Ikon: Pin

Glyngøre

Operationel Indkøber

Har du erfaring med operationelt indkøb og ønsker du at benytte og udvikle dine kompetencer indenfor dette felt i en international og dynamisk virksomhed med lokale rødder? Har du drive, kan arbejde struktureret og selvstændigt og evner du selv at kunne træffe beslutninger i en travl hverdag? Så har vi helt sikkert en spændende stilling til dig!

SKOV A/S søger en dygtig og selvkørende Operationel Indkøber, der vil få det daglige, operationelle ansvar for egen leverandørportefølje.

Velkommen til SKOV

SKOV er verdens førende totalleverandør inden for klima- og produktionsløsninger til animalsk produktion. Vores avancerede løsninger sikrer og regulerer indeklimaet, så dyr har de rette og optimale klimaforhold i staldmiljøer verden over.

Din hverdag

Som Operationel Indkøber hos SKOV vil du få din daglige gang i vores relativ nye Distributions Center, hvor indkøbsafdelingen holder til. Du vil indgå i et engageret indkøbsteam bestående af i alt 4 Strategiske og 4 Operationelle Indkøbere, hvoraf du er den 4. samt Indkøbschef. Du vil få en central rolle i virksomheden, hvor din hovedopgave bliver den operationelle styring af egen leverandørportefølje. Du får ansvaret for daglig opfølgning med egne leverandører, dialog med primære interne interessenter, vedligeholdelse af stamdata og optimering af processer.

Dit ansvar vil bl.a. være følgende:

  • Daglig ordrebehandling og ordreopfølgning med egne leverandører for at sikre rettidig levering og rette lagerbeholdning.
  • Løbende dialog med produktion og kundecenter ift. leverancer.
  • Vedligeholdelse og optimering af stamdata på egne produkter og leverandører. Herunder optimale bestillingsmængder og leveringstider.
  • Optimerer samarbejdet med egne leverandører – i tæt samarbejde med den Strategiske Indkøber.
  • Udfordrer, udvikle og forandre på indkøbsprocesser, bl.a. ved brug af Power BI, AI og RPA-teknologi.

Bredt samarbejde

Hos SKOV vil du få en bred intern berøringsflade, som bl.a. tæller kundecenter, produktion, salg, kvalitet, lager og forsendelse. Du vil opleve at få en central rolle, hvor mange interne interessenter er afhængige af din indsats og dit bidrag, og du vil opleve at have kommunikation og dialog med mange af dine kollegaer.

Om dig

  • Du har erfaring med operationelt indkøb, gerne fra mellemstor produktionsvirksomhed.
  • Du har stor flair for IT og har interesse for at arbejde med f.eks. Power BI.
  • Du mestrer engelsk i skrift og tale.
  • Du er hjemmevant i ERP-systemer, og gerne SAP.
  • Du mestrer og trives i, at have mange opgaver i gang på én gang.
  • Du kan arbejde med daglige deadlines, og er struktureret og selvstændig.

Få indflydelse på din hverdag

Trivsel og indflydelse går for os hånd i hånd. Hos SKOV går vi ikke på kompromis med din trivsel. Derfor har du stor indflydelse på udformningen af din egen arbejdsdag, og hvordan du vil løse opgaverne. Du vil få kollegaer og en leder som alle står klar til at dele ud af deres viden, men som også glæder sig til at møde dig og lære af dig og din faglighed.Vi arrangerer løbende både faglige og sociale events. SKOV er en sund virksomhed i vækst, og vi lytter til dine behov og sikrer din fremtidige udvikling.

Har du spørgsmål til stilling, er du meget velkommen til at kontakte Procurement Manager Jens Ebbesen Nielsen på telefon 25 66 00 11.

Ansøgningsfrist: 31-10-2025


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

About SKOV

SKOV is a global enterprise that contributes to efficient and sustainable global food production, now and in the future!

We provide global climate solutions, farm management, and digital value chain services for animal production. This is to help producers optimize production and minimize resource consumption while animal welfare remains a top priority.

Having been present in the market since 1966, we have become one of the world’s leading ventilation and farm management systems suppliers.

SKOV operates across 6 continents in over 80 countries and has sales offices in 20 countries. Apart from the HQ in Denmark, there are subsidiary companies in Thailand, China, Russia, and the United States.

  • Operates in 80 countries
  • 20 sales offices
  • Headquarters in Denmark
  • 4 subsidiary companies
  • 90% export
  • 450 employees
  • 50 different nationalities

Vision

SKOV is to be the largest and most acknowledged partner providing climate solutions, farm management, and digital value chain services for animal production worldwide.

We are relentlessly ambitious to create better climate and farm management solutions and servicing for our customers, distributors, and cooperation partners worldwide.


We want to be more than just a workplace

It has to make sense to go to work every day. A positive working environment is of paramount importance to be happy at work. And we thrive when having good colleagues. When working at SKOV, you can expect good and obliging colleagues that make you feel welcome. A positive working environment is also the foundation of rewarding cooperation between committed and passionate colleagues sharing knowledge and ideas.

SKOV embraces flexible working arrangements that are a natural part of today’s work life as they can help balance work and your private life.

An enterprising staff social club enables you to expand your network and meet colleagues across the company during events - everything from indoor climbing to outings with your family and stand-up paddling. The list of activities is long, but new ideas are always welcome and will be accommodated whenever possible. Going to work should also be fun!

Job opportunities

As an innovative and knowledge-intensive business, we can offer a wide range of jobs, such as highly sophisticated technical jobs, positions in a logistics center that ships goods to six continents, sales, service, production-related jobs, finance, and more. SKOV could be a good match if you want your workday to be challenging and inspiring and you thrive in international cooperative relationships.