Kastrup
I Københavns Lufthavn (CPH) stræber vi altid efter at levere service på absolut 1. klasse. Det gælder for vores passagerer, vores samarbejdspartnere, men også internt over for vores kolleger, og det er her, du kommer ind i billedet.
Som Serviceassistent i Intern Service har du en alsidig hverdag, hvor du er med til at sikre, at alt fungerer optimalt for kolleger og gæster i lufthavnens faciliteter. Samtidig er du en del af et team, hvor overblik, fleksibilitet og godt humør er nøgleord i en hverdag, hvor vi både leverer kvalitet og har det sjovt sammen.
Du bliver en del af Facility Services og indgår i et team på fire dygtige og dedikerede kolleger samt din nærmeste leder Bettina. Sammen løser vi en bred vifte af interne serviceopgaver, hvor samarbejde og høj faglighed er i centrum.
Du lykkes på den korte bane, når du hurtigt får overblik over opgaver og rutiner, og bidrager til et godt arbejdsmiljø med positiv energi og fleksibilitet. Du tager ansvar for at sikre, at serviceopgaverne løses effektivt og med høj kvalitet, og du hjælper dine kolleger, så alle får en god oplevelse i hverdagen - også når der til tider er travlt.
På den længere bane lykkes du, når du arbejder struktureret og professionelt, og er med til at udvikle og drive interne serviceopgaver sammen med teamet. Du bidrager til et motiverende og uformelt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og trivsel er i fokus, og du er med til at sikre, at vi fortsat leverer service i topklasse til hele organisationen.
Som leder skaber jeg et positivt og åbent arbejdsmiljø, hvor humor og samarbejde går hånd i hånd. Jeg tror på frihed under ansvar og giver plads til, at du kan løse dine opgaver på din egen måde samtidig med, at vi står sammen om de uventede udfordringer, der opstår.
Jeg værdsætter ærlighed og tydelig kommunikation og motiveres af, at vi sammen gør en indsats for at levere den bedste service.
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og en organisation, der hver dag arbejder engageret for, at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Udover pension og IT-udstyr tilbyder vi:
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest søndag d. 5. oktober.
Vi forventer, at du lander i din nye stilling 1. december 2025.
Ansøgninger modtages kun via vores rekrutteringssystem.
Har du spørgsmål til jobbet inden da, er du meget velkommen til at sende en mail til Bettina Kahr Harnum, leder af Intern Service, på Bettina.kahr@cph.dk.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde politigodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Read more
506 af vores medarbejdere har evalueret Københavns Lufthavne på Jobindex
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Lufthavnen er som arbejdsplads med garanti ’One of a kind’ – et lille samfund, hvor alle dine kolleger, sammen med de øvrige lufthavnskolleger er en del af en stor mekanik, som summer af international atmosfære og en intens forventningsfuld glæde. Og her har vi brug for de allerbedste kræfter. Uanset funktion og faglighed bliver du en absolut uundværlig del af vores mangfoldige fællesskab.
Faktisk er der intet andet sted som vores. Fordi ’vores’ er noget, vi skaber sammen.
Virksomheders arbejde med ansvarlighed har aldrig været så vigtigt, som det er i dag. I CPH bestræber vi os hver dag på at drive og udvikle Københavns Lufthavn og Roskilde Lufthavn på en bæredygtig og ansvarlig måde. Det skal ske med respekt for både klimaet, miljøet og vores omverden. Vi ved, at vi spiller en særlig rolle hvad angår den bæredygtige omstilling af luftfarten. Dette ansvar forholder vi os aktivt til.
Vi har blikket fast rettet mod vores ambitiøse klimamål: Driften af lufthavnen skal være emissionsfri i 2030, og i 2050 skal hele lufthavnen, inklusive flytrafikken, være fri for emissioner.
Gæstfrihed
Vi tager os af vores kunder og samarbejdspartnere som en god vært tager sig af sine gæster – og vi gør det på en personlig måde. Vi møder vores kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og er omsorgsfulde og nærværende – med et glimt i øjet, når situationen er til det. Vi sætter en ære i at se og forstå kundernes ønsker og behov – allerhelst på forkant og før de selv gør det.
Partnerskab
Vi bygger vores forretning på fælles værdiskabelse og ansvarlig vækst i tætte partnerskaber. Vi er gode skarpt blik for sammenhængen mellem udbytte og omkostninger – både på egne og på vores kunders og partneres vegne. Vi samarbejder effektivt og inddrager hinanden på tværs og i tide - vi deler viden og giver feedback, så vi sammen kan løfte vores performance.
Respekt
Vi driver forretningen med respekt for hinanden og for vores omverden. Vi bygger vores relationer på tillid og rummer hinandens forskelligheder. Vi lytter til og anerkender hinandens synspunkter. Vi tager ansvar og holder ord – vi gør, hvad vi siger, og vi holder, hvad vi lover.
Stolthed
Vi er passionerede og brænder for at skabe lufthavnsoplevelser i verdensklasse. Vi er ambitiøse med det, vi gør, og stræber altid efter at blive bedre ved at lære – både af vores successer og af vores fejl. Vi er stolte af vores arbejdsplads og den rolle, den har. Samtidig er vi ydmyge over for den opgave, vi løfter, og over for de mennesker, vi servicerer og samarbejder med.