollegaer på tværs

Din profil

  • Har solidt kendskab til mæglermarkedet
  • Har solidt kendskab til firmapensionsmarkedet
  • Arbejder struktureret og hurtigt, gør dig umage og er kvalitetsbevidst
  • Har relevant teoretisk baggrund, f.eks. niveau 5 på Forsikringsakademiet.
  • Du har et ønske om at udvikle dig i et job, hvor indflydelse på opgaverne og udviklingen i jobbet er væsentlige elementer
  • Du kan arbejde selvstændigt, men også indgå som en central del af vores team
  • Du er en person, som trives med at skabe relationer og opnå resultater
  • Du har gode formuleringsevner – både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder

  • En stilling i en afdeling og virksomhed, der er i en spændende udvikling
  • Du bliver en del af et erfarent team med højt fagligt niveau og som har fokus på kunderne og vores samarbejdspartnere
  • Dynamisk arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder
  • Uformel omgangstone og humørfyldte kolleger, der er glade for at gå på arbejde og gode til at grine sammen
  • Attraktive ansættelsesvilkår, såsom pensionsordning, sundhedsforsikring og tandforsikring
  • Løn svarende til dine kvalifikationer
  • Vi ligger tæt på offentlig transport. En kort gåtur fra Orientkaj

Tiltrædelse hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Om AP Pension
I AP Pension arbejder vi hver dag for at skabe overskud til vores kunder – både økonomisk og menneskeligt. Vores kultur er drevet af kvalitet, kundenærhed og effektivitet, så vores kunder altid er i trygge hænder. Vi værner om en inkluderende kultur, hvor du kontinuerligt kan udvikle dig og bringe dine færdigheder i spil. Din udvikling tager afsæt i vores kulturprincipper - superiør, kundenær og effektiv - hvor vi sammen får tingene til at ske og sørger for, at kunderne er i trygge hænder.

Hos AP Pension ønsker vi at skabe en arbejdsplads med lige muligheder for alle, hvor nye samarbejdsformer og perspektiver bidrager til de bedste løsninger for vores kunder. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere uanset alder, kønsidentitet, race, oprindelse, religion, etnicitet eller handicap til at søge stillingen.

Kan du se dig selv i vores værdier, og ønsker du at bidrage til at skabe overskud til vores kunder, så kom og vær en del af AP Pension.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Maria Christine Reedtz
Salgsdirektør
Mobil: 5138 2996
E-mail: mcr@appension.dk

Ansøgningsfrist: 8. oktober 2025

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

6 styrker ved at være kunde i AP Pension

I AP Pension tror vi på, at overskud skaber ringe i vandet, når vi deler det med hinanden.

Læs mere om karriereveje i AP Pension
Medarbejdere holder internt møde

Trivsel og fællesskab

I AP Pension er sociale tiltag med til at løfte trivsel og fællesskab

  • Rabataftale til Pure Gym
  • Sundhedskomité
  • Sociale tiltag
  • Personaleforening
  • Fysioterapi
To medarbejder smiler til hinanden

Fleksibel arbejdsplads

I AP Pension bestræber vi os på at være en fleksibel arbejdsplads for dig som medarbejder

  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Betalte fridage ved barn syg
  • Attraktiv barselsordning
  • Mulighed for ledsager ved sygdom
  • Fleksibilitet ved ændringer i dit liv
Stående medarbejder har en snak ude på gangen

Stærk overenskomst

I AP Pension har vi forhandlet en stærk overenskomst på plads, det betyder gode personalegoder for dig som medarbejder

  • Mellem 6-13 AP-dage om året
  • Mulighed for tilkøb af ferie
  • 17-19% arbejdsgiverbetalt pension
  • Attraktiv kantine
  • Gruppe-, sundheds- og tandforsikring

En tryg og fair ansættelsesproces

Når du søger et job hos os, kan du være tryg ved, at ansættelsesprocessen foregår på en fair og professionel måde med respekt for dig som individ. Det er vigtigt for os, at det er en god proces for dig.

quote icon

Vi investerer tid og engagement med kandidaten - og det er vigtigt for mig, at vi møder den enkelte i øjenhøjde. Derfor gør vi alt for, at du som kandidat føler dig hørt og set, så vi sikrer det rette match for begge parter.

Janni Bové Schou,
Chief Operating Officer

Portræt af Janni Bové Schou
4 of 5 stars

77 af AP Pensions medarbejdere har vurderet AP Pension på Jobindex

Ønsker du at læse mere om AP Pension?

Besøg vores virksomhedsprofil og læs mere om AP Pension som en arbejdsplads


AP Pensions logo

AP Pension

Sundkrogsgade 29

2150 Nordhavn

AP Pension

Axel Kiers Vej 11

8270 Højbjerg

LinkedIn

Følg os her