I Nykredit fokuserer vi på at give vores kunder den bedste oplevelse. Så har du et højt ambitionsniveau og motiveres du af at skabe de bedste kundeoplevelser i selskab med dygtige og engagerede kolleger? Så har du nu muligheden for at blive en del af Kundeservice i Nykredit Direkte®.
I Kundeservice søger vi kunderådgivere til vores VIP Service teams i Viby J og Høje Taastrup. Din primære opgave er at yde den bedste kundeservice til vores kunder. Du kommer til at rådgive og servicere vores privatkunder, når de kontakter os enten telefonisk eller digitalt vedrørende deres daglige økonomi.
Som nævnt tidligere har vi brug for nye medarbejder både i Viby J og Høje Taastrup. Vores åbningstider i Kundeservice er mandag til fredag kl. 8.00-20.00 samt lørdag og søndag kl. 10.00-15.00. Du skal derfor forvente at have weekend- og aftenvagter. Bemærk, at vi holder lukket på helligdage.
Har du spørgsmål, eller er du blot nysgerrig på stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionschef, Maria Bisgaard Meinertz på tlf. 24 90 95 62 (leder i Viby J) eller funktionschef, Louise Hesselholdt på tlf. 22 35 17 91 eller funktionschef, Michelle Løvendorf på tlf. 60 13 76 46 (leder i Høje Taastrup). Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte rekrutteringsteamet på nytjob@nykredit.dk
Vi inviterer løbende til samtaler.
1. oktober 2025
Vi vil være hele Danmarks foreningsejede og samfundsansvarlige finansielle virksomhed. Vi vil være til stede i hele landet og gøre vores kunders drømme til virkelighed. Det kræver, at vi har ambitiøse, engagerede og tilfredse medarbejdere.
I Nykredit lover vi udvikling til dig, der vil og kan – og langt de fleste af vores kolleger vil sige, at det gælder både faglig og personlig udvikling. Du vil blive udfordret med komplekse opgaver, og din erfaring vil blive styrket gennem sparring med specialister og kolleger.
Du bliver en del af en kultur, hvor vi sætter en ære i at være ambitiøse på dine vegne. Derfor vil du også være omgivet af engagerede kolleger, der i fællesskab spiller hinanden bedre. Vi vil nemlig kendes for en kultur præget af kundeorientering, holdånd og handlekraft.
Som de eneste i den danske finansielle sektor er Nykredit ejet af en forening, Forenet Kredit, hvis medlemmer er vores kunder. Forenet Kredit ønsker, at det overskud, Nykredit sender til dem, skal komme kunderne i Nykredit-koncernen til gode i form af rabatter og tilskud. Det er det, vi kalder ForeningsFordele.
Som rådgiver er ForeningsFordele en vigtig del af din dialog med kunderne. Det gælder også fordele, der skal gøre det nemmere for vores kunder at træffe grønne valg. Vi har nemlig grønne produkter og løsninger på hylderne til alle vores kundegrupper. Det er vores måde at bidrage til et grønnere Danmark, og det er noget, vi er stolte af.